Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had laatst een nieuw goal aangemaakt volledig gebasseerd op m'n data van strava, en toen waren m'n 'snelle intervals' dus op 6:30. Eeeeeh, dat is dus zelfs voor een duurloop langzaam. Dan speel ik zelf gewoon een beetje met de nummers zodat het beter bij me past. Je weet natuurlijk zelf je tempo's een stuk beter dan een app die het uit je strava data haalt.
ik ben al niet zo snel, maar loop toch eigenlijk nooit langzamer dan 7:00 min/km
Dilan93 schreef:Niet te snel te veel willen en goed naar je lichaam luisteren
En nu loop ik al (voor mijn doen) lange stukken aan elkaar zonder moe te worden. Supervixen schreef:Zeker blijven doorzetten!
Hoe beter je conditie, hoe leuker het wordt.
Samen lopen met iemand kan ook heel erg motiveren.
Ik geloof niet dat als ik al mijn duurlopen op een enorm traag tempo doe (lees: die 7:30-7:50) en intervallen op 6:30 (mijn duurlooptempo!) ineens een halve op 5:40 ofzo zou kunnen terwijl ik dat dan nog nooit gelopen had. Vond het erg trage 'tempo's'.

Heb uiteraard nog wel gelopen hoor..
Heb weinig mensen in mijn omgeving om mee samen te lopen en dat mis ik soms wel. Loop wel veel met mijn vriend hoor en dat is ook gezellig, en verder veel in mijn uppie.
Vanavond eindelijk weer eens uiteten samen met mijn zus!
En mijn tip aan beginners: Het word echt leuker met de tijd, in het beging is het erg wennen (ademhaling, conditie noem het maar op) maar als je eenmaal die drempel over bent, dan is het echt heerlijk!
Natuurlijk heb ik ook nog slechtere loopdagen hoor, of dat mijn benen als lood voelen, maar dat hoort er ook gewoon een beetje bij soms.
.
. Coördinatie was een beetje weg
. Maar, eigenlijk wel tevreden, want de laatste tijd kan ik mezelf wat moeilijk motiveren als het niet pure FunRun is. 'sAvonds mezelf getrakteerd op 1,5 uur in bad liggen
.