Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Heb voor mijn verjaardag een bon voor 2 piercings gekregen en gisteren de eerste daarvan laten zetten.
Twijfelde tussen daith en conch maar uiteindelijk haalde de piercer me over voor de conch. En nu al erg blij mee, nu mezelf nog even beheersen om niet meteen een ander sieraad te zoeken voor als ie gewisseld kan![]()
[ Afbeelding ]
Farjen schreef:Ik heb ook een afspraak staan, ik twijfel ook tussen een daith en conch.
Ik denk dat ik een daith persoonlijk mooier vind, maar ik vroeg me af hoe goed dat samengaat met oortjes?
Ik heb ook een tragus en ondanks ik er een labret in heb zitten, blijft dat irritant bij oortjes of een stethoscoop (moet ik af en toe gebruiken voor mijn werk) Dus als daar nog een piercing zou bij zitten die irriteert, kies ik liever een andere optie...
Dus iemand die me advies kan geven hierin? Mensen met een daith/conch en oortjes?
Britt schreef:Ik kan met mijn daith redelijk oordopjes in, maar als ik al een wat lagere weerstand heb oid dan is hij daarna vrijwel altijd licht geïrriteerd. Het zit ook niet heel erg fijn.
De mijne zit sinds mei dit jaar en heb er gelukkig weinig last meer van en kan er gelukkig ook goed op slapen. Ik zou er wel tzt graag een ander sieraad in willen, maar ben een beetje bang dat hij dan weer gaat irriteren. Of is dat ongegrond?