Mooie quote Melewel! Vind het lijnenwerk niet heel erg strak, ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij straks geheeld is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Riddershow schreef:Ik heb een heleboel ideeën. Maar nu nog het definitieve. Het kadootje betreft alleen het zetten. Hij ontwerpt volgens mij niet. Dus of ik moet iets geniaals "kant en klaars" zien te vinden. Of iemand die naar mijn smaak ontwerpt.. Ik ben heel erg kritisch en het is nou eenmaal iets vrij definitiefs...
Ik heb al de tip (van een collega) gekregen dat als ik iets heb gevonden wat ik graag wil, ik dit eerst uit moet printen en ergens op hang in huis waar ik vaak langs kom. Vind ik het na een maandje nog steeds leuk... dan doen.
Dreamy schreef:Ik heb ook een nieuw idee'tje, begint nu heel erg te kriebelen..
Aangezien ik binnenkort afscheid moet nemen van mijn vriendje, wil ik de geluidsgolven van zijn hinnik omzetten in subtiele lijnen..
Wil dan graag naar Black Bear, aangezien de lijnen die zij zetten zooo fijn en strak zijn![]()
Die van mijn vriend is daar ook zo onwijs fijntjes gezet:
[ Afbeelding ]
Ik twijfel nog of ik ook iets van watercolor-achtig effect erbij wil hebben, weet iemand of zij dit ook doen?
smurffie schreef:Riddershow schreef:Ik heb een heleboel ideeën. Maar nu nog het definitieve. Het kadootje betreft alleen het zetten. Hij ontwerpt volgens mij niet. Dus of ik moet iets geniaals "kant en klaars" zien te vinden. Of iemand die naar mijn smaak ontwerpt.. Ik ben heel erg kritisch en het is nou eenmaal iets vrij definitiefs...
Ik heb al de tip (van een collega) gekregen dat als ik iets heb gevonden wat ik graag wil, ik dit eerst uit moet printen en ergens op hang in huis waar ik vaak langs kom. Vind ik het na een maandje nog steeds leuk... dan doen.
Maar het wordt je eerste tattoo? Had je hem ook willen laten zetten als het geen kado was?
Ik heb over mijn eerste 3 jaar nagedacht, te lang denken kan eigenlijk niet.
Een maandje is zo kort als je nog niet echt weet wat je wil.
Een goede artiest kan met jou ideeën een ontwerp voor je maken, daar kan je daarna tijdje over na denken. Of zelf wat dingen uittekenen (dat doe ik meestal) en dan laten verbeteren door de artiest.
Berdien schreef:Mooie quote Melewel! Vind het lijnenwerk niet heel erg strak, ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij straks geheeld is
Dreamy schreef:Ik heb ook een nieuw idee'tje, begint nu heel erg te kriebelen..
Aangezien ik binnenkort afscheid moet nemen van mijn vriendje, wil ik de geluidsgolven van zijn hinnik omzetten in subtiele lijnen..
Wil dan graag naar Black Bear, aangezien de lijnen die zij zetten zooo fijn en strak zijn![]()
Die van mijn vriend is daar ook zo onwijs fijntjes gezet:
[ Afbeelding ]
Ik twijfel nog of ik ook iets van watercolor-achtig effect erbij wil hebben, weet iemand of zij dit ook doen?
xhereisanne schreef:Misschien een hele domme vraag, maar ik ben 16 en ik wil graag een tattoo.
Ik wil heel graag een paar vogels op mijn onderarm.
Staat voor dat ik eindelijk vrijheid heb in mijn leven. Geen dagelijkse strijd tegen mezelf.
[ [url=m/WG0cTL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar een vriendin van mij zegt dat ik het niet op die plek moet doen, omdat ik dan erg veel moeite ga krijgen met werk vinden. Is dat zo?
Dit is een gewone, opzich nette tattoo..
Hoe is dit in jullie ervaringen?
Lau schreef:xhereisanne schreef:Misschien een hele domme vraag, maar ik ben 16 en ik wil graag een tattoo.
Ik wil heel graag een paar vogels op mijn onderarm.
Staat voor dat ik eindelijk vrijheid heb in mijn leven. Geen dagelijkse strijd tegen mezelf.
[ [url=m/WG0cTL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar een vriendin van mij zegt dat ik het niet op die plek moet doen, omdat ik dan erg veel moeite ga krijgen met werk vinden. Is dat zo?
Dit is een gewone, opzich nette tattoo..
Hoe is dit in jullie ervaringen?
Zolang je het kan afdekken met een jasje is er geen probleem.
Tegenwoordig zijn ze veel toleranter tegen tattoos omdat bijna iedereen er wel een heeft.
xhereisanne schreef:Yonker schreef:Agh ik ben van mening dat een goede artist sowieso pas zet vanaf 18![]()
Denk er nou nog maar even over na.
Volgens mij is overal 16 met toestemming oke..
Sinds mijn 11e wil ik al tattoo's en ben ik al begonnen met ideeën verzamelen en schetsen maken.
Joolien schreef:Een goede artiest zou alleen met toestemming van je ouders wat laten zetten. Heb je bijv al goed gespaard? Als je dan zo jong wat laat zetten, ga dan niet bij de goedkoopste in de buurt. Dat zijn vaak de minder goede. Dus mocht je toch willen gaan op je 16e, zorg er dan voor dat je iig een goede artiest heb.
lieveli schreef:Zelfs op je 18e kan het zo zijn dat je niet weet waar je gaat werken. Maar ik vind wel dat je het subtiel moet houden, zo'n sliert vogels is vrij opvallend, daar zou ik niet voor kiezen. Dan 1 of 2 in de buurt van je elleboog.
xhereisanne schreef:Yonker schreef:Agh ik ben van mening dat een goede artist sowieso pas zet vanaf 18![]()
Denk er nou nog maar even over na.
Volgens mij is overal 16 met toestemming oke..
Sinds mijn 11e wil ik al tattoo's en ben ik al begonnen met ideeën verzamelen en schetsen maken.