Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:58

Thanks allemaal! :D

Ben net uit eten geweest, jeetje ik zit vol _O- Had behoorlijke moeite met drie gangen :+

O: sportpancakes met beetje nutella :o
L: 250gr skyr
T: proteine shake
A: voorgerecht; salade met een gerookte zalm spiesje, hoofdgerecht; 3 stukjes ossenhaas, 3 scampies, met een soort van roomsausje i guess, beetje friet, champignon, wat sla en als nagerecht tiramisu (was gelukkig maar een klein stukje) en een likeurtje :))
B: fietsen

Had met t fietsen vanmorgen aardig wat verbrand dus 't kon gewoon :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:26

Klinkt alsof je heel lekker gegeten hebt :D

Hier op een frietje met bitterballetjes wel goed gegeten. Ben denk ik met het frietje nog binnen mijn kcal gebleven. Ik had voor de rest vrij weinig gegeten over de hele dag. Wel gewerkt van 11.30 tot 17.00 dus toch wel wat beweging gehad vandaag.

Ik probeer eigenlijk om de stap avondjes een beetje te compenseren.

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 23:09

Oké ik ga toch maar iets typen hier :P ik lees al een tijd in stilte mee maar meestal durf ik niets te zeggen. Helemaal niet als het gaat om afvallen want als je het tegen mensen zegt dan word het zo "echt" :')

Iets over mijzelf! Ik ben 22 jaar, 1.75 lang en wil ongeveer 8 kilo kwijt. Afgelopen zomer was ik er bijna maar na mijn vakantie is het weer helemaal fout gegaan. Ik begin elke dag goed maar halverwege krijg ik een eetbui en eet alles wat los en vast zit. Thuis krijg ik alleen maar beschuldigende blikken en dat helpt ook niet bepaald. Ik hoop dat ik misschien in jullie wat steun kan vinden om niet door te slaan in een bui.
Want hoe trots ik ook was dat ik deze zomer 7 kilo kwijt was... die zitten er dus weer mooi aan :(

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:58

Ooo gisteren gewerkt en daar gegeten maar het viel mee. Gewoon een kleine portie.
Daarna nog zitten zuipen met een collega en ik was zat joh niet goed. :')
Ik sta nu op en ik voel me nog steeds een beetje dronken haha oeps.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:18

Ik ben ziek ;( Spugen... Zal een 'light' dagje worden voor mij (kan niet eens een glas water binnen houden...).

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:47

Kayleigh_ schreef:
Ik ben ziek ;( Spugen... Zal een 'light' dagje worden voor mij (kan niet eens een glas water binnen houden...).

Beterschap :(:)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:01

Welkom Lysanne_sanne!

En beterschap Kayleigh :(:)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:20

Navatu: zie je goed hoor, dat je afgevallen bent! Die armen heb ik ook, doe jij speciale oefeningen of is dat echt puur van het afvallen? Je ziet het goed, ik wil ook smallere armen maar heb altijd het gevoel dat ik die biceps alleen maar nadrukkelijker aanwezig zou krijgen als ik armspieren zou trainen?

Kim: succes met het ontnuchteren :D

Hier geen goed weekend gehad, allez, gewoon geen zin gehad om echt op te letten. Zaterdagavond uit eten gegaan en echt geen goede keuzes gemaakt: scampi in de look en daarna steak met frietjes en een chocolademousse gedeeld :P Zat echt BOMvol, gisteren bij mijn ouders 's middags kip met friet gegeten en 's avonds lasagne. NOT good! De kabouter in de weegschaal was mij nog enigszins gunstig gezind door op 69,9 te stranden vanochtend. Nu weer netjes proberen doen...
Komend weekend zit ik 4 dagen in een mobilhome op wedstrijd, met mijn zus die het gezellig wil maken en koek en snoep wil meedoen. Wordt nog lastig :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:34

Toen ik nog insanity deed kon ik wel ook ietsje meer definitie in mn armen zien, maar het is voornamelijk afvallen hoor. Zat gewoon heel veel vet op en daar is nu een deel van weg :+

Haha ach joh, genieten moet ook gewoon kunnen! Gewoon erna weer knallen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:53

Kayleigh beterschap!!

En kim succes met je kater vandaag hahaha.

Hier vandaag een beetje rustig qua eten. Vanavond weer opstap als het goed is en wil het overdag dus een beetje beperken.

O: 1 kiwi, 2 tarwe boterhammen met sandwich spread
L: 2 tarwe boterhammen met sandwich spread
T: meegranen biscuit
A: wat mijn ouders koken
T: paar biertjes denk ik :')

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 10:10

Na al mijn vakanties, drankjes en slecht eten ben ik nu weer echt thuis :') en ga ik weer strenger opletten.
de weegschaal gaf net namelijk 66.0 kg aan..
moet ook zeggen dat ik een bagger slecht weekend heb gehad (vrijdag pizza en heel veel drankjes, zaterdag kapsalon en zondag wezen wokken..)

mijn lijstje (voorzover ik m kan invullen) voor vandaag:
O: 1 speltboterham met een klein laagje filet americain
T:-
L: 2 speltboterhammen met een gebakken ei met champignons en ui
T: stuk fruit
A: ? moet werken dus ik eet daar mee.
T: blikje cola zero.

B: ga zo mijn paard rijden en stal uit mesten. vanavond dan werken dus dan wandel ik ook wel wat af.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 10:17

lyanne_sanne schreef:
Oké ik ga toch maar iets typen hier :P ik lees al een tijd in stilte mee maar meestal durf ik niets te zeggen. Helemaal niet als het gaat om afvallen want als je het tegen mensen zegt dan word het zo "echt" :')

Iets over mijzelf! Ik ben 22 jaar, 1.75 lang en wil ongeveer 8 kilo kwijt. Afgelopen zomer was ik er bijna maar na mijn vakantie is het weer helemaal fout gegaan. Ik begin elke dag goed maar halverwege krijg ik een eetbui en eet alles wat los en vast zit. Thuis krijg ik alleen maar beschuldigende blikken en dat helpt ook niet bepaald. Ik hoop dat ik misschien in jullie wat steun kan vinden om niet door te slaan in een bui.
Want hoe trots ik ook was dat ik deze zomer 7 kilo kwijt was... die zitten er dus weer mooi aan :(

Gezellig, kom erbij :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 10:20

Ik heb een weekend met alcohol gehad en had me voorgenomen dat niet te doen -O-
De schade valt mee, zaterdag 2 tequila, 1 glas witte wijn en 2 Savanna en gisteren 3 glazen rode wijn.
Toch baal ik van de onnodige calorien!

Verder wel me ingehouden, zaterdag uit eten me aan de salade met kip gehouden en gisteren op de braai alleen een kippenvleugeltje, klein stukje worst en 1 bolletje ijs gegeten (er was ook nog chocotaart en veeeeel meer lekker vlees dus ben best wel trots). Verder aangevuld met groentes en salade.
Zo heb ik zaterdag 1500 calorien op (dankzij de alcohol) en gisteren toch maar 1200 (na aftrek van een rondje hardlopen).
Valt dus alles mee.

Nu ga ik naar de sportschool en dan is eens zien hoe het eten er voor de rest van de dag uit ziet.
Weeg me ook altijd op de sportschool dus moment der waarheid, hoewel ik ongesteld moet worden en ik dan vaak meer vocht vasthou. We zullen zien zo!

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 10:36

Hoi iedereen!
Ik kom ook weer actief mee doen, relatie over na 4 jaar en heb mijn verdriet al weg gegeten dus nu weer hard aan de slag!

O: magere yoghurt met biomuslie
t: druiven
m: sla met kip en komkommer etc
t: wortelen en zelfgemaakte appelmoes ( dit kan toch wel? We gebruiken geen extra suiker alleen een beetje kaneel)
A: pasta met strognofsauce en een gebakken eitje

B : uurtje met de honden op pad en voor het eerst sinds weken weer naar de sportschool

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:53

Mijn lijstje

O: 3 fjord crackers 3 filet american pesto 1 kaas, plakjes komkommer erop. + beker melk en banaan
T: appel en pakje nep sultana's appel
L: magere yoghurt met druiven en eat natural boekweit,
T:/
A: Zuurkool met worst

B: paardrijden en straks wandelen met de hond in de duinen

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 12:03

Joehoe! Al m'n broeken zakken me van m'n kont haha
Afbeelding

Mijn lijstje voor vandaag:
O: crackers
T: handje pepernoten
L: komkommer met witte kaas
T: perzikstukjes en mueslireep
A: bbq :o

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:20

Sportschool ging niet door, kon niet van huis weg omdat de bouwers vroeg waren -O-
Voel mezelf echt dik door mn ongesteldheid, dus vandaag alleen water en worteltjes.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:24

Iris, let je op dat je niet te weinig eet? Dan verlies je namelijk ook veel maar spierweefsel (zeker als je ook nog sport) en wordt afvallen alleen maar lastiger.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:25

Mijn lijstje voor vandaag

O: fruitonbijt
T: wrap hapje :P
L: granenmix met groenten en vegetarische hapjes uit de oven
T: ?
D: 3 sneden volkoren boterhammen met light kaas

Qua beweging.. op de planning stond paardrijden deze voormiddag maar mijn knie speelt weer parten. Maar ga zo meteen werken en het zal wel weer lekker stressig worden en veel rondlopen :)

En ik ben jaloers op sharon *\o/*

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:31

Eulogy schreef:
Iris, let je op dat je niet te weinig eet? Dan verlies je namelijk ook veel maar spierweefsel (zeker als je ook nog sport) en wordt afvallen alleen maar lastiger.

Ja daar heb je gelijk in, klote is dat als ik niet extreem dieet er niks gebeurd.
Maar 1200-1500 calorien per dag is niet heel slecht toch?
Ik zorg er wel altijd voor dat ik proteine binnen krijg voor ik ga sporten en eet vrij gebalanceerd dus kom wel aan de belangrijke voedingswaarden.

Edit; Dat is overigens het netto, dus als ik sport op een dag mag ik wel iets meer eten natuurlijk.

Zucht, de stroopwafels in de kast roepen me. NL eten .

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:37

Kayleigh_ schreef:
gribaldi schreef:
Zeg als jij terug wilt naar de 60 hoeveel moet ik dan wel niet zakken, wij lijken op elkaar :P

Hahaha jonge, jij weegt toch al 60? Jij bent vet dun, in tegenstelling tot mij... :') -O-

Grapjas :')

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:38

Heel bericht getypt bericht weg |o
Kort gezegd, goed bezig allemaal, motiveert om ook weer wat te doen.
Slecht weekend gehad, maar nu weer goed aan de slag

Mijn lijstje vandaag

O Breaker High Proteïn banaan bosbes, koffie met melk en zoetje
T Koffie met melk en zoetje, mandarijn
L Tonijnpasta salade, druiven, groene thee
T 2 haver/kamut rijstwafels, groene thee
T appel, water
A Hutspot, Rookworst, Roosvicee
T Koffie met melk en zoetje
T Water

B 30 min wandelen met paardlief, stallen mesten
Vandaag toch maar even langs de fysiotherapie vanwege mijn onderrug, ik verga echt al een paar dagen van de pijn

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:38

Iriscope schreef:
gribaldi schreef:
Formule ook gedaan en uitkomst is het zelfde met het gewicht wat ik nu weg, grappig :')

Dat heb ik dus ook, want ik heb altijd dit gewicht gehad en altijd van die paar extra kilootjes afgewild.

Herkenbaar, :j
Wil heel graag nog wat buik en been omvang missen. En ja het zal tussen mijn oren zitten.
Ben heel benieuwd wat die detox gaat doen. Ja ze hebben gelijk dat als er bij mij 5 kilo af zal gaan dat het mij misschien niet zal staan, maar wellicht worden mijn buikspieren dan eens zichtbaar :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:46

Nadine en Sharon goed bezig!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:43

Vanaf vandaag ga ik weer beginnen met gezond eten.
Ik ga de aankomende 3/4 weken eten zonder toegevoegde suikers.

O: Banaan, Kiwi en Biologische puur vruchtensap.
T: Notenmix
L: Salade met geitenkaas, walnoten en appelstukjes
T: ?
A: Groente met vlees

Voor de rest drink ik thee/water en vanavond uurtje kickbox.