Oh ik heb zo getwijfeld of ik Victoriana wilde bestellen of Opera Ben uiteindelijk voor Opera gegaan. Vond Victoriana iets te roze.
Tytonidae
Geplaatst: 11-03-15 20:43
Make-up waar ik op het moment echt op zit te azen terwijl ik praktisch gezien een no-buy heb:
- Meerdere Nars Audacious Lipsticks - Tom Ford Cream Color For Eyes - Becca Shimmering Skin Perfector Pressed in Moonstone - Laura Mercier Creme Smooth Foundation in Porcelain Ivory - Tom Ford Matte Lipstick in Pussycat - Tom Ford Lipstick in Blush Nude
Hebbenhebbenhebben
Yv_
Geplaatst: 11-03-15 21:09
Wat en supergave verpakking zeg . Vind de kleur ook onwijs mooi. Dacht eigenlijk dat ik Ruby de mooiste vind en zou blijven vinden, maar in vergelijking met die andere twee vind ik 'm ineens zo flets lijken... Vind de bovenste prachtig . En de verpakking van deze . Zou ik dan toch... ooit....
Deijs: Even je plakbandje eerst op de rug van je hand plakken zodat de ergste plaklaag weg is. Dan trek je er als het goed is geen lak meer vanaf. Ik was toevallig ook aan de slag gegaan met tape enzo afgelopen weekend. Werd dit. Hoe waren de jouwe?
Ik heb een foto van de blush maar er klopt echt geen reet van de kleuren .Ik heb namelijk het perzikkleurige paletteje en niet de roze . Maar morgen wel even eentje met daglicht.\
Ik twijfelde ook tussen Victoriana en Opera, maar uiteindelijk voor Opera gegaan omdat ik al zo veel rode lipsticks heb. Op sommige swatches was hij echt rood en op sommigen juist heel roze.
Zoals je kunt zien is hij toch echt rood, met maar een miniem tintje roze. Ik ben er onwijs blij mee
Heb jij Opera al? Ben namelijk heel benieuwd hoe die er in het echt uit ziet.
Ruby is niet flets hoor, maar die is nog wat matter dan de andere 2, waardoor het wat fletser oogt als je ze naast elkaar swatcht.
Wat een gaaf palette! Ben heel benieuwd wat je er van vind. Maar gelukkig zijn ze alle 3 verschillend en alle 3 super mooi
Voor Victoriana gegaan dus bedoel je? Mooi! Ik vind Kinky ook erg mooi, blij dat ik die ook heb Ik zag de nieuwe zomercollectie langskomen, denk dat ik er daar 1 van wil! Mooie hulzen!
Yv_ mooie blushes zeg! Apart altijd dat de kleur op foto's zo vertekent. Kun je nagaan hoe moeilijk het is om op foto's van internet de werkelijke kleur in te schatten. Héle goede camera en juiste licht..
Ik heb vandaag de InstaBlur en CCcream van de Bodyshop op. Geloof dat het me wel bevalt. De CC cream is zo'n coloradaptable versie. Komt grijs uit de tube, stond er eerst een beetje vies naar te kijken Maar hij past zich idd mooi aan aan de huid. Lichte tot medium dekking. De Instablurr eronder maakt het ook mooier egaal. En ben blij met mijn ooglook. Wat donkerder dan normaal en ook kohl langs de onderste wimperrand (groene oogschaduw en bruin potlood langs bovenste en onderste wimperrand). En flinke laag mascara. Nog niet vast kunnen leggen helaas
Anoniem
Geplaatst: 12-03-15 11:35
Ach, ja, natuurlijk bedoel ik Victoriana. Het was nog vroeg...
Color adaptable begin ik nooit meer aan! Ooit eentje gehad, die was in het begin super fijn! Paste heel goed bij mijn huidskleur en werkte fijn.
Maar hoe meer ik hem gebruikte, hoe meer zuurstof er bij kwam en hoe meer hij oxideerde. Na een maandje ofzo was ik een complete wortel Dus die is de prullenbak in gegaan!
Zo jammer, want toen ik hem net open maakte was hij echt heel mooi.
Hm, bedankt voor de waarschuwing dan Maar snel opmaken! Is toch ook maar een kleine tube. En best duur eigenlijk. Maar heb hem samen met de InstaBlurr in een aanbieding gekocht. Eens kijken hoe hij zich houdt. Heb hem nu voor het eerst op nl.
Het is iig iets om in de gaten te houden. Kan me voorstellen dat als je een product hebt dat reageert op stoffen in je huid (daardoor verkleuring) ook kan gaan reageren op elke keer een beetje zuurstof erbij. Dus lijkt me verstandig om dit niet máánden te laten liggen en maar af en toe te gebruiken.
Heb Opera gisteren binnen gekregen Heb 'm vandaag op. Vind 'm heel erg mooi, mooi klassiek rood. Wel iets lichter als ik had verwacht, had verwacht dat die wat donkerder zou zijn.
Mocht iemand nog een mooie nude/sjieke lipstickkleur zoeken, MAC Modesty. Tijdje terug al gekocht (aug 2014 ) maar nu pas op. Wat een mooie kleur zeg! Zeker met een bruine, iets kopergouden ooglook staat hij echt mooie en sjiek
Anoniem
Geplaatst: 13-03-15 10:18
Van harte Deijs
Modesty, ken ik niet... Oh, heel licht. Die gaat mij absoluut niet staan