Chic kleurtje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben uiteindelijk voor Opera gegaan. Vond Victoriana iets te roze.
. Vind de kleur ook onwijs mooi. Dacht eigenlijk dat ik Ruby de mooiste vind en zou blijven vinden, maar in vergelijking met die andere twee vind ik 'm ineens zo flets lijken... Vind de bovenste prachtig
. En de verpakking van deze
. 
. Maar morgen wel even eentje met daglicht.\

Maar hij past zich idd mooi aan aan de huid. Lichte tot medium dekking. De Instablurr eronder maakt het ook mooier egaal.

Maar snel opmaken! Is toch ook maar een kleine tube. En best duur eigenlijk. Maar heb hem samen met de InstaBlurr in een aanbieding gekocht. Eens kijken hoe hij zich houdt. Heb hem nu voor het eerst op nl.
Het is iig iets om in de gaten te houden. Kan me voorstellen dat als je een product hebt dat reageert op stoffen in je huid (daardoor verkleuring) ook kan gaan reageren op elke keer een beetje zuurstof erbij. Dus lijkt me verstandig om dit niet máánden te laten liggen en maar af en toe te gebruiken.
Heb 'm vandaag op. Vind 'm heel erg mooi, mooi klassiek rood. Wel iets lichter als ik had verwacht, had verwacht dat die wat donkerder zou zijn.
. Maar zo naast die andere kleurtjes!
) maar nu pas op. Wat een mooie kleur zeg! Zeker met een bruine, iets kopergouden ooglook staat hij echt mooie en sjiek