[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:13

Tinkerloos bedoel ik :+

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:18

Ik heb het niet als heel erg pijnlijk ervaren op mn ribben maar na 2.5 uur begint je lichaam toch wel te trillen en zich te verzetten en bij mij was het toen ook wel klaar hoor. Dat was wel de grens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:29

Ik heb mijn voet ook niet als heel pijnlijk ervaren. Sommige stukjes waren minder prettig maar heb nou ook niet zitten huilen oid :))
Merkte inderdaad wel dat mijn lijf zich op het einde echt ging verzetten. Het wordt natuurlijk dik en geïrriteerd en dan is het allemaal een stuk gevoeliger. Maar alsnog vond ik het goed te doen, óók op de "pijnlijkste" plekken (vlakbij de tenen en rond de enkel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:32

Ik vind het ook wel echt een compleet ander soort pijn dan bijvoorbeeld van je fiets vallen. Ik zou ook niet huilen om een tattoo, terwijl als ik goed val ik toch wel een paar traantjes kan laten. Je merkt het inderdaad heel duidelijk als je huid er klaar mee is, dan wordt het rood, gaat het opzetten en doet eigenlijk alles zeer. Toen ik stopte met de eerste sessie deed het zelf al zeer om ernaar te kijken, heb het twee dagen niet durven aanraken ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:37

Gelukkig ook geen last van gehad! Net voor het eerst weer gereden, ging prima. Alleen toen ik mijn sok uit trok kwam er een korstje mee.. Au :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:42

Ik ben zoooo benieuwd naar dat gevoel hè :+ Heb vannacht ook gedroomd dat m'n hertenkop er al stond :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:53

De jeuk wordt bij mij steeds minder maar is nog steeds aardig onuitstaanbaar :') Paar stukjes zitten nog korstjes op maar zoals het er nu naar uit ziet zal het sowieso in het weekend wel weg zijn. Is de eerste keer dat ik in een week korst-vrij ben :=

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:25

Weer een sessie gehad vandaag, laatste lijnen en schaduwen afgemaakt!
Pffff blij dat het er weer op zit :=

(lijkt allemaal wat wazig en blurry, maar huid was flink rood en gevoelig + slechte foto, in het echt issie wel een heel stuk beter :P )

6 augustus nog een keer woohoo :') kleuren!

(en nee, ik heb idd niet het figuur van een model, mijn excuses :') )

Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:50

denice schreef:
Tinkerloos bedoel ik :+
Dank je wel.
Moet nog zeker 2 keer terug komen voor een sessie van 5 uur.
De hele arm gaat vol. :D

Mooi VisibreTeam!
(ik heb jou figuur ook) :')

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:56

Ik vond het ook allemaal wel meevallen qua pijn. Na 3 uur zitten is het wel gevoelig allemaal en voelt het tatoeëren venijnig, maar ik kijk eigenlijk al uit naar het bij laten werken :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:23

Ik heb ook jouw figuur VisibreTeam, maakt toch helemaal niks uit. Je tattoo is prachtig! Heel erg gaaf. Deed het niet ontzettend zeer op de zijkant van je borst?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:46

Afbeelding

ik zag een tijdje terug deze langs komen in het topic hier, en kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten.

Weet iemand tattooeerders die deze stijl goed kunnen in Noord-Holland (regio Alkmaar)?

wil hem denk ik nog wel iets laten aanpassen dan, vind de 2 grote vegen links dan weer te dus die zou ik minder willen hebben of weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:49

Je snapt dat je niet zomaar een andere artist z'n werk en al helemaal niet een andere Bokker's tattoo kan overnemen he? :o Ook als de twee grote vegen weghaalt vind ik het alles behalve netjes

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:51

Volgens mij is het ook verdomd lastig om een goede artiest te vinden die iets (bijna) één op één over zou willen nemen. En terecht. :)

Weet je zeker dat je binnen de regio wilt blijven? Het staat de rest van je leven op je lichaam. Ik woon vlak bij Alkmaar en ben naar Weert gereden voor mijn voet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:53

Ik vind dat je bij het zetten van een tattoo best mag kijken naar andermans tattoo en er inspiratie uit kan halen, maar bij inspiratie moet het ook wel blijven. Met infinity-tekens of rozen ligt het toch anders, maar ik zou het echt oprecht heel vervelend vinden als iemand Henk exact kopieert. Juist omdat ik hem door mijn artist speciaal voor mij heb laten ontwerpen, wat hetzelfde is met deze tattoo.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:54

Maar als je met een voorbeeld komt bij een goede artiest en je geeft je ideeen weer, dan kan er echt wel een eigen unieke tattoo uit voort komen.
En weer eerlijk, welke tattoo is nu helemaal uniek? Veel mensen zoeken toch op internet en vinden een bepaalde stijl mooie en gaan vervolgens daarmee aan de gang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:56

Tamadine schreef:
Maar als je met een voorbeeld komt bij een goede artiest en je geeft je ideeen weer, dan kan er echt wel een eigen unieke tattoo uit voort komen.
En weer eerlijk, welke tattoo is nu helemaal uniek? Veel mensen zoeken toch op internet en vinden een bepaalde stijl mooie en gaan vervolgens daarmee aan de gang.

Natuurlijk, maar als je naar een artist gaat en je zegt 'ik wil precies dit' dan zal hij het ook wel zetten. En ik vind dat gewoon niet netjes. Ik heb me ook in al mijn tattoos laten inspireren door mensen uit mijn omgeving, of door het internet. Maar het is heel wat anders om in zo'n topic te verkondigen dat je hem 'misschien nog wel een beetje laat aanpassen'. Kan me voorstellen dat de eigenaar van deze tattoo daar ook totaal niet blij mee is. Je betaalt immers ook voor de schets, dus voor een uniek ontwerp

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:00

Beetje vreemd om de tattoo van een bokker te kopieeren idd.
(zelfs van google afbeeldingen zou ik niet het presieze plaatje kopieren)

Ik heb voor mijn tattoo sleeve een mooie tattoo voorbij zien komen van een bokker een tijdje geleden, die ik dus ook niet uit mijn hoofd kon zetten, maar ik heb via pb eerst gevraagd aan die betreffende bokker of ik haar idee voor mijn sleeve mag gebruiken.
Wel aangepast en niet precies hetzelfde natuurlijk.
En dat vond ze goed.
Maar als ze het niet goed had gevonden zou ik ook niet dat idee gebruiken.

Mijn tattoo is uniek.
Ontworpen voor mij.

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:01

Ik heb e-mail contact met Garage Ink in Tilburg. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:22

Ik vind de stijl heel erg gaaf, zal hem zeker laten aanpassen en niet letterlijk kopieren,

dit voorbeeld is trouwens niet van een bokker maar van een bokker die hem op internet vond en hem hier plaatste, anders had ik haar zelf natuurlijk wel gecontact

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:25

Oh Nikki!!! :oo Pijnlijk!!! :(:)
Wel super gaaf zeg!!! :))

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:31

Ik ben heel benieuwd naar die convention morgen! Ik hoop dat een artiest me verder kan helpen met mijn tweede (maybe watercolour) idee. En wie weet mijn eerste laten zetten!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:46

Toen ik in de shop was hoorde ik toevallig artiesten praten over het exact overnemen van een andere tattoo. No way dat ze dat dus ooit zouden doen he. Vind ik het ook niet meer dan logisch dat ze dat niet doen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:52

VisibreTeam schreef:
Weer een sessie gehad vandaag, laatste lijnen en schaduwen afgemaakt!
Pffff blij dat het er weer op zit :=

(lijkt allemaal wat wazig en blurry, maar huid was flink rood en gevoelig + slechte foto, in het echt issie wel een heel stuk beter :P )

6 augustus nog een keer woohoo :') kleuren!

(en nee, ik heb idd niet het figuur van een model, mijn excuses :') )

[i mg]m/ip6SsH.jpg[/img]

Gaaf! Wel groot! haha

StormMilagro schreef:
Ik ben heel benieuwd naar die convention morgen! Ik hoop dat een artiest me verder kan helpen met mijn tweede (maybe watercolour) idee. En wie weet mijn eerste laten zetten!

Ik ook! Ik ben niet van plan iets te laten zetten, maar you never know :D

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:11

Jaleesa tattooeer je zelf ook?