Je kunt je nagels beter vijlen Siggis, helemaal als je ze niet drastisch in wilt korten
Jessica_1998
Geplaatst: 26-02-14 13:12
Ik knip mn nagels haast nooit. Hou van lange nagels :p Ga ze vandaag weer even lakken, als ik de tijd kan vinden tenminste
Skessa_
Geplaatst: 26-02-14 13:13
Mn gel laat alweer los... Grmbl
Mja. kan ik daarna die thermo er op doen
Tazzey
Geplaatst: 26-02-14 15:31
Hoelang zat het erop Skessa?
Ik heb mijn no-buy packt echt overboord gekiept. Ik heb net een mooie trolley besteld voor mijn stash want mijn tas wordt echt te klein. Overigens gewoon een zilveren want die roze is echt té Barbie voor mij
De producten van Essence ben ik niet kapot van. Ik gebruik zelf veel producten van Pink Gellac. Zij hebben ook een primer die erg goed schijnt te zijn. Ik heb hem zelf nog niet getest dus kan niet met zekerheid zeggen dat het ook echt zal werken.
Skessa_
Geplaatst: 26-02-14 16:11
Nou ja bij Essence blijft het langer zitten als met chip skip van OPI, dus sja...
Probeer volgend weekend f die bond van mij. En in pandra zit ook die van sensationail die je er uit kan halen, gebruikt verder toch niemand. Met die sensational primer zat die 1e van mij echt lang, dat was die my forbidden love. pH Bond vind ik ook super. Aanhechting is net wat minder, dus makkelijker eraf te halen maar blijft alsnog goed zitten.
Ik heb een klein flesje primer die erg goed is. Ik weet het merk alleen niet meer. Ik heb hem bij de groothandel als tester mee gekregen. Ze heeft het vanuit een fullsize verpakking overgegoten in zo'n klein flesje. Die primer werkt als een trein. Ik zal eens bellen om te vragen welke dat was, het was geen oosterse zooi in ieder geval.
Wel balen hoor! Gellak is niet heel goedkoop.
AvWShots
Geplaatst: 26-02-14 16:51
Skessa_ schreef:
Nou ja bij Essence blijft het langer zitten als met chip skip van OPI, dus sja...
Vrees dat het echt gewoon aan mn nagels ligt.
Gebruik je de essence "gellak"? Met peel off base?
Ik weet wat Skess! Doen we ff huuphuup barbatruuk, ff wisselen. Ik bluesky proberen jij gelish? Ben nl alsnog wel heeeel erg benieuwd naar bluesky nl . Maar durf gewoon geen kleurtjes te bestellen omdat er zo weinig swatches zijn
LadyMadonna
Geplaatst: 26-02-14 17:22
Wat voor prep doe je skess?
Model van net. Kleine nagelbed verlenging op sjabloon
Skessa_
Geplaatst: 26-02-14 17:25
Prep?
Anoniem
Geplaatst: 26-02-14 17:25
Ziet er netjes uit Stef, ik ben alleen afgeleid door de kleur... Vind dat echt oerlelijk zo