Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Hoe lopen jullie met dit weer?
Ik vind het met 22 graden echt al veel te warm..
Wil wel graag blijven lopen uiteraard en hardloop spullen gaan ook mee naar Italië vrijdag.
AmoorM schreef:MISTRAL94 schreef:Woon je vlakbij Emmen AmoorM?
Ik zou even kijken hoe de temperatuur dan is. Als het goed voelt ga je lopen en anders stel je het uit?
Ja ik woon in Klazienaveen. Maar ik loop ook wel eens in het noordbarger bos. Mijn paard staat daar.
batje schreef:Idd, wat jij een rustig rondje noemt is voor mij gewoon een heel goede tijd. Grappig wat een verschil daar in zit
Ik heb mijn eerste rondje er ook al op zitten, lekker van 6.45 tot 7.30, vond het toen al best warmMet dit weer moet je ook een beetje voorzichtig met jezelf zijn, helemaal als je al niet lekker voelt..
Kiwipitje schreef:Sinds kort meet ik 's morgens mijn hartslag. Iemand die me herstel en supercompensatie kan uitleggen aan de hand van hartslag?
Romyv schreef:Min - max - zones heb ik inderdaad.Kiwipitje schreef:Sinds kort meet ik 's morgens mijn hartslag. Iemand die me herstel en supercompensatie kan uitleggen aan de hand van hartslag?
Is je vraag al beantwoord! ? Anders kan ik je misschien wel een beetje op weg helpen..
Weet je je max hr, min hr en de verschillende zones al? Of moeten we die ook even uitrekenen?
Kiwipitje schreef:Min - max - zones heb ik inderdaad.
Min: 59
Max: 201
Aërobe zone: 153-166
Anaërobe zone: 166-180
Gem. HRV: 75
Gem. hartslag 's morgens: 65 (sta eerst op om te plassen en wekker uit zetten. Daarna ga ik liggen, even rust en dan meet ik). Vanmorgen gem. 63 gemeten over 5 min.