[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:13

Ik denk dat je bij Kinki goed terecht kunt. Ga zelf altijd naar Kinki Groningen en altijd tevreden, echt supergoed in verven :j

xLauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:41

Oke dankje! Ga ik daar morgen zeker even langs in ieder geval.
Enige nadeel is dat Kinki wel erg duur is alleen al met knippen... Enig idee hoeveel knippen verven dan in hemelsnaam zou gaan kosten? (heb erg lang haar, tot over mijn borst wel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:44

Knippen is bij de meeste kappers gewoon een standaard bedrag, weet niet of je naar een dure kapper gaat maar bij mij kost het me nog geen twintig euro. Of ik nou lagen wil laten knippen, mijn korte bob nog korter, bijpunten of de hele lengte eraf wil laten halen. Bij de meeste kappers is dat ook inclusief wassen.

Verven is wel lastiger, omdat het er heel erg aan licht met welke producten jouw kapper werkt en hoe veel haar je hebt. Bij de meeste kappers hebben ze een beginprijs van rond de 40 euro, dat is meestal voor 1 bakje verf. Als 1 bakje verf voor jouw haar genoeg is kost het dus 40 euro.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:46

Frummels wat ben je toch knap!

xLauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:49

Thanks! Maar de Kinki kapper hanteert echt andere prijzen. Een knipbeurt is vaan ruim 34 euro wat ik echt te veel vind voor alleen knippen. Ben zelf nog nooit bij de Kinki kapper geweest maar dat is wat er op de site stond in ieder geval, vandaar de vraag! Mijn eigen kapper knipt inderdaad ook voor 20 euro, alleen erg negatieve ervaringen met verven daar.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:14

Ik ben meestal iets van 90 euro kwijt voor knippen, verven en stylen. En er gaan altijd minimaal 3 verschillende kleuren in. Ik heb halflang haar, tot over mijn schouders :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:39

elkee schreef:

Wat ben je toch lief! :*

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:23

elkee schreef:

+1

Ik heb vandaag mijn hele haar gebleekt en erna zilver erin gedaan! Nu even een paar dagen goed verwennen met kokosolie, want het is wel wat droog geworden.

Trouwens Kokosolie een nacht in je haar doen en er dan overheen bleken scheelt al veel, dat doe ik nu steeds en de bleek pakt evengoed goed. *\o/*

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 01:46

hey, ik zit -alweer- te twijfelen of ik mijn haar zou afknippen.. :+
Ik heb zelf nu haar tot onder mijn bh-bandje en bruinzwart, mijn gezichtsvorm is vierkant.
Als ik het zou doen zou ik een kylie jenner/lange lucy hale bob willen. Maar ik heb ooit een pony verkeerd laten knippen dus die ben ik nu nogsteeds aan het uitgroeien die zit nu ongeveer tot mijn mond/kin.
Kost zo'n bob veel moeite in de morgen aangezien ik nu gewoon een borstel erdoor haal en mijn pony ietsjes toepeer zodat hij naar achteren valt.

Groetjes
Sofia

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 03:13

Ik kon niet slapen, en wilde is een nieuwe haarstijl proberen. En dan krijg je..

Afbeelding

Baby's first victory rolls :D

De andere (niet zo best gelukte) kant:

Afbeelding

Eeeeen een halve minuut later

Afbeelding

Nog even oefenen :+

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 08:03

Ik vind het leuk om 50's haar te combineren met de kleding van nu. Maar deze victory rolls vind ik te groot/lomp. Ook moet dat langere stukje pony bij de rol erin, anders stoort het. Als het subtieler is, zou het je wel staan denk ik :j

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:23

't is ook pas de eerste keer dat ik het doe he :P idd dat plukje moet er ook bij, maar dan zou ik met 80 clipjes, touperen en haarspray aan de gang moeten anders blijft dat echt niet zitten :D Ik vind zo overdreven groot juist wel wat hebben (voorbeeld: http://lilyjackson.com.au/wp/wp-content ... -rolls.jpg https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 7152d3.jpg) , maar smaken verschillen!

Bij mij zitten ze op de foto ook veel te ver uit mekaar waardoor t' net oortjes lijken :D dat zal ook wel wat verschil maken!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:44

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:40

Hahaha die schoenen moeten, samen met crocs, verboden worden. Goed als stook grij voor de kachel! Je hebt veel soorten van dat soort 'hakken'. Zulke lage hakken kunnen sowieso eigenlijk ook niet haha.. Die vrouwen menen dat ze er dan super modern bij lopen.

Die rolls zijn inderdaad wel gaaf, voor iets te hoog voor mijn doen. Maar goed dat smaken verschillen, toch :) zulke rolls vergen inderdaad heel Veel moeite, haarlak, toupeer en zeer veel bobbypins etc haha. Voor de 1e keer zijn ze inderdaad prima gelukt :j

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 14:37

xLauraax schreef:
Thanks! Maar de Kinki kapper hanteert echt andere prijzen. Een knipbeurt is vaan ruim 34 euro wat ik echt te veel vind voor alleen knippen. Ben zelf nog nooit bij de Kinki kapper geweest maar dat is wat er op de site stond in ieder geval, vandaar de vraag! Mijn eigen kapper knipt inderdaad ook voor 20 euro, alleen erg negatieve ervaringen met verven daar.

Ik ben bij de Kinki voor knippen, bleken en kleuren (3 verschillende kleuren)+ gebruik van olaplex 135 euro kwijt geweest. Olaplex was 15 euro extra, zonder was het dus 120 euro geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:23

Ik ben nog steeds in twijfel... Zal dit me staan (dan gaat er echt wel veel vanaf... :oo )

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:27

Even heeeeel slecht gefotoshopt. _O-

BEFORE:

Afbeelding

AFTER:

Afbeelding

paardjeroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:55

Ik meld mij in dit topic! Zo leuk om verschillende kapsels te zien :)

Ik heb enorm dik haar. Heb het heel lang laten groeien maar werd er toch een beetje chaggi van, het was zo zwaar :( Heb maar besloten om er een stuk af te halen en ben er erg blij mee! Ik merk al gelijk dat het een stuk lichter is, gelukkig *\o/*

Heb helaas geen super goede foto van hoe mijn haar eerst was maar de onderste 2 laten het een beetje zien.

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:07

Haha die gephotoshopte foto! Super leuk.

Paardjeroos, doe mij jouw oude lengte haar maar! Prachtig zo lang :j ik zou als ik jou was, je haar is dunner laten knippen aan de onderkant zodat het ook mooi in zo'n punt valt, vind het nu vrij dik en recht onderaan. Maar dat is ieders smaak :)

paardjeroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:16

Haha :o ik was er ook wel tevreden mee, alleen het was erg dood en zwaar. En mijn haar groeit zo snel dat het in de zomer wel weer langer is!

Ik kan mij altijd nog bedenken, mijn moeder heeft een kapperscursus gedaan :D Ik laat het voor nu even zo, kijken of dit mij bevalt. En anders ga ik het inderdaad zo laten knippen, dat het in een punt valt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:58

Hallo allemaal, ik kom weer even binnenvallen met een vraagje. Ik heb over een maand of 2 een bruiloft, en dan moet je haar natuurlijk wel goed zitten. :D Echter laat mijn moeder nu de kapster bij ons thuis komen, alleen ik wil liever mijn haar niet door die kapster laten doen. Naar een ander gaat ook niet lukken omdat ik dan met de fiets moet, en als mijn haar dan net mooi zit en ik weer terug moet fietsen met een beetje wind, tjsa dan zit het hoogst waarschijnlijk niet meer zo mooi. Dus dan moet ik maar zelf aan de slag gaan. Ik wil het wel gewoon los laten(als ik het vast zitten lijkt me gezicht zo dik), alleen dan wil ik bij de aanzet wat meer volume zodat het net wat mooier valt. Maar hoe pakken jullie dit aan? Ik weet dat er veel verschillende manieren zijn , maar wat blijft nou het langs mooi zitten? Touperen, volumespray, haarlak?

Daarnaast zag ik bij een webshop een model met heel mooi haar. Even in een linkje :
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/5 ... t=products Weet iemand wat voor een 'kapsel' zij heeft? Volgens mij gewoon een beetje laagjes o.i.d. ?

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:17

Volgens mij is haar haar gewoon in lange laagjes geknipt ^-^

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:41

Dat zijn inderdaad lage laagjes. Het is alleen gestyled door een prof waardoor het spectaculair lijkt :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:43

Het is idd erg goed gestyled, ik vind lage lagen normaal niet zo heel mooi namelijk haha

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:47

Ik denk Linda, dat je al die spullen die je opnoemde tegelijk nodig hebt. Als ik mijn haar goed style, dan gebruik ik alles door elkaar en zit het muurvast :j