_Nelleke_ schreef:Inderdaad een donkerdere kleur in je crease en buitenste ooghoek. Wat heb je een mooie kleur ogen trouwens! Heel lichtblauw.
[naam], ik had m'n haar echt mishandeld (lees: meerdere keren vermoord) met peroxide, henna, bleek, ontkleuring en verf. Het was 1 bos stro en een soort mosgroene ombre. Was al bij 2 kappers geweest die het wilde afknippen, bij Graduates hebben ze het weer gefixt. Wel 120,- armer, maar had een keratinebehandeling, verf met 0,4% ipv 4, 6 of 9% en een *weet de naam niet meer* iets waarmee je meer vollume krijgt.![]()
Toen ik daar wegging had ik echt weer super hersteld mooi gekleurd haar.
Wel al een tijdje geleden maar toch. Super tevreden over Graduates (van B academy)
Ohja B Acadamy ken ik wel! Ik ben een keer naar hun toko in Amsterdam geweest en ben daar echt spotgoedkoop fantastisch geknipt door iemand die nog aan het leren was!
Dat wil ik ook nog een keer 
Ik heb het een keer geel-geel gehad, was ook niet echt wat ik wilde en toen ben ik met een sjaal over mn kop naar de etos om haarverf geweest
Maar echt, zelfs met permanente verf... Twee wasbeurten en het wordt vaal. Dus je moet het super vaak bijwerken. Oh en als je je haar daarna weer bruin wilt verven... Think again. Je blijft dat rood er echt kei lang doorheen zien