Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:29

_Nelleke_ schreef:
Inderdaad een donkerdere kleur in je crease en buitenste ooghoek. Wat heb je een mooie kleur ogen trouwens! Heel lichtblauw.

[naam], ik had m'n haar echt mishandeld (lees: meerdere keren vermoord) met peroxide, henna, bleek, ontkleuring en verf. Het was 1 bos stro en een soort mosgroene ombre. Was al bij 2 kappers geweest die het wilde afknippen, bij Graduates hebben ze het weer gefixt. Wel 120,- armer, maar had een keratinebehandeling, verf met 0,4% ipv 4, 6 of 9% en een *weet de naam niet meer* iets waarmee je meer vollume krijgt. :+

Toen ik daar wegging had ik echt weer super hersteld mooi gekleurd haar.

Wel al een tijdje geleden maar toch. Super tevreden over Graduates (van B academy)

Ohja B Acadamy ken ik wel! Ik ben een keer naar hun toko in Amsterdam geweest en ben daar echt spotgoedkoop fantastisch geknipt door iemand die nog aan het leren was!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:31

Emmaa_ schreef:
Ik heb het eigenlijk heel lang uitgesteld, het verven. Had op een gegeven moment wel een dipdye en toen begon ik weer met school en wou ik eens wat anders. Dus knalrood geverfd:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 4996_n.jpg

Dat rode was met een kleurspoeling dus werd natuurlijk super snel vaal en lelijk. Heb het toen nog 1 keer rood geverfd met permanente verf maar daarna donkerbruin erover gegooid en sindsdien ben ik eigenlijk altijd mijn winterchocolade bruin geweest:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 39509e74b6

Na een tijdje wou ik het dus gekleurd aan de onderkant en nu is het al een tijdje niet geverfd van boven, dus het ziet er nu niet uit. Heb het laatst geprobeerd maar met een totaal andere kleur dan ik normaal pak dus is natuurlijk niet gelukt. Hoop eigenlijk dat m'n mams nog een pot verf heeft staan en dat zij even kapster wilt spelen dit weekend, want na 2 keer wassen is de onderkant nu gewoon echt groen. Groen-groen. Niet een gloed, maar gewoon echt groen.

Woo die rood is echt kei mooi :oo Dat wil ik ook nog een keer :))

En ja groen groen is niet echt fijn nee :') Ik heb het een keer geel-geel gehad, was ook niet echt wat ik wilde en toen ben ik met een sjaal over mn kop naar de etos om haarverf geweest :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:32

Thanks! Binnenkort even langs de kruidvat oid. Hoe krijgen jullie de wimpers zo dik? Heb er 2 soorten mascara op gedaan, eentje voor de lengte, de ander voor de dikte, maar het werkt niet :')
Of ligt dat aan het merk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:33

Rood was ook echt super vet <3 Maar echt, zelfs met permanente verf... Twee wasbeurten en het wordt vaal. Dus je moet het super vaak bijwerken. Oh en als je je haar daarna weer bruin wilt verven... Think again. Je blijft dat rood er echt kei lang doorheen zien :')

xNavatu

Ik gebruik ook altijd twee merken, gewoon omdat ik het chiller vind :)) En van elk merk een paar keer erover heen gaan en dat is het eigenlijk haha :))

Anoniem

Nayomie schreef:
Thanks! Binnenkort even langs de kruidvat oid. Hoe krijgen jullie de wimpers zo dik? Heb er 2 soorten mascara op gedaan, eentje voor de lengte, de ander voor de dikte, maar het werkt niet :')

Ik krul ze met een wimperkruller en blijf dan mascara aanbrengen tot ik tevreden ben met met de krul en hoe zwart ze zijn! Soms wel 10 lagen, kan echt gigantisch lang bezig zijn met m'n wimpers. Net als wenkbrauwen _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:34

Emmaa_ schreef:
Rood was ook echt super vet <3 Maar echt, zelfs met permanente verf... Twee wasbeurten en het wordt vaal. Dus je moet het super vaak bijwerken. Oh en als je je haar daarna weer bruin wilt verven... Think again. Je blijft dat rood er echt kei lang doorheen zien :')

Ja ik heb ook een keer een koppie met roodtinten gehad en dat heeft een paar jaar geduurd voordat het er weer uit was lol :+ Heb toen ook heel lang oranje achtig haar gehad omdat ik het wel licht wilde maar dat verdomde rood ging er niet uit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:34

Oh man...
WAAROM is alles wat ik wil uitverkocht???

Afbeelding

<3 <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:35

DnT schreef:
Oh man...

[ Afbeelding ]

<3 <3 <3

Velvetines <3 <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:36

Ik krul mijn wimpers altijd, dan 1 laagje Max Factor Clump Defy om te separeren en dan 1 of 2 laagjes van een goede mascara voor lengte, volume en om ze goed zwart te krijgen.
Mijn favorite is toch wel Diorshow Iconic Overcurl <3

Ja, ik wil echt al ZO lang velvetines, maar ze zijn steeds niet op voorraad -O-
Binnenkort maar een paar uit de US laten komen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:38

Ik heb 2 velvetines <3 <3

Wicked is er toch nog?
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 07-08-14 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:38

Emmaa_ schreef:
Nayomie schreef:

Ik krul ze met een wimperkruller en blijf dan mascara aanbrengen tot ik tevreden ben met met de krul en hoe zwart ze zijn! Soms wel 10 lagen, kan echt gigantisch lang bezig zijn met m'n wimpers. Net als wenkbrauwen _O-

_O-
Dus gewoon vaker laagjes maken? Dan gaan we dat eens proberen :D

xNavatu schreef:
Ik gebruik ook altijd twee merken, gewoon omdat ik het chiller vind :)) En van elk merk een paar keer erover heen gaan en dat is het eigenlijk haha :))

Welke gebruik je? :D

DnT schreef:
Oh man...

[ Afbeelding ]

<3 <3 <3

:oo die is gaaf! :oo

DnT schreef:
Ik krul mijn wimpers altijd, dan 1 laagje Max Factor Clump Defy om te separeren en dan 1 of 2 laagjes van een goede mascara voor lengte, volume en om ze goed zwart te krijgen.
Mijn favorite is toch wel Diorshow Iconic Overcurl <3

Ja, ik wil echt al ZO lang velvetines, maar ze zijn steeds niet op voorraad -O-
Binnenkort maar een paar uit de US laten komen.

Hmm, en na die laagjes zit het dan al goed?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:40

Bij mij blijft rood best goed rood, hangt misschien van je shampoo af?
Ik heb ook al allerlei tinten (bruin)rood gehad, oranje (naturel redhead achtig) en afgelopen winter allerlei tinten chocolade. Van mokka naar puur (bijna zwart :+ ). Is nu ana het uitgroeien en dat is inmiddels zo vervaagt dat je het bruin niet meer kunt onderscheiden van mijn eigen donkerblond. Handig :D
Wil het eigenlijk wel weer kleuren, maar ook dat hangt af van met welk kapsel ik straks bij de kapper weg kom.

En Henna al eens geprobeerd? Dat wil ik nu dus misschien doen. Ben er nog niet over uit, zoals altijd :D
Vind teveel leuk. Hebben jullie dat ook niet, dat je soms gewoon niet kunt kiezen?
Daarom heb ik ook teveel make- up denk ik :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:41

Dit is mijn oog vandaag:

Afbeelding

Is ook de ooglook die ik voor jou aanrade, alleen zou ik hem bij jou dan met een bruine bronskleur doen ipv zwart.

Ik wilde bij Harlow&Co bestellen, want daar heb ik ook mijn Lime Crime nagellak besteld, maar daar hebben ze hem niet meer...
Maar aangezien ik nu geen lak in mijn bestelling heb, kan ik gewoon bij Lime Crime zelf bestellen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:41

Ik kan ook niet kiezen idd, daarom draag ik veel make-up, maar dat is ook de rede waarom ik ongeveer eens per twee maanden van haarkleur verander _O- Mijn moeder draagt al sinds ze grijs is dezelfde verf, dat zou ik dus echt niet kunnen he :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:43

DnT schreef:
Dit is mijn oog vandaag:

[ Afbeelding ]

Is ook de ooglook die ik voor jou aanrade, alleen zou ik hem bij jou dan met een bruine bronskleur doen ipv zwart.

Ik wilde bij Harlow&Co bestellen, want daar heb ik ook mijn Lime Crime nagellak besteld, maar daar hebben ze hem niet meer...
Maar aangezien ik nu geen lak in mijn bestelling heb, kan ik gewoon bij Lime Crime zelf bestellen :D

Ik denk dat zo'n eyeliner al een heel verschil kan maken, als ik het zo bekijk :D
Ziet er mooi uit bij jou. :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:48

Ohhh die velvetines <3 Ooit..

Nayomie schreef:
xNavatu schreef:

Welke gebruik je? :D

Twee die in NL niet verkrijgbaar zijn haha :)) Covergirl lash blast en Laura Geller GlamLash :))

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:51

Covergirl is volgens mij hier Max Factor.
Tenminste, mijn clump defy is in de US de Covergirl Clumpcrusher ;)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:51

Argh ik vermoord degene die iets heeft gezegd over gratis verzending bij MAC. Ik kan aan niks anders denken… :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:52

Heb m'n lipsticks ff uitgezocht, niet op merk maar op kleuren.
Merken zijn oa mac, ysl, lancome, essence, catrice, wet n wild, sleek, loreall, rimmel, sans sourcis, maybelline en nyx.
7x pout paint sleek (cloud 9, pin up, mauve over, peachy keen, port, peek-a-bloo en minx)
5x Nude
6x paars
23x rood
27x roze
1x oranje

Pffffttt.. Na t uitzoeken dus

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:54

Damn Suus _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:54

Ik heb al een paar keer met zo'n pout paint in mijn handen gestaan, maar ze toch steeds weer terug gelegd.
Hoe bevallen die?

En... 23x rood?!?
27x Roze?!?

*is er stil van*

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:57

Rood en roze zijn volgens mij een populaire kleur bij je :oo

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:57

DnT schreef:
Covergirl is volgens mij hier Max Factor.
Tenminste, mijn clump defy is in de US de Covergirl Clumpcrusher ;)

Omfg waarom wist ik dit niet _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 14:02

Ja joh belachelijk he.. Als ik ga uitrekenen wat voor geld daar ligt..
Ach elke keer denk ik, oee zon rood/roze heb ik nog niet..
Heb zelfs als is dubbel gekocht :=