Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:Als een gyno geen spiraaltjes kan zetten bij vrouwen die nog nooit een kind hebben gehad vind ik het niet bepaald een goede gyno.
ChantalSmook schreef:Zucht ik word eigenlijk weer een beetje moedeloos van mijn Mirena. Afgelopen veel onregelmatig drupjes bloedverlies. Te weinig om iets te gebruiken maar eigenlijk te veel om niets te doen. Ook met mijn vriend is het niet handig natuurlijk. Ik ben een maand op vakantie geweest en heb een maand de pil er bovenop geslikt omdat ik geen zin had in bloedingen. Het werkte perfect en ik hoopte bij terugkomst dat het misschien gewoon normaal zou worden. Nu een maand geleden gestopt en was toen ook echt ongesteld. Sindsdien ook elke week wel 2 dagen bloedingen. Ik snap er echt geen bal van. Het alternatief, terug aan de pil wil ik eigenlijk niet aangezien ik dan meer hormonen heb. Maar zoals nu. Ik ben het toch maar even aan het turven en dan een afspraak maken met de dokter. Zou het kunnen zijn dat hij bv niet goed zit? Bij het zetten zat alles na echo ook perfect dus lijkt me dat het niet zo snel zou veranderen.
Tibamar schreef:Heeft iemand hier met spiraal plaatsen ervaring met artrotec voor die tijd?