Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 11:17

Die 800m waren intervallen. Zo stond het in het schema. Ik had vorige week 30 minuten inlopen en dat deed ik eigenlijk zo. Langere stukken idd al tijdje niet meer gelopen ( voor de marathontraining wel).

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 11:32

germie schreef:
Die 800m waren intervallen. Zo stond het in het schema. Ik had vorige week 30 minuten inlopen en dat deed ik eigenlijk zo. Langere stukken idd al tijdje niet meer gelopen ( voor de marathontraining wel).

Ik snap dat dat intervallen waren, maar die pakte ik als voorbeeld, omdat veel van je loopjes die je omschrijft na x meter/minuten bestaan uit wandelen of er in ieder geval veel gewandeld wordt tussendoor. Dat je 30 minuten wel aan één stuk kan lopen is dan toch een heel goed startpunt? Loop met regelmatig een halfuur, ga daar korte tempoblokjes aan toevoegen, versnel de laatste 5 minuten en breidt dat halfuur langzaam uit, maar zonder wandelpauzes. Als je merkt dat het niet gaat en je heel graag wil wandelen, push dan nog even door met rennen en stop erna de training. Ik denk dat je weinig vooruitgang gaat boeken door telkens kilometers aan een training vast te plakken, maar tussendoor telkens te wandelen, om per se 10+ te lopen. Je vasthouden aan de afstanden heeft je niet verder gebracht, dat is frustrerend, gooi het dan over een andere boeg en kijk later weer naar de afstanden. Voordeel is dat je er dan ook niet zoveel tijd aan kwijt bent waar je ook over klaagt. ;)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 12:02

Ik kan er ook weer even tegenaan! Ik had in februari ergens zo’n grote zak besteld, met mijn vorige deed ik zo’n 10 maanden. Maar was er nu in 3 maanden al doorheen. := Ze hebben nu een actie waarbij je voor 4 grote zakken 10% korting krijgt. Eigenlijk moet je dat koppelen aan een evenement en is het idee dat als je niet tevreden bent over wat tailwind bied in training + het lopen van het evenement, je het inschrijfgeld van het evenement terugkrijgt. Ik heb een evenement die ik ga lopen ingevuld, maar weet toch al dat ik tevreden ben. :D
En love de limited edition apple cider, dus die ook weer gehaald, zo jammer dat ze daar geen grotere verpakkingen van hebben.
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-25 12:30

Ik heb de rapid hydration besteld nu, daar ben ik ook benieuwd naar.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 14:45

Wat vinden jullie het voordeel van Tailwind boven andere? Ken het merk niet namelijk.

Muppetmayo veel plezier morgen! Volgens mij is het een fun run zonder tijdwaarneming (maar mét medaille) dus geen stress en lekker lopen.
Ik ben er met m’n broer, die start in wave 1.

Techno yoga klinkt goed, maar niet per se rustgevend :D Ik was laatst op een feestje waar Mental Theo draaide en heb me goed vermaakt.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 15:05

Dat het naast elektrolyten ook koolhydraten/calorieën bevat, het mild van smaak is (eigenlijk wel de grootste plus tov andere merken die heel zoet of overheersend kunnen zijn), niet zo bruisend zoals de meeste elektrolytentabletten en simpel qua ingrediënten. Makkelijk te doseren en het scheelt voor mij echt in slap worden onderweg/te snel door mijn reserves heen gaan.
Ik ga er goed op en vind de prijs ook prima te doen.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 15:37

Thanks Suliko!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-25 17:27

Tiggs als je het eens wilt proberen, kan ik je een proefverpakking sturen.

Voor mij werkt het omdat het niet te zoet is, ik er geen last van mijn darmen van krijg, er alles in zit wat je nodig hebt en het lost heel erg goed op in water.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 17:46

Leonie87 ik hoop dat je massage en naalden geholpen hebben! Het paardje dat je nu rijdt klinkt wel echt als een toffe uitdaging zo :) Die kramp in je kuit klinkt minder fijn overigens. Goed om even een dagje lopen over te slaan denk ik.

Lies_sparkle die vrienden van jou :wow: Gewoon ff onder de 7 min/km ook nog, bizar!

Suliko ik zie jou ooit wel een ultra doen ook :j Wat een mooie uitleg ook om Germie sneller te laten lopen.
Wel vervelend van je been, nu weer op een andere plek :\ Gelukkig wel lekker gelopen!
Je kunt er wel weer even tegenaan met al die Tailwind zeg!

Tiggs dankjewel! :D Is als het goed is inderdaad zonder tijdwaarneming. Ik dacht wel zo makkelijk voor de 1e weer hihi. Jouw broer ging de 10 lopen toch? Dat is de wave na mijn start, wens hem maar veel plezier! Als je me denkt te herkennen, gewoon aanschieten hoor!

Jullie klinken wel enthousiast over die Tailwind :j Niet dat ik het voorlopig nodig heb, maar goed om te onthouden voor, euhh, ja, ooit? :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 17:51

Suliko schreef:
germie schreef:

Ik snap dat dat intervallen waren, maar die pakte ik als voorbeeld, omdat veel van je loopjes die je omschrijft na x meter/minuten bestaan uit wandelen of er in ieder geval veel gewandeld wordt tussendoor. Dat je 30 minuten wel aan één stuk kan lopen is dan toch een heel goed startpunt? Loop met regelmatig een halfuur, ga daar korte tempoblokjes aan toevoegen, versnel de laatste 5 minuten en breidt dat halfuur langzaam uit, maar zonder wandelpauzes. Als je merkt dat het niet gaat en je heel graag wil wandelen, push dan nog even door met rennen en stop erna de training. Ik denk dat je weinig vooruitgang gaat boeken door telkens kilometers aan een training vast te plakken, maar tussendoor telkens te wandelen, om per se 10+ te lopen. Je vasthouden aan de afstanden heeft je niet verder gebracht, dat is frustrerend, gooi het dan over een andere boeg en kijk later weer naar de afstanden. Voordeel is dat je er dan ook niet zoveel tijd aan kwijt bent waar je ook over klaagt. ;)

Dat klopt. En ik liep dus donderdag een training van de Decathloncoach (met daarna direct de sprinttraining van de garmincoach), en bij de Decathloncoach heb je dus dat je begint met een half uur inlopen i.p.v. 5 minuten wandelen of joggen bij de Garmin coach.
En het is ook zo dat het deels tussen de oren zit. Daarom moest ik van mezelf gisteren ook gewoon die 800m's wel aan 1 stuk lopen, dan maar wat langzamer dan de bedoeling was. En dat ging dus wel. Natuurlijk was ik na elke 800m blij dat ik even kon wandelen. Maar het lukte wel. Maar ik baal dan wel weer dat het te langzaam is.
Als ik het vanavond red is het alleen wat sprintwerk, dus ook geen lange afstanden, maar dan is het plan om donderdag wel weer te proberen een langer stuk te lopen.

Tailwind heb ik ook geprobeerd van SV. Smaak was verder goed. Momenteel heb ik een voorraad van 4endurance liggen, dus dat gaat eerst op. Daar waar ik vorig jaar Isostart absoluut niet te pruimen vond, doe ik het er nu goed op. Als dat van 4endurance op is, dan kijk ik wel weer naar Tailwind ofzo. Of 4endurance moet weer een mooie aanbieding hebben (waardoor het meer dan de helft goedkoper is dan Tailwind).

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-25 18:21

Muppetmayo laat maar weten als je het een keer wilt testen.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 19:52

Jij kunt weer even vooruit Suliko :')

Muppetmayo, heel veel plezier bij de run! Maak je niet te druk. Je bent hartstikke goed voorbereid en het valt of staat niet met 1 ‘slechte’ run.
Dus gewoon op pad en lekker van genieten! Voor je het weet is de finish al in zicht! :j

Germie, ik sluit me aan bij de woorden van Suliko. Ik denk dat zij je waardevolle tips geeft!

Samantha, wat fijn dat je echt iets opgestoken hebt van het onderzoek!

Een backyard ultra vind ik stiekem ook wel interessant. Puur om te ervaren hoe het is.. steeds hetzelfde rondje.. uren achter elkaar.

Ik volg indd de Dead Cow Gully. Ze zijn nog steeds onderweg.. geloof nog 7 lopers.. echt respect.

Oh en wat betreft mijn schaapjes: ze lijken nu indd op geiten nu ze net geschoren zijn! Zal nog een keer een foto posten als ze weer lekker wollig zijn! Dan zijn het hele andere dieren.
Germie, de twee heren hebben horens en er zijn twee dames met kleinere horens.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-25 20:23

Goede tips inderdaad Suliko.

Hier best lekker gelopen ondanks een pittige dag en weinig slaap.

Iets meer dan 8km, met 4x400, 4x300 en 4x100m.

Afbeelding
Afbeelding

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 20:27

We hebben een nieuwe datum!

Aangezien de meeste stemmen gelden zal de boktrun plaats gaan vinden op 7 september!
Locatie blijft ongewijzigd.
De mensen die nog niet in de app-groep zitten maar dit wel willen kunnen hun telefoonnummer pb-en naar Goof.

Hopelijk kunnen we er een leuke, gezellige run van maken! *\o/*

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 20:28

Ik hou van schapen met horens, vind dat altijd zo fotogeniek. :D Dus post af en toe maar wat foto's. Ook van de dames hoor.

Hier net mijn sprint/heuveltraining gedaan. Omdat het vandaag kantoordag was, was ik al erg moe voordat ik er aan begon. Mijn lichaam zei eigenlijk van nee, ga lekker lui doen. Maar ik weet ook dat ik best een half uurtje kan sporten. Ik ben kapot gegaan in dat half uurtje. De 5 minuten wandelen of joggen als warming up moest ik nu van mezelf gewoon hardlopen. Nou, mijn lichaam schreeuwde na 40 seconden al dat ik moest gaan wandelen, ik voelde m'n maag ook (maagzuur), maar ik had zoiets van nee, dat doen we lekker niet. Na 4 minuten begon m'n lichaam zich iets over te geven en nog steeds was ik blij toen de 5 minuten om waren, maar als er nog wat minuten bij gemoeten hadden, dan was dat volgens mij ook wel gelukt.
Toen de loopscholing, netjes gedaan wat er gedaan moest worden.
Daarna 5 keer 15 seconden heuvelop. Nu hebben wij in het bos alleen een heuvel met kuilen e.d. en aangezien ik 2 weken geleden m'n enkel dubbel gehad heb bij die heuvel durf ik eigenlijk niet meer zo snel mogelijk daar omhoog te lopen. Dus 1 heuvel gedaan en daarna de rest vlak, maar dan voluit sprinten. Normaal heb ik na 2 sprintjes last van m'n pees, maar dit keer ging het goed. Kon dus alle 4 keer voluit doen. Maar wat ging ik stuk zeg, na 10 seconden dacht ik al van wanneer zijn die 15 seconden nu eens voorbij? En zweten, niet normaal. Ik ben al weer 20 minuten thuis en het gutst nog langs m'n hoofd. Het drupt er gewoon af, terwijl ik al een handdoek gepakt heb om de boel te drogen.
De 5 minuten uitlopen heb ik ook van mezelf moeten hardlopen. Dan had ik daarna nog zo'n 300m wandelen om thuis te komen.

Maar de statistieken: Snelste was 3.35min/km volgens Garmin. Over de hele 15 seconden was 4.40min/km het snelst. Dus ik heb ook echt gesprint.
Het langzame inlopen en uitlopen was ook niet echt snel, 8.14 en 8.24 min/km, maar daar ging het ook niet om snelheid. Ik wilde gewoon de tijd lopen. Dus dat was goed.
EN geen pijn in de pees, daar ben ik blij om. Dat is de reden waarom ik nooit sprint, dat doet gewoon na 1 of 2 keer altijd weer zo'n enorme pijn. Maar ben nu erg blij dat ik even gegaan ben.
Garmin gaf een 2.2 als waarde bij anaeroob, daar waar ik dat zelden heb, meestal is het max 0.5
Dus ik denk dat dit een korte, maar goede training was.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 20:35

germie schreef:
Dus ik denk dat dit een korte, maar goede training was.

Nou, als je dat nou eens vast weet te houden....
Hier ga je je namelijk verder van ontwikkelen en sneller van lopen. Kort en intensief afgewisseld met tempoblokken en rustiger, langere loopjes.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 22:25

Wat een mooi verjaardagsweekend met/voor je vader, ieris!

Wat leuke schaapjes, Namiro! <3

Prachtige foto, Leonie! Klinkt als een pittige training, met die 400-tjes. Weer even lekker gemangeld door de fysio, als het maar helpt!

Ik miste Danseresje ook inderdaad al een tijdje. Heb nog aan haar gedacht met de wandel- Elfstedentocht, met de aftrap was het echt heel slecht weer. :=

Wat balen dat je training vrijdag niet zo lekker ging, Muppetmayo. Komt vast goed met je evenement morgen, wat en waar ga je lopen?

Niet al te veel van Garmin aantrekken, Lisitano. Die is soms best negatief. Heerlijk, met Meeko een rondje over het strand!
Heb dat Techno Yoga even opgezocht, heel bijzonder! :D

Die Suliko, ‘rustig’ aan gedaan. :)) Heerlijk, zo’n verfrissende duik. Ai, balen van je pijnlijke been. Hopelijk trekt het snel weg.

Interessant, dat sportonderzoek, Samantha. Ben wel benieuwd naar de verdere uitslagen. Wat gaaf dat je naar de Foute Party gaat!
Gefeliciteerd met je zoon.

Misschien dat ik in mijn zomervakantie toch maar een een afspraak ga maken. Ben vooral benieuwd hoe mijn hartslagzones zijn.

Mooie intervaltraining, Goof! Het begint z’n vruchten af te werpen. +:)+

Fijn vooruitzicht, SV! Nog even doorbikkelen en dan lekker vakantie. Fijne intervaltraining vandaag!

Ik kan inmiddels wel op ieder moment van de dag lopen. Maar het liefst ‘s ochtends (vroeg) en ik loop ook gerust op een slok water en eventueel een halve banaan tot een kilometer of 10.
Donderdags loop ik altijd na het werk met een collega maar dan heb ik echt wel een bodem nodig, anders wordt ik zo naar/slap. :=

Wauw, wat knap van je vrienden, Lies_sparkle! :wow:

Klinkt als een fijne training, germie!

Vanavond weer op pad geweest met de loopgroep. Na het inlopen en de loopscholing hadden we een stuk met telkens 1 minuut op flink tempo en 1 minuut rust met dribbelen. We kwamen uit bij een fietsbrug die over een autoweg loopt, daar mochten we een aantal keren overheen, ook op tempo, dat was pittig! Het was ook best benauwd, ondanks de harde wind. Daarna mochten we weer terug naar het dorp op tempo en vanaf daar weer terug naar ons beginpunt.
Lekker gelopen, die halve marathon had ik weinig last meer van. Blij mee.

Zijn er ook mensen uit het Noorden, of iets noordelijker die naar de meeting gaan? Ik weet nog niet of ie in de planning past en ik kijk er wat tegenop om in m’n eentje zo’n eind naar een onbekende bestemming te moeten rijden. := Weet precies hoe je je voelt, Sherivey.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 23:24

Ik heb zojuist na een heel druk weekend alles bijgelezen, maar is teveel om overal op te reageren, dus pik er slechts een paar dingen uit, jullie gaan af en toe zó enorm hard hier.

Fijn dat er een nieuwe datum voor de Boktrun is en ook al relatief snel.
Ik was zondag blij dat het niet doorging. Ik had keelpijn, hoofdpijn, continu een kriebelhoest en voelde me gewoon niet top en het was in de ochtend nog best warm.

Ik vind lammetjes heel leuk, maar heb bij schapen altijd het gevoel dat ze best dom zijn? Kan het nergens op baseren hoor, maar geiten lijken mij bijvoorbeeld veel intelligenter. Maar wel weer heel gezellig wat schaapjes in de wei, hopelijk vult het het gat van de paarden wat op.

Klinkt als een bijzonder mooi weekend zo met je vader Iris.

Zaterdag heb ik iets heel leuks gedaan. De drakenbootraces in Apeldoorn. Fantastische dag gehad.

Afgelopen week een herstelweekje gehad met alleen een paar korte loopjes.
Gisteren de brommobiel van mijn vader naar de garage gebracht en daarna 13 km , samen met mijn zoon, naar huis gerend.
Ging heel lekker. Heb ook continu in hartslagzone 2/3 gelopen. Het begint ergens op te lijken nu ;)

Jullie hadden het over Tailwind. Ik merk dat ik onderweg (vooral als het wat warmer is) wel behoefte begin te krijgen aan iets meer dan alleen water.
Nu heb ik het probleem dat ik niet tegen suikers kan, dan raakt mijn hele darmstelsel overhoop en dan kan ik echt niet meer lopen.
Het enige wat ik redelijk kan verdragen zijn fruitsuikers.
Wat voor koolhydraten zitten er in Tailwind?

Repen en gelletjes kan ik om die reden dus ook niet eten, maar ik ga goed op bananenpannekoeken met havermout, dus eten voor onderweg heb ik getackeld.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-25 06:32

Ik heb even een foto gemaakt van het foldertje voor je.

Afbeelding
Afbeelding

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 08:34

Tnx. Heb het nog verder nagezocht op de website. Het bevat dextrose (glucose) en sucrose.
Sucrose (dat is gewone suiker) verdraag ik normaal gesproken helemaal niet, glucose lukt als het minder dan 2,5% is van hetgeen ik eet of drink dus dat zou nog kunnen wanneer ik het wat extra verdun. Maar kan in de ingrediënten lijst niet zien wat de verhoudingen tussen die 2 zijn.
Ik kan eens zo'n proefpakket aanschaffen, als het niet goed valt kan ik het altijd nog aan 1 van jullie geven.
Of ik ga proberen om zelf wat samen te stellen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 08:50

Het is net als bij veel van die sportpoeders feitelijk gewoon suiker. Je kunt het ook zelf mengen, dat is goedkoper, zit er niet een bepaald smaakje aan. Ik gebruik sowieso minder dan wat ze zeggen, want dan wordt de smaak me te sterk.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 09:13

Suliko, wat een goed advies heb je voor Germie.
Ja ik vond het ook echt interessant om al die data ook zo te zien. Ook wel fijn om te weten dat je geen hartafwijking enzo hebt, al had ik het gek gevonden als dat eruit kwam na 2 marathons.
Ojee, hopelijk niet teveel last van je enkel? Volgens mijn trainer komen blessures vaak een aantal weken na de grote inspanning. Wel lekker gelopen weer!
Flinke voorraad weer, altijd fijn, ik heb dat proef zakje van SV nog niet gebruikt. Maar eens doen op een lange afstand binnenkort.

Lekker gelopen SV, jij loopt goed op weinig slaap zeg.

Leuk, 7 september staat genoteerd, heb m’n tel nr naar Goof gestuurd.

Ja hier ook Puera, ‘s morgens loop ik op lege maag maar ‘s middags moet ik wel iets hebben gegeten.
Fijn dat je zo lekker liep! Was inderdaad wel benauwd warm.

O jee Busy, voel je je nu wat beter?

Ik heb net een tempo loopje gedaan. 10min in, 4km met tempo onder de 6:00, dat werd variërend van net 6:00 tot 5:45, en daarna 10 min uitlopen. Vond het wel warm zeg.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 09:18

Wat een lief aanbod Supervixen <3 Maar voorlopig ben ik daar nog niet hoor hihi. Eerst maar eens de 10k zien te halen ;) Weer goed gelopen gister! Ik vind dat zo mooi om te zien al die grafiekjes, je ziet zo duidelijk waar de intervallen zijn.

Namiro post vooral schaapjes foto's hoor <3

Germie fijn dat je gevoel nu goed was na je training, nu vasthouden!

Puera klinkt als een pittige training gister, goed gedaan! Ik ga vanavond meedoen met de Kuip run, 5 kilometer maar hoor, maar je moet ergens beginnen ;)

Busymissy jij ook al niet lekker, het heerst echt volgens mij. Gaat het nu wat beter inmiddels? Mooie loop zo met je zoon 13 km!
Hier vind ik de schaapjes heel slim (die van stal dan haha). Er loopt ook een enorm blij flessenlam rond. Als hij los loopt komt hij keihard aangerend en wil hij gekriebeld worden. Als je dan achterop zijn rug kriebelt, gaat hij super hard met het staartje kwispelen, te schattig <3
Heb je zelf meegedaan met de drakenboot race?
Zoals Germie zegt zou je zelf ook het eea kunnen maken. Mijn vriend doet dat weleens als het heel erg warm is. Dan pakt hij druivensuiker (gewoon van Zonnatura), met een beetje zout en dat mengt hij dan in zijn drinkfles (met water). Je zou dan ook nog een beetje siroop/citroensap oid kunnen mengen voor de smaak, dat doet hij dan niet.

Ik kreeg trouwens gelijk commentaar van hem gister. Ik was uit interesse aan het kijken naar dat Tailwind, en aan het kijken wat het nu allemaal was en wat ze hadden enzo. Hij zag dat ik aan het kijken was en bromde gelijk, dat heb je niet nodig je loopt net 5 kilometer :')

Je was alweer vroeg Samantha!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 09:28

Knap van je vrienden Lies. Echt respect.

Heel veel plezier vandaag Muppet mayo!

Ja Samantha ik vond het ook echt naar dat masker. En als je het dan in het lopen ook echt zwaar krijgt. Voor mij werd daar de mentale drempel te hoog. Ze hadden wel genoeg data gelukkig.
weer lekker gelopen al zo vroeg op de dag.
ik ga vrijdag naar de foute party *\o/* Heb nog kaartje over voor de liefhebber. Kost je niks (hooguit een drankje }> )

Suliko ik denk idd dat het gewoon echt de maand mei er uit komt. Je lijf heeft wat tijd nodig heeft om te herstellen van je iets te spontane omslag van km's. Komt wel weer goed, zeker doordat je gewoon naar je lijf blijft luisteren en preventief naar de fysio gaat.
Respect voor jou nieuwe poging tot tips geven.
Hahaha jij zit voorlopig niet zonde Tailwind.

BM ik ben ook gevoelig voor suiker en leng het wat dunner aan. Ik merk wel vaak dat de dag erna ik wat buikpijn heb (zou ook de cafeïne kunnen zijn). Echt lekker vind ik het niet, maar ik krijg het wel weg en tijdens de run heb ik er geen last van zoals met de meeste drankjes waar ik gewoon instant misselijk van word.
Mijn man is boerenzoon en hij zegt altijd dat schapen echt de domste beesten ooit zijn maar geiten de grootste terroristen :+
Lekker een rustig weekje met toch een 13 km is toch nog altijd heel netjes.
Drakenbootrace lijkt me wel heel leuk! Heb je foto;s?

Ah Namiro ben benieuwd hoe ze er wollig uitzien, <3
-Namiro- schreef:
Een backyard ultra vind ik stiekem ook wel interessant. Puur om te ervaren hoe het is.. steeds hetzelfde rondje.. uren achter elkaar.
Het intrigeert mij ook wel maar ik zou dan in de ochtend willen beginnen en dan 10 rondjes willen doen ofzo (is nog steeds 67km!!). Zou geen doelen van 24 uur hebben.

Ja nieuwe datum. Hij staat nu in de agenda dus ik kan hem niet dubbel boeken deze keer.

Puera klinkt als een goede training! Leuk dat je zo op en neer de brug op mag haha. Met een groep zou ik dat weer helemaal prima vinden. En goed dat je geen last meer had van de halve.

Zelf gister weer de spinning gedaan en daarna de pilates. Bij de spinning hadden mijn benen het zwaar ondanks dat ik gister dus al gerend ipv dezelfde dag. En die Pilates had ik beter niet kunnen doen, ik was opeens zo moe.
Vannacht begon mijn dochter weer te draken, om 2 uur heb ik tegen mijn man gezegd, veel plezier ermee en mijn oordoppen ingedaan :') . Om 07:50 werd ik wakker en ik dacht omg! Bleken kind en man nog te slapen. Die laatste moest om 08:00 op zijn werk zijn :+
Vanavond weer lekker bootcampen en erheen rennen *\o/*

En mijn volgende pacing avontuur is een feit! Ik mag de halve marathon van Amsterdam gaan pacen op 02:10:00. Dat zal mijn langzaamste halve ooit worden :D.
Ik had me ook opgegeven voor Eindhoven, die is de week ervoor. Daar geen bericht van gehad. Misschien dat ik daar last minute een ticket voor op de kop ga tikken en dan een PR poging ga doen. :o

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 09:48

Aaah nee Leonie kan je niet ruilen met iemand en pacen op 2:00? Dan loop ik met je mee haha.

Hier ook gevoelig voor teveel suiker ja.

Ik ben in de test gestopt op het deel waarbij lactaat drempel is gemeten. Snelheid werd elke 3 min verhoogd en vanaf lactaat drempel elke minuut. Maar dat was minder belangrijk gelukkig.
Leuk, ook naar de foute party, ik ga zaterdag!

O wel een kort nachtje weer dus. En pittig om zo na lopen nog te spinnen en pilates te doen zeg.

Ik heb nu 3 dagen achter elkaar gelopen dus ga even rustig aan doen. Merk wat opgebouwde vermoeidheid en heb van vorige week donderdag nog steeds zware benen (legday op sportschool)