Na ja,dat kan ik me nou helemaal Niet voorstellen.
pien_2010
Geplaatst: 07-10-23 19:08
Mandyy schreef:
De kans is groot dat we nog een keer terug gaan.
doe je goed girl!!
Mandyy
Geplaatst: 08-10-23 08:53
‘Goed’ om te horen dat jullie het ook hebben. Ik heb het al heel lang niet zo sterk gehad. Had nu al wel verwacht dat het zou komen, maar niet dat ik me zo verschrikkelijk zou voelen.
Hoop dat we snel terug kunnen/mogen. Er zijn nog best wat gebieden ook waar we willen wandelen daar.
DideH
Geplaatst: 08-10-23 09:02
Ziet eruit als een prachtige vakantie Mandy! Snap dat je daar nog even had willen blijven
Volgens mij zag ik ook nog mooie plaatjes van Befunny, lizard en Goof voorbij komen!
Best grouw was het bij jou Lizard en jammer dat het asfalt was. Maar wel toch een gave oude fabriek. En uitzicht.
Ik ben bij de Kennemer duinen geweest. Heb mijn route iets ingekort vandaag omdat ik een zeurende pijn in mijn knie kreeg. Ook mijn route had aardig wat verharde paden en ik had daar met schoenen geen rekening mee gehouden. Maar ook had ik wel leuke trailpaadjes en hele zware mulle zandpaden dus ook beetje moeten wandelen. Maar dat geeft natuurlijk niks.
Over all viel het gebied mij een beetje tegen.
pien_2010
Geplaatst: 08-10-23 16:10
Jeetje wat gaaf BeFunny. Zonde van je pijn in de knie.
gaucho
Geplaatst: 08-10-23 16:17
Mooi stukje BeFunny
Ik kon na 10 km goed voelen dat ik 2 weken niet hardgelopen had, dus heb de laatste 3 km ook deels gewandeld. Mijn rugspieren en heup gingen een beetje zeuren. Lekker gelopen verder.
Vanuit Epse via Oxe, de Schipbeek en landgoed het Bannink naar Deventer.
Op je foto's ziet het er mooi uit BeFunny. De Hooglander in het water vind ik erg leuk.
Mooi rondje gaucho. Gezellig dat Jex mee was.
Ik heb maar een klein rondje in de buurt gelopen. Had een etentje gisteravond en was uiteindelijk pas om 1.15 uur thuis. Gewoon vroeg wakker weer dus ik ben wat lui.
lizard
Geplaatst: 08-10-23 16:23
Befunny,en gaucho, mooie foto's van jullie wandelingen.
En de hooglanders zijn leuk.
BeFunny
Geplaatst: 08-10-23 16:23
Ja ik ben denk raar daarin hoor. Maar ik denk dat ik 6 of 7km over klinkers heb gelopen en dat vind ik gewoon zonde want verhard kan ik ook in Alphen mooi lopen.
En hooglanders hebben we ook in de buurt.
Mooie groene foto's Gaucho. Ik kan me wel voorstellen dat Jex daar blij van wordt