Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Ja, dan loop je te langzaam. Loop maar eens 10km op zo ongeveer een tempo dat je nog net niet helemaal buiten adem bent en misschien één of twee woorden tegen iemand kunt zeggen, en alles in je hoofd zegt dat je eigenlijk wilt stoppen, zoals ik vandaag, dan wil het wel hoor.
Verder kom ik in mijn trainingen nauwelijks boven de 160 uit. Alleen met intervallen waarbij ik sprint.
Het is voor je lijf ook te zwaar om elke keer in die hoge zones te zitten, dat moet je niet willen.
MuSLi schreef:Netjes gedaan @SV.
Hier helaas niet gelopen zoals ik wilde. Het was voor mij echt te warm. We startten om 17:15 en het volledige parcours lag (nog) in de zon en er was geen wind. Nouja, 10km weer afgerond en volgende keer beter...
Lieke schreef:Oh, dat is idd wel een eindje zwemmen, wij houden het bij zwemmen bij het strand. Morgen ga ik bij Bohinj paardrijden. De trail is bij Kransjka Gora, met ong 1000 hm.
BeFunny schreef:Ja op de Veluwe maar ook de Utrechtse heuvelrug heb je heuvels. En het zijn vaak kleine heuveltjes maar veel waardoor je echt pittig loopt. Voor mij is het iig echt pittig.
En mijn vo2max is onveranderd.
Maar ik zie wel een dipje (toen ik verkouden was) en is nu weer aan het vereren al is het gevoelsmatig nog niet daar zeg maar.
[ [url=m/nw2pBv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanavond weer bij de loopgroep. Morgen weer X core op de sportschool (de laatste tijd door vakantie maar ook de verkoudheid weinig variatie gehad) . Gister heb ik bbx gedaan. Powersquatten, fireflys enz 30min. Ik hoop dat dat allemaal mee gaat helpen naast het wandelen en hardlopen om voor mijn gevoel weer lekker te lopen.