Cer schreef:vienna1987 schreef:In het theater of alles wat binnen is weet ik wel een goed argument omdat dit binnen in en er altijd minder ventilatie is als buiten. Grote besmettingen kunnen plaats vinden op moment dat de ventilatie niet goed is en er veel wordt gezongen/gelachen/ gefeest wordt. 1 iemand met covid kan echt grote aantallen dan besmetten
Nou als dat zo is, dan denk ik dat mensen die buiten aan het hossen zijn (of half overdekt) en in elkaars nek hangen, ook best een risico kunnen zijn, en als dat niet zo is, dat het dan met buitenfestivals ook wel meevalt, voor meer dan 750 aanwezigen..
En net wat een aantal cabaretiers aangeven.. hun publiek host, zingt en feest niet perse... maar het mag toch niet.. althans, niet met genoeg mensen..
Als Formule 1 meerdaags is, dan mag dat toch eigenlijk niet, want ... meerdaags?
Ik denk dat met meerdaags bedoeld wordt dat je blijft overnachten. Festivalcamping dat soort spul.
Bij de F1 gaat iedereen aan het eind van de dag naar huis of naar een hotel of whatever. Mensen blijven niet op het circuit. De volgende dag komen sommigen terug en anderen niet.