. Maar aan de andere kant moet ik ook kunnen accepteren dat er een week niets afgaat. En vergeleken vorig jaar heb ik me best ingehouden zondag, zat op ongeveer 2200 kcal.Ik probeer van dingen als koek, snacks en taart alleen nog iets te nemen als ik het echt lekker vind. Maar merk dat ik die dingen vaak helemaal niet zo geweldig vind. Het meeste vind ik veel te zoet of zout. Dat maakt het wel makkelijker om nee te zeggen.

ik ben wel bezig maar zo fanatiek meeschrijven als een poosje terug lukt me niet altijd. Maar hier gaat het goed. Ik heb wel een vrij stevige blessure, waar ik eerder dit topic berichtte over veel sporten (boksen, paardrijden, hardlopen, veel wandelen) moest ik stoppen met een gebroken botje in mijn voet (spontane fractuur) met een peesblessure ernaast (botje irriteert de pees). Volgens de orthopedisch chirurg mag ik nog zeker een (tot twee) jaar niet fanatiek sporten, zucht. Inmiddels zoek ik naar nieuwe wegen: paardrijden doet pijn, dus ik heb een fijne barebackpad gekocht waar ik inmiddels weer voorzichtig mee rondrij. De meeste vormen van cardiotraining doet pijn, dus ik doe thuis voorzichtig krachttraining waarbij ik mijn voet zo min mogelijk gebruik. Ik was eerder 7 kilo aangekomen, maar inmiddels ben ik er daarvan alweer 3 kwijt
nu weer door naar beneden.
. Schiet mij maar lek, ik snap er niets meer van...