Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben er nu weer super blij mee!
Frummels schreef:Ik heb gisteren mijn oude tattoo laten upgraden bij Joe. Het gewei met de driehoek had ik al en hij heeft er dit van gemaakt![]()
Voor de oude kun je even mijn eerdere posts in dit topic aanklikkenben er nu weer super blij mee!
De oude tattoo heeft veel littekenweefsel (te diep gezet. Niet door Joe!) Dus dat was erg pijnlijk nu met bijwerken, maar ik ben er echt echt heel blij mee!
[ [url=m/WrtT57.png]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Ik heb gisteren mijn oude tattoo laten upgraden bij Joe. Het gewei met de driehoek had ik al en hij heeft er dit van gemaakt![]()
Voor de oude kun je even mijn eerdere posts in dit topic aanklikkenben er nu weer super blij mee!
De oude tattoo heeft veel littekenweefsel (te diep gezet. Niet door Joe!) Dus dat was erg pijnlijk nu met bijwerken, maar ik ben er echt echt heel blij mee!
[ [url=m/WrtT57.png]Afbeelding[/url] ]
wel beetje bekend in amsterdam? Fair schreef:Oeh succes Lau! Ik ben de hele dag in amsterdam dus als ik je moet redden gil je maar. :’) Waar ga je heen?
verdwalen kan ik ook als de beste. Succes!
succes!
_LiliM_ schreef:Ik kom ook even binnenvallen met een vraagik wil al een aardig tijdje een tattoo. Iemand ervaring met fearless tattoo? Ik vind vooral het werk van Marta erg mooi. Heb toevallig dinsdag een afspraak daar om te kijken Hoe en wat. Hier alvast wat voorbeelden
[ [url=m/T0f76A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c5gPdx.jpg]Afbeelding[/url] ]