Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 07:44

Dilan93 schreef:
Katharinaa schreef:
Ik zie het inderdaad bij jou niet op Strava staan, raar dat je TomTom dat niet doorstuurt dan. Ook je hartslag zie k niet.

Ja idd vreemd. :=

Naja zie het in de tomtom app wel

Heb je toevallig "hartslag weergeven" uitstaan? Mss zet hij dan nog meerdere dingen automatisch mee uit?

Palmera schreef:
Dus wat nu? Wat dragen jullie? Ik vind het heel bijzonder dat het lang goed ging, dit is echt sinds een week.
Een schuurplekje hier of daar, vooruit. Maar dit? :')

Ik ben een heel slecht voorbeeld, want ik heb bij het lopen echt nooit (*klopt af op hout*) schuurplekken. Bij het paardrijden had ik het soms wel met één bepaalde rijbroek (die ik intussen versleten heb), toen had ik ondergoed gekocht van Seducci, prima oplossing!

Supervixen

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 07:59

Palmera ik heb altijd naadloze zwarte onderbroeken (slip model) van de zeeman aan tijdens het hardlopen :')
Heel charmant, maar zit perfect.
Ik hoor ook van veel dat ze zonder ondergoed lopen, maar dat zou ik qua schuren niet aandurven.

En ik ben heel gevoelig voor schuurplekken.. heb er nog een paar op mijn rug van afgelopen woensdag, van mijn broekrand.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 08:02

Katoen neemt vocht op, is ook niet ideaal om in te lopen.
Ik heb een hipster van Craft maar ook gewoon boxers van de Hunkemöller van zo’n glad stofje. Zelfs een paar van de Zeeman. Zitten prima. Schuurplekje heb ik af en toe wel, gelukkig niet zo erg.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 08:06

Memuska, ik zal eens kijken of dat uit staat

Oei, ondergoed, ik loop in allerlei soorten slips. Maar toen ik echt lange afstanden liep had ik een naadloze onderbroek aan. Zeer sexy (not), maar wel fijn om te lopen.

Hoor ook veel mensen over een string, ook bij paardrijden. Maar dat lijkt me dan echt verschrikkelijk :+

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 08:33

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 08:41

Dilan93 schreef:
Hoor ook veel mensen over een string, ook bij paardrijden. Maar dat lijkt me dan echt verschrikkelijk :+

Oh, dat doe ik ook hoor! Nergens last van :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 08:46

Ik draag van die gladde strings van de Hunkemoller tijdens het hardlopen. Nooit last van schuurplekken gelukkig. Heb je een naad binnenin je broek lopen, Palmera? Er zijn ook naadloze hardloopbroeken :j

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 09:10

Oh ik kan sowieso al slecht tegen een string. Misschien dat het daaraan ligt :))

Zit voor paardrijden te denken aan Seducci. Als die comfortabel zit bij Mongol Derby deelnemers, kom ik er bij een rit van 20 a 30 km vast meee weg. Maar geen idee of die met hardlopen ook fijn zijn

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 09:14

Naadloos inderdaad, maar ik heb ook niet snel last van schuurplekken.

Waarom hagelt het hier ^) ik ga maar aan de kracht training, vanavond rondje lopen

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 09:20

Puera schreef:
Katoen neemt vocht op, is ook niet ideaal om in te lopen.

Ik vond het nog wel zo'n verstandige keuze van mezelf :roll: :+

Nou goed, ik zal bij de lokale wibra achtige winkel kijken voor naadloos en glad stofje.

Bedankt allemaal! :)

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 09:48

Dilan93 schreef:
Zit voor paardrijden te denken aan Seducci. Als die comfortabel zit bij Mongol Derby deelnemers, kom ik er bij een rit van 20 a 30 km vast meee weg. Maar geen idee of die met hardlopen ook fijn zijn

Ik heb er ook al in gelopen, geen enkel probleem!
Maar, ik herhaal, ik ben niet zo gevoelig aan schuurplekken.

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 11:06

Pfff ik zit hier nu in m'n auto met een groot dilemma. Ik ben naar het bos gereden om te lopen (5 min rijden) en ik ben m'n oortjes thuis vergeten! Dus het is of terug naar huis en tijd en diesel verspillen of een uur naar m'n gedachten luisteren.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 11:14

Ik zou gewoon zo lopen... Of heb je een heel lange loop gepland?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 11:35

Gewoon zo lopen denk ik :)

Ik loop ook niet vaak met muziek eigenlijk

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 12:45

Voor mij geen hardlopen vandaag, balen, heb al de hele week buikpijn en moet er nu niet aan denken om te rennen %)
Maandag huisarts als het dan niet over is...

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:14

Ik ben toch heen en weer gereden om m'n oortjes te halen. Ook direct m'n reserve-oortjes terug in m'n auto gelegd. Ik heb alleszins genoten van m'n loopje, das t belangrijkste zeker.

Balen Anna! Veel beterschap

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:34

Ik loop steeds vaker zonder oortjes. In het begin ook echt niet! Ook omdat ik mijn metronoom en runkeeper anders niet hoorde :D

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:43

Veel beterschap Anna!

Goed dat je een leuk loopje had, @Katharinaa

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 16:05

Beterschap Anna!

Katharina fijn dat je toch nog lekker hebt gelopen :j

Ik loop nooit met muziek, ik vind het juist fijn/therapeutisch om naar m'n gedachten te luisteren, stukje vrede met mezelf sluiten ofzo :) Heb net 21.2 km gelopen, zulk vreselijk weer, regen en harde wind, troep waaide me om de oren := maar wel fijn om weer te lopen.

Ondergoed ben ik niet heel kieskeurig in, maar als ik langere afstanden loop probeer ik eraan te denken iets synthetisch en naadloos te dragen, idd omdat katoen vocht opneemt. Ook smeer ik wat vaseline waar ik soms schuurplekken krijg voordat ik ga lopen en dat lijkt bij mij te helpen (bijv. bij de broekrand op m'n rug).

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:05

Ik heb een lekker vlot rondje gelopen van 7 km op 4.57 per km. Ik merk echt dat ik wat sneller word.
Morgen is het de bedoeling om een halve marathon te trailen met een trailmaatje. Hoop dat het droog blijft.

Ik loop altijd met muziek als ik alleen loop. Heerlijk.

Hoop dat je snel opknapt Anna!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:25

Lisitano schreef:
Ik draag van die gladde strings van de Hunkemoller tijdens het hardlopen. Nooit last van schuurplekken gelukkig. Heb je een naad binnenin je broek lopen, Palmera? Er zijn ook naadloze hardloopbroeken :j

Ik heb dezelfde, ideaal. Voor zowel hardlopen, sportschool, paardrijden, nooit klachten gehad.

Ik loop overigens nooit met muziek/oortjes. Slim om een reservepaar in de auto te leggen Katharina.

Beterschap Anna.

Lekker tempo SV, hopelijk blijft het droog en kun je de hm lopen.

Ik heb gisteren 8km gelopen, ik had geen zin, maar moest een uur wachten tot mijn dochter klaar was met turnen en het is niet echt een buurt waar je iets kan. Dus toch maar gaan lopen en eigenlijk heerlijk gelopen. Alleen fietspad, rustig op straat en na afloop zag ik andere ouders in de auto op hun mobiel, toen was ik al helemaal blij met mijn loopje. Ik had nog wel een paar km extra kunnen lopen, maar weet de weg daar niet goed en vond het ook geen fijn idee wanneer mijn dochter daar op mij moest wachten.

Zaterdag maar een uitbreiding op de route doen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 17:45

Het is geen halve geworden, mijn trailmaatje had last van zijn heup en na 50 minuten gaf hij op. Toen ben ik nog alleen verder gegaan, maar ik ken de weg daar niet zo goed, dus durfde niet heel ver te gaan. Mijn knie was ook wat gevoelig. Heb er dus maar 16km van gemaakt.
Ben wel dik tevreden met hoe het gaat, weektotaal van 69km deze week :D

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:10

Wat hebben jullie weer goed gelopen, ik mag van Trenara morgen weer: 7 km aan 7:58.... slof slof, vind ik moeilijk hoor om zo traag te lopen! Maar 't zal wel goed zijn voor me denk ik dan...

Wie doet er naast hardlopen nog sportschool? En dan specifieke hardloop-oefeningen (welke dan?) of andere?
"Mijn" sportschool gaat morgen weer open maar ik heb nog niet zoveel zin (reservaties en gedoe)...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:48

Dat is wel heel langzaam Memuska. Dat zou ik ook niet kunnen denk ik.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:52

Oh jeetje, ik vind dat ik al traag ga maar haal wel rond de 6:45 gemiddeld :+

Vandaag nog een rondje van mijn schema gelopen (40 minuten extensief) maar een kuitkrampen dat ik had. Ondanks een extra rustdagje komt het hopelijk door het drukke weekend dat ik heb gehad. Volgende week hopelijk beter O:)