Striking!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pinto_1 schreef:MissAnnemijn schreef:Jammer van de hond, maar wel een eerlijk verhaal. Waarom mag je niet zeggen dat je het zwaar vind, ookal kies je er zelf voor? Niet alles hoeft alleen maar leuk te zijn.
Eerlijk? Liegen tegen de kinderen dat papa allergisch voor honden is...
Laurora schreef:Ik las van de week een ingezonden brief in de volkskrant waar in iemand pleit voor een kindertaks. (na de 3e 15% extra belasting, na de 4e 20% enzovoorts) tegen de overpopulatie.
Ik ben helemaal voor!
Hypericum schreef:Iemand toevallig 'De Opvoeders' gezien? Geloof dat het een serie is/wordt.
Was maandag op ned 1.
Vind het boeiend, heerlijk om schaamteloos te oordelen en te zien wat ik niet mis
Cayenne schreef:Vandaag bij de superdrukke kassa van de Albert Heijn twee jochies van een jaar of 3 die midden in de kassarij op de grond gingen liggen en daarmee het 'verkeer' ophielden. Iemand zei er wat van, maar volgens de moeder moest die man zich maar verplaatsen in die kids want hij was zelf ook jong geweest.
Uh ja? En toen wij jong waren mochten we ook niet zo op de grond gaan liggen hoor
Laurora schreef:Leuke kijk op van die (sorry!) walgelijke zwangerschapsshoots![]()
[ [url=m/5euq18.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JVAafl.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h2ZiWL.png]Afbeelding[/url] ]
Cayenne schreef:Vandaag bij de superdrukke kassa van de Albert Heijn twee jochies van een jaar of 3 die midden in de kassarij op de grond gingen liggen en daarmee het 'verkeer' ophielden. Iemand zei er wat van, maar volgens de moeder moest die man zich maar verplaatsen in die kids want hij was zelf ook jong geweest.
Uh ja? En toen wij jong waren mochten we ook niet zo op de grond gaan liggen hoor