[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 09:15

Oké ik weet niet wat er gebeurt is.. maar ik ging mijn oor 10 min weken in zoutoplossing omdat mijn tragus moeite heeft met genezen en blijft etteren. Tot nu toe genezen mijn daith en flat het best.

Maar sinds het weken heb ik ineens heel veel pijn aan mijn daith, hij is gezwollen en heeft korsten. Terwijl ik hier de afgelopen 3 maanden nog nooit last van heb gehad! |( Hoe kan dit nou? M’n andere piercings zijn wel opgeknapt door de zoutoplossing. Snap er niks van!

Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 10:12

Och Emita, naar zeg :( het blijven soms ondingen die piercings. En soms is er ook gewoon touw aan vast te knopen waarom ze ineens opspelen. Ik zou wel zo snel mogelijk een ander sierraad in je daith laten zetten, want met deze gaat het genezen zeker niet makkelijker.. -O-

Hopelijk gauw weer een beetje rust.

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:15

Bedankt!

@Emita: het is inderdaad dezelfde, de mijne is alleen rosé. Ik lees dat jouw daith aan het etteren is. Bij mij begon het ook na ongeveer 3 maanden. Ik heb hem nu bijna een jaar en hij ettert soms nog. Ik heb hem tegelijk met een vriendin gezet, en bij haar blijft ie maar korsten geven en bloeden.
Bij mij is hij nu rustig, maar dat kan zomaar weer anders zijn.
Ik ben er wel achter dat ik er echt niks op moet laten leunen zeg maar.
Niet op slapen, niet de rare koptelefoon van m’n werk
En vooral AFBLIJVEN. Dit laatste was voor mij erg moeilijk

@ prugelpiet: De mijne is 8mm
Ik zag later pas dat deze er helaas niet in 10mm is

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 12:04

ValerieM schreef:
gisteren weer mijn Daith piercing laten verwisselen.
ik had deze al een poosje liggen, maar 2 maanden terug paste hij niet, ivm de 2 bultjes die er nog zaten.
Nu past hij wel, en ik ben er blij mee
Nu maar hopen dat hij rustig blijft en niet weer gaat irriteren

[ Afbeelding ]

Wat staat je mooi, echt een heel gaaf sieraad <3

@emita misschien even langs de shop ? Zeker als ie zo gezwollen en pijnlijk is

Niennientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 17:26

ValerieM schreef:
gisteren weer mijn Daith piercing laten verwisselen.
ik had deze al een poosje liggen, maar 2 maanden terug paste hij niet, ivm de 2 bultjes die er nog zaten.
Nu past hij wel, en ik ben er blij mee
Nu maar hopen dat hij rustig blijft en niet weer gaat irriteren

[ Afbeelding ]

Wauw die is prachtig! Staat heel mooi!
Ik heb ook altijd getwijfeld over een Daith, maar denk niet dat ik t ga doen.
Erg mooi blijf ik het vinden, helemaal met zo’n sieraad.

Niennientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 17:40

Met een black friday een leuke deal gouden oorbel setje voor m’n tweede gaatje gevonden.
Ben een beetje goud aan te sparen. Heb super veel oorbellen, maar de laatste jaren draag ik eigenlijk alleen nog maar gouden sieraden, sinds ik getrouwd ben eigenlijk. Nu is het naar m’n oorbellen uitgeslagen als laatste haha. Ringen, kettingen en armbanden draag ik al jaren niet anders.
De voorste en m’n mid-helix is ook goud, maar dat zie je op de foto niet zo goed, aan de zijkanten en stukje van de achterkant waar geen diamanten zitten.

Simpel maar wel geinig vond ik, en nog even weer door sparen voor iets voor het tweede gaatje van het merk waar de andere van de foto van zijn. Dure smaak gekregen door de jaren heen, oeps.

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 19:36

Prachtig !
Ik ben ook van zilver naar rose goud en nu goud gegaan. Goud vooral door de tips hier dat goud beter was voor de helix.

Mn nieuwe plugs en tunnels zijn uiteindelijk binnen gekomen

Afbeelding

De linker heb ik nu in. Rechts voor afwissel en de middelste als t met werk eens nodig is (zit nep bloed in

Nu heb ik een tegoed bon gehad voor 1 of 2 piercings (afhankelijk waar mee gepierced kan worden) en twijfel nu enorm tussen een daith en conch.
Gaat om t oor waar de tattoo ook zit.
Hij is nu nog te leeg.
Conch altijd graag gewild sowieso maar ben bang dat ik m door t werk (veel beweging bij of tegen) m onrustig ga hebben of houden.

Photograph

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 04:54

Hi, ik zit eraan te denken om de welbekende dermal piercing onderaan me rug te laten zetten. Nou heb ik een verleden met piercings. Ik heb namelijk 2 keer een navelpiercing laten zetten en deze is beide keren uitgegroeid. Nou weet ik dat dat best vaak gebeurd en een navelpiercing daarom bekend staat, maar denken jullie dat een dermal dan ook gaat uitgroeien of hoe zit dat?

Ik ben van plan hem wat hoger te plaatsen, zodat ik niet het risico loop om hem te stoten en/of dat me kleding eraan blijft haken. Hebben jullie advies?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 08:03

Photograph schreef:
Hi, ik zit eraan te denken om de welbekende dermal piercing onderaan me rug te laten zetten. Nou heb ik een verleden met piercings. Ik heb namelijk 2 keer een navelpiercing laten zetten en deze is beide keren uitgegroeid. Nou weet ik dat dat best vaak gebeurd en een navelpiercing daarom bekend staat, maar denken jullie dat een dermal dan ook gaat uitgroeien of hoe zit dat?

Ik ben van plan hem wat hoger te plaatsen, zodat ik niet het risico loop om hem te stoten en/of dat me kleding eraan blijft haken. Hebben jullie advies?

Zoals ik begreep van een vriendin met heel veel dermals, groeien ze allemaal vroeg of laat uit. Sommige heeft ze jaren gehad, maar uiteindelijk groeiden ze allemaal uit. Laat ook wel makkelijk littekens achter.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 08:10

Dermals groeien inderdaad altijd vroeg of laat uit. Verschilt per persoon hoe lang het duurt maar zulke piercings gaat je lichaam sowieso af willen stoten. Dat gezegd hebbende ken ik ook mensen die ze al 10 jaar hebben. :j

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 10:15

Volgens mijn piercer hebben dermals nou eenmaal niet het eeuwige leven. Hij zegt 'alleen doen als je er intens gelukkig van wordt en eventuele ellende voor lief wil nemen '. Ik hem m'n sideburn toen toch maar niet laten zetten en in plaats daarvan m'n tragus laten piercen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 10:29

Mijn navelpiercing heb ik al 20 jaar, nooit uitgegroeid. Dermal ook geprobeerd maar die was binnen een jaar uitgegroeid, is al die tijd ook nooit echt mooi geweest helaas.

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 19:20

Ik kom me hier voor het eerst melden! Meteen even mijn oor showen :) mijn andere oor is minder spannend, daar heb ik alleen 3 oorlelpiercings.

Afbeelding

Vanmiddag heb ik een conch laten piercen, wilde 'm al heel lang en hij stelt niet teleur! Vind zelf dat hij mijn oor echt afmaakt. Ik ben inmiddels wel bekend met piercings (dit is nummer 11) maar dit is de eerste in m'n oor sinds ik een bril heb. Ik heb er op dit moment nog geen last van dat het elkaar aantikt oid dus hoop dat dat ook zo blijft.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 21:35

De eerste 2 weken met mijn conch kon ik mn bril niet dragen. De eerste dagen ging wel, maar daarna ging het toch irriteren.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 21:38

Mooi hoor miefje! Staat goed bij elkaar allemaal

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 23:42

Mooi sieraad ook meteen ! Fijn dat het meeviel

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:04

Ik heb inmiddels 2 weken geleden een helix en 3de gaatje laten piercen. Het gaat allemaal heel goed <3 Mijn conch is na het zetten even onrustig geweest met een klein bultje maar gaat nu weer helemaal goed. Rook heeft geen moment lastig gedaan sinds het zetten. En de 2 nieuwe gaan dus ook echt top

Afbeelding

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:12

Mooi oortje! Mijne ziet er bijna hetzelfde uit alleen een tragus en geen helix, al vind ik die combinatie wel heel mooi dus misschien een idee voor de toekomst haha :D

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:30

Dankjewel! Ik heb even teruggekeken en vind dat van jou ook echt heel erg mooi <3 zou zelf ook graag een tragus willen maar aangezien ik dagelijks oordopjes inheb is dat echt geen optie helaas :=

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:47

Ik had met mijn tragus meteen oortjes in elke dag! :D Weet niet of het de genezing bevordert heeft maar niet per se last gehad van de oortjes in ieder geval.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:52

Esmee_RS schreef:
Dankjewel! Ik heb even teruggekeken en vind dat van jou ook echt heel erg mooi <3 zou zelf ook graag een tragus willen maar aangezien ik dagelijks oordopjes inheb is dat echt geen optie helaas :=

Hier ook veel oortjes in maar echt geen last van! Tevens was het mijn meest brave piercing. De rest op conch na vond ik bitches qua genezing.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:04

Ik heb met mijn tragus ook gewoon dopjes in. De eerste paar weken was dat wat irritant met het langere staafjes, maar nu met een 6mm staafje echt nergens last van.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 10:46

Wat een mooie combinatie zo <3 ! Fijn dat alles zo goed geneest.
Hier is de tragus ook echt de meest lieve piercing aan beide kanten. Nu wel een klein bultje bij de nieuwe omdat er heel erg lomp een tik tegenaan is gekomen haha maar ook daarin geen pijn oid.

Al je m wilt zou ik ze zeker aanraden !

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 11:30

Esmee_RS schreef:
Ik heb inmiddels 2 weken geleden een helix en 3de gaatje laten piercen. Het gaat allemaal heel goed <3 Mijn conch is na het zetten even onrustig geweest met een klein bultje maar gaat nu weer helemaal goed. Rook heeft geen moment lastig gedaan sinds het zetten. En de 2 nieuwe gaan dus ook echt top

[ Afbeelding ]

Wat een mooie combinatie zo! <3

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 15:29

Tip.. Ik had dit spul ooit gekregen voor een ontstoken gaatje, en nu dacht ik dus: eens kijken wat er gebeurt als ik het op mijn oorpiercings doe. Nou.. Het geneest ineens super goed! Ik weet niet of het officiëel aangeraden wordt voor kraakbeen piercings, maar ze zien er voor het eerst echt goed uit bij mij nu. Alle zwelling en ontstekingen die ik had zijn weg. Er zit arnica en kamille in.

https://www.etsy.com/nl/listing/1117987 ... O8QAvD_BwE