Maar sinds het weken heb ik ineens heel veel pijn aan mijn daith, hij is gezwollen en heeft korsten. Terwijl ik hier de afgelopen 3 maanden nog nooit last van heb gehad!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ValerieM schreef:gisteren weer mijn Daith piercing laten verwisselen.
ik had deze al een poosje liggen, maar 2 maanden terug paste hij niet, ivm de 2 bultjes die er nog zaten.
Nu past hij wel, en ik ben er blij mee
Nu maar hopen dat hij rustig blijft en niet weer gaat irriteren
[ Afbeelding ]
ValerieM schreef:gisteren weer mijn Daith piercing laten verwisselen.
ik had deze al een poosje liggen, maar 2 maanden terug paste hij niet, ivm de 2 bultjes die er nog zaten.
Nu past hij wel, en ik ben er blij mee
Nu maar hopen dat hij rustig blijft en niet weer gaat irriteren
[ Afbeelding ]
Photograph schreef:Hi, ik zit eraan te denken om de welbekende dermal piercing onderaan me rug te laten zetten. Nou heb ik een verleden met piercings. Ik heb namelijk 2 keer een navelpiercing laten zetten en deze is beide keren uitgegroeid. Nou weet ik dat dat best vaak gebeurd en een navelpiercing daarom bekend staat, maar denken jullie dat een dermal dan ook gaat uitgroeien of hoe zit dat?
Ik ben van plan hem wat hoger te plaatsen, zodat ik niet het risico loop om hem te stoten en/of dat me kleding eraan blijft haken. Hebben jullie advies?
Esmee_RS schreef:Dankjewel! Ik heb even teruggekeken en vind dat van jou ook echt heel erg mooizou zelf ook graag een tragus willen maar aangezien ik dagelijks oordopjes inheb is dat echt geen optie helaas
Esmee_RS schreef:Ik heb inmiddels 2 weken geleden een helix en 3de gaatje laten piercen. Het gaat allemaal heel goedMijn conch is na het zetten even onrustig geweest met een klein bultje maar gaat nu weer helemaal goed. Rook heeft geen moment lastig gedaan sinds het zetten. En de 2 nieuwe gaan dus ook echt top
[ Afbeelding ]