[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:41

Naomi_Haffie schreef:
Ik heb vorige week ook Mn eerste kleine tattoo laten zetten!

Vond het echt heeeel eng. Echt dat ik bijna ban Mn graadje ging... maar toen ze eerst liet voelen dacht ik echt, is dit het nou? Heb ik me hier zo druk om gemaakt ? Deed echt niks geen zeer en hij zat er zo op..

Mn zusje was mee, we zijn bij tattoo roos geweest in veenendaal

Daar heb ik die van mij ook laten zetten.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:49

Emmaa_ schreef:
Ik ben wat onderzoek aan het doen voor een artist in Toronto (toevallig, Aranel :)) ) en ben hierop gekomen:
https://www.instagram.com/helenxu_tattoo/

Denk dat ik haar van de week maar even een mailtje ga sturen of ze toevallig tijd heeft als ik er ben <3 Moet alleen nog even bedenken wat het wordt en waar op m'n lijf :+ Wil aan de ene kant verder met m'n arm, maar aan de andere kant vind ik ergens op m'n been ofzo ook wel vet. Of misschien juist m'n rechterarm.

Edit: Of deze :+ https://www.instagram.com/stellatxttoo/

Ik heb de eerste dame net gemaild. Ben erg benieuwd naar haar reactie en of ze een plekje voor me heeft!

Berdien

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:09

Een tattoo is dusdanig persoonlijk en er zijn zoveel verschillende stijlen, dat je imo niet kan spreken over 'wat hoort' of wat niet. Je kunt wel zeggen of iets wel of niet strak is gezet, qua lijnenwerk. Of een tattoo die 'niet zo hoort' qua diepte van de inkt. Maar qua stijl en invulling van hoe rozen eruit moeten te zien? Nah..

Mijn stijl is het beiden niet sans6, maar vind ze lang niet gek hoor! :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:17

Berdien schreef:
Een tattoo is dusdanig persoonlijk en er zijn zoveel verschillende stijlen, dat je imo niet kan spreken over 'wat hoort' of wat niet. Je kunt wel zeggen of iets wel of niet strak is gezet, qua lijnenwerk. Of een tattoo die 'niet zo hoort' qua diepte van de inkt. Maar qua stijl en invulling van hoe rozen eruit moeten te zien? Nah..

Mijn stijl is het beiden niet sans6, maar vind ze lang niet gek hoor! :)

Precies dit,

Elke tattoo is persoonlijk en niet iedereen houdt van de zelfde stijl.
Je kan Indd alleen iets zeggen van de kwaliteit van het werk.
Ik vind de rozen in beide gevallen niet mooi. Maar ik heb ook niks met rozen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 00:42

colunder schreef:
Naomi_Haffie schreef:
Ik heb vorige week ook Mn eerste kleine tattoo laten zetten!

Vond het echt heeeel eng. Echt dat ik bijna ban Mn graadje ging... maar toen ze eerst liet voelen dacht ik echt, is dit het nou? Heb ik me hier zo druk om gemaakt ? Deed echt niks geen zeer en hij zat er zo op..

Mn zusje was mee, we zijn bij tattoo roos geweest in veenendaal

Daar heb ik die van mij ook laten zetten.

Ik zou er persoonlijk geen voet binnen zetten.. voor lettering lijkt ze nog wel aardig werk te verrichten, maar mijn stiefvader heeft die van hem bij Yugen kunnen laten opknappen..

Maar goed, dat is ook voor iedereen persoonlijk..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 00:50

Ik heb ook een nieuw idee'tje, begint nu heel erg te kriebelen..
Aangezien ik binnenkort afscheid moet nemen van mijn vriendje, wil ik de geluidsgolven van zijn hinnik omzetten in subtiele lijnen..
Wil dan graag naar Black Bear, aangezien de lijnen die zij zetten zooo fijn en strak zijn :oo

Die van mijn vriend is daar ook zo onwijs fijntjes gezet:
Afbeelding

Ik twijfel nog of ik ook iets van watercolor-achtig effect erbij wil hebben, weet iemand of zij dit ook doen?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 00:55

Die is gaaf! Ik wil ook zoiets, alleen dan groter en wrs icm watercolor. Ik ga ze eens opzoeken op fb :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 07:33

Ze nemen alleen voorlopig geen afspraken aan geloof ik. Ik heb er op 15 april een afspraak :D

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 08:59

Hee die komt me heel bekend voor. Ik had m blackbear aangeraden hihi.

Watercolour volgens mij niet. Dan zou je eens kunnen kijken naar the ink society in utrecht (wietske), ook heel gaaf werk en die doen het zeker! Ik laat mijn kleine tattoo bij blackbear en mijn grote in utrecht doen. Over beide heel tevreden. Dinsdag weer! En dan nog kleine 4 weken voor mijn grote ook weer mag.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:53

Ik heb een watercolor tattoo laten zetten bij blackbear :j

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 10:47

ik kom even binnenspringen! *\o/*

mijn eerste échte tattoo...
deze tekst heb ik gevonden als een quote van een Australische dressuur amazone. of het van origine van haar is, weet ik niet, maar dat maakt ook niet uit. deze tattoo is een extra duwtje in de rug, bijna letterlijk haha, om niet op te geven op gebied van paardrijden.

en vooral dat het niet erg is dat je nog lerende bent, want leren doe je de rest van je leven!

na het onverwachte verlies van onze paarden heb ik echt mezelf voorgenomen om alles te proberen, en niet alleen op paard gerelateerd gebied. maar met alles, en niet meteen zegt van 'ik kan het niet, het lukt toch niet'.

ik ben er in ieder geval super blij mee... _/-\o_

Afbeelding

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 10:50

BlackBear doet volgens mij wel watercolor! Heb het een aantal keer voorbij zien komen. Mooie tattoo trouwens, ik wil ook nog zoiets!
Ik ben onderweg naar the ink society! Laat vanmiddag een tattoo zetten door Sanne :)

Leuke quote^^

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 11:03

Ah had ze nog nooit gezien van hun! Ik ben benieuwd naar foto's O:) .

Leuk! Sanne is echt veel meer ermee gaan doen he? Wat laat je zetten?

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 11:39

smurffie schreef:
Ah had ze nog nooit gezien van hun! Ik ben benieuwd naar foto's O:) .

Leuk! Sanne is echt veel meer ermee gaan doen he? Wat laat je zetten?

Volgens mij staan er nog wel een paar op hun Facebook! Ik weet iig dat ze een ananas en een pinqiun (schrijf ik dat zo goed? :') ) met watercolor hebben gemaakt!
Jaa klopt! Ben ook heel benieuwd, werk dat ik van haar zag, zag er goed uit.
Ik laat deze zetten

Afbeelding

Ze had een aantal op de Facebook staan en ik mocht deze laten zetten! :D
Ik plukte deze "vroegah" altijd uit de weilanden, vond het zo'n mooi bloemetje! Noemde het ook altijd Edelweiss, is het niet i know, omdat ik hem zo mooi vond haha!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:02

Supervixen schreef:
Ze nemen alleen voorlopig geen afspraken aan geloof ik. Ik heb er op 15 april een afspraak :D

Noooh meen je niet :oo

smurffie schreef:
Hee die komt me heel bekend voor. Ik had m blackbear aangeraden hihi.

Watercolour volgens mij niet. Dan zou je eens kunnen kijken naar the ink society in utrecht (wietske), ook heel gaaf werk en die doen het zeker! Ik laat mijn kleine tattoo bij blackbear en mijn grote in utrecht doen. Over beide heel tevreden. Dinsdag weer! En dan nog kleine 4 weken voor mijn grote ook weer mag.

Grappig! Goed dat je het hem hebt aangeraden, want het is duidelijk echt een goede shop! Fijnere lijntjes krijg je denk ik nergens anders, daarom wil ik nu ook daar :j
The ink society is idd ook goed, heeft een vriendin van me ook haar watercolor-tattoo laten zetten, maar hoor er toch wisselende dingen over. Vandaar dat mijn voorkeur toch gaat naar BB, denk ik :j

Selina schreef:
Ik heb een watercolor tattoo laten zetten bij blackbear :j

Heb je een foto, Selina?

Eerst maar eens zijn geluidje omzetten in geluidsgolven. Iemand enig idee hoe ik dat het beste kan doen? :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:33

Dreamy: Als je op geplaatst drukt bij mij, staat de foto op pag 4.
Bij mij is de staart toen wel stukje uitgelopen maar weet niet of het door de artiest of m'n huid kwam.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:39

Is daar geen app voor Dreamy?

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:53

Ik heb een tattoo gekregen voor kerst... (een kennis van mij gaat hem zetten) maar nu... moet ik nog iets uitkiezen. Ik heb wel ideeën, maar wilde misschien ook iets speciaals met de voorletters van mijn kinderen... Dit is zo moeilijk! Ik struin heel internet af, maar heb nog niet HET gevonden.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:01

Riddershow schreef:
Ik heb een tattoo gekregen voor kerst... (een kennis van mij gaat hem zetten) maar nu... moet ik nog iets uitkiezen. Ik heb wel ideeën, maar wilde misschien ook iets speciaals met de voorletters van mijn kinderen... Dit is zo moeilijk! Ik struin heel internet af, maar heb nog niet HET gevonden.

Heb je uberhaupt al ideeen? Misschien kun je wat voorbeelden van wat je mooi vindt laten zien en zo iets laten ontwerpen?

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:03

Misschien een hele domme vraag, maar ik ben 16 en ik wil graag een tattoo.
Ik wil heel graag een paar vogels op mijn onderarm.
Staat voor dat ik eindelijk vrijheid heb in mijn leven. Geen dagelijkse strijd tegen mezelf.
Afbeelding

Maar een vriendin van mij zegt dat ik het niet op die plek moet doen, omdat ik dan erg veel moeite ga krijgen met werk vinden. Is dat zo?
Dit is een gewone, opzich nette tattoo..
Hoe is dit in jullie ervaringen?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:05

Wat vinden jullie van deze shop? http://www.inkiron.nl

Ik wil zoiets als die vriend van Dreamy laten zetten alleen dan onder m'n voet. Ik vind de lettering (en dus de mooie strakke lijnen) er wel goed uit zien. Maar ik heb er dan ook echt geen verstand van :o

Het gaat mij dan dus ook vooral om zwarte lijnen, geen schaduw, realisme oid

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:33

xhereisanne schreef:
Misschien een hele domme vraag, maar ik ben 16 en ik wil graag een tattoo.
Ik wil heel graag een paar vogels op mijn onderarm.
Staat voor dat ik eindelijk vrijheid heb in mijn leven. Geen dagelijkse strijd tegen mezelf.
[ [url=m/WG0cTL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar een vriendin van mij zegt dat ik het niet op die plek moet doen, omdat ik dan erg veel moeite ga krijgen met werk vinden. Is dat zo?
Dit is een gewone, opzich nette tattoo..
Hoe is dit in jullie ervaringen?

Ik zou nog even wachten tot je 18 bent, en er 100% zeker van bent dat je heel je leven met die vogeltjes op je arm wilt rondlopen.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:50

Toen ik 16 was wou ik dat ook ontzettend graag had allemaal ideeën nu inmiddels bijna 3 jaar later zijn mijn plannen toch allemaal anders geworden en ben ik blij dat het er niet op staat wat ik toen dacht. Zou gewoon wachten tot je 18 bent en er zeker van bent dat je het wilt :)

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:56

ja het beste gewoon nog even wachten als je niet zeker bent! als ik na ga wat ik op m'n lijf had gezet toen ik die leeftijd had... pff :')

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:00

Dreamy schreef:
Riddershow schreef:

Heb je uberhaupt al ideeen? Misschien kun je wat voorbeelden van wat je mooi vindt laten zien en zo iets laten ontwerpen?

Ik heb een heleboel ideeën. Maar nu nog het definitieve. Het kadootje betreft alleen het zetten. Hij ontwerpt volgens mij niet. Dus of ik moet iets geniaals "kant en klaars" zien te vinden. Of iemand die naar mijn smaak ontwerpt.. Ik ben heel erg kritisch en het is nou eenmaal iets vrij definitiefs...

Ik heb al de tip (van een collega) gekregen dat als ik iets heb gevonden wat ik graag wil, ik dit eerst uit moet printen en ergens op hang in huis waar ik vaak langs kom. Vind ik het na een maandje nog steeds leuk... dan doen.