Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik lig nog in bed maar kan vanaf 10 uur niet meer slapen. Was half 6 thuis vanochtend en nu zin in eten...
Maar even langs supermarkt rijden voor ik aan werk ga.

.
. Heb nu zo'n losse broek aan (die mn vriend vreselijk vindt lol, zo'n harembroek) en die zat eerst altijd strak om m'n bovenbenen, terwijl dat nu lekker los zit. Dus mn bovenbenen zijn toch dunner geworden.. terwijl het niet echt op de foto's te zien is.. haha. Zo zie je maar weer dat je niet alleen op 1 vergelijkingsding moet rekenen!
sorry 
.xNavatu schreef:Mijn lijstje;
O: sportpancakes met beetje nutella
L: 250gr skyr
T: proteine shake
A: uit eten, 3 gangen menu..
B: Mn fietsritje :'D Heb 40 minuten in hartslag zone 5 (boven de 178) gefietst en 20 minuten hoog in zone 4 :'D
Zo ik zag net een foto van mn vakantie van van de zomer.. voor de grap die playsuit weer eens aangedaan en een foto gemaakt, kan het verschil best goed zien hahaha
[ [url=m/rVNZN0.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had echt veel vet op mn schouders ook ofzo.. hier zie je dat nog niet zo heel goed maar heb ook process foto's in mn ondergoed en daar zie je het wel heel goed :'D Vreemde plek haha.
De worsten armen en benen zijn in ieder geval al een heel eind weg
Nu die buik nog hahaha.Emmaa_ schreef:Hoe snel je afvalt ligt ook heel erg aan het eetpatroon wat je eerder aanhield en van hoever je moet komen. Als je 110 kilo weegt en je wilt naar 70 val je een stuk sneller af (aan het begin) dan wanneer je 75 weegt en je wilt naar 70.
Ik verlies de eerste weken dat ik bezig ben altijd gigantisch veel gewicht in hele korte tijd. Heel veel vocht, maar ook door de drastische aanpassingen in mijn patroon. Na verloop van tijd laat ik het allemaal weer iets vaker schieten en dan val ik ook minder snel af.
Eerste kilo's gingen heel snel, nu echt heel langzaam maar deze week weer wel íets na 4 weken stilstaan dus ik ben weer blij haha
F_Orumster schreef:Afvallen kan maar beter niet snel hoor. 0.2kg per week is hartstikke keurig.
Als het snel gaat is het vaak ook veel vocht en spier, en vaak geinduceerd door een extreem verandert (vermindert) eetpatroon en de kans dat het er daarna snel weer opkomt als je iets meer gaat eten is zo groot. Die andere 11 gaan je ook nog lukken!
4.5kg zou ik op zich te snel vinden voor anderhalf tot 2 maand, maar ik zie het zelf over de 9 maanden dat ik al fanatiek sport. Ben vooral in cm's eea kwijt geraakt en das ook supertof (bil 10cm!)
Ik ben lactasepillen/druppels gaan gebruiken voor de gerechten die ik echt niet wil missen, zoals mijn yoghurt ontbijt en bij het uiteten gaan etc. Volledig lactosevrij gaan leven vind ik zo'n gedoe.
SharonIndezz schreef:Mijn lijstje voor vandaag
O: magere yoghurt met druiven, eat natural boekweit ontbijtgranen. En beker melk.
T: Banaan + appel
L: 2 fjord crackers met filet american pesto en schijfjes komkommer erop.
T: wat pepernoten
A: 2 koppen verse tomatensoep en wat stokbrood met kruidenboter uit de oven.
B: paardgereden.
IMANDRA schreef:F_Orumster schreef:Afvallen kan maar beter niet snel hoor. 0.2kg per week is hartstikke keurig.
Als het snel gaat is het vaak ook veel vocht en spier, en vaak geinduceerd door een extreem verandert (vermindert) eetpatroon en de kans dat het er daarna snel weer opkomt als je iets meer gaat eten is zo groot. Die andere 11 gaan je ook nog lukken!
4.5kg zou ik op zich te snel vinden voor anderhalf tot 2 maand, maar ik zie het zelf over de 9 maanden dat ik al fanatiek sport. Ben vooral in cm's eea kwijt geraakt en das ook supertof (bil 10cm!)
Ik ben lactasepillen/druppels gaan gebruiken voor de gerechten die ik echt niet wil missen, zoals mijn yoghurt ontbijt en bij het uiteten gaan etc. Volledig lactosevrij gaan leven vind ik zo'n gedoe.
idd! Een kennis van me die eet maar 800-900 kcal per dag, dat vind ik echt weinig. Die zit 's ochtends, 's middags en 's avonds aan de shake, met 's avonds een onbeperkt aantal gram groente erbij. Ze valt snel af volgens mij. Ten eerste zou ik dat niet eens kunnen, maar daarnaast lijkt het me dat zij dan wel weer heel snel bijkomt, als ze normaal gaat eten.. Nee ik houd het mooi bij mn 100-200gr per week afvallen haha.
dat is echt heel weinig. Is een crashdieet. Ik vind dat jij goed bezig bent hoor. Da maar iets minder per week afvallen maar zo krijg je wel je voedingsstoffen binnen.
maar ik was uitgedroogd door de drank maar ik zag voor het eerst minder dan 63 staan
jammer, had eerst ij het weekend ook prima motivatie.
)