Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 11:24

Lekker bezig! Mijn vader zou dat soort weddenschappen nooit met me aangaan _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 11:28

Hahaha wij zijn best wel van het wedden thuis _O-

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 11:43

Hahaha echt te leuk!

Ik heb zo'n zin in mac donalds en pepernoten :') ik lig nog in bed maar kan vanaf 10 uur niet meer slapen. Was half 6 thuis vanochtend en nu zin in eten...

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:38

Haha Navatu gefeliciteerd! Hoeveel km was het fietsen dan?

Hier erg wennen aan nieuw ritme. Druk druk druk op werk en tussendoor snel eten. Maar daar ga ik vast snel beter in worden. Bedenk me nu ook net alweer dat ik vergeten ben om eten te halen voor morgen :') Maar even langs supermarkt rijden voor ik aan werk ga.

En nieuwe weegschaal, was er stuk zwaarder dan op oude. Maar ik blijf vanaf nu gewoon op de nieuwe wegen.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:51

27 in totaal, dus viel echt heel erg mee _O-

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:52

xNavatu schreef:
[ [url=m/GCJhnf.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/* *\o/*

Heb een uur over heen en terug gedaan _O- En pap dacht dat ik heen niet in 3 kwartier zou halen HAHAHA. :))

Caching! Haha

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:48

Mijn lijstje voor vandaag

O: magere yoghurt met druiven, eat natural boekweit ontbijtgranen. En beker melk.
T: Banaan + appel
L: 2 fjord crackers met filet american pesto en schijfjes komkommer erop.
T:/
A: weet ik nog niet, maar denk salade geitenkaas van jumbo

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 15:02

Mijn lijstje;
O: sportpancakes met beetje nutella :o
L: 250gr skyr
T: proteine shake
A: uit eten, 3 gangen menu.. :o
B: Mn fietsritje :'D Heb 40 minuten in hartslag zone 5 (boven de 178) gefietst en 20 minuten hoog in zone 4 :'D

Zo ik zag net een foto van mn vakantie van van de zomer.. voor de grap die playsuit weer eens aangedaan en een foto gemaakt, kan het verschil best goed zien hahaha

Afbeelding

Ik had echt veel vet op mn schouders ook ofzo.. hier zie je dat nog niet zo heel goed maar heb ook process foto's in mn ondergoed en daar zie je het wel heel goed :'D Vreemde plek haha.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 15:04

Meh ik heb vandaag echt totaal geen honger. Heb twee crackertjes naar binnen gekregen met wat avocado (160kcal).. Gisteravond sinds een lange tijd weer 'ns chocola (de normale milka) gehad, 50 gram ongeveer gegeten.. Ben er de hele nacht misselijk van geweest en nu nog niet helemaal fit. Leer je gelijk af om chocola te eten haha. Volgende keer toch niet meer doen _O-.

Dalijk toch maar wat skyr pakken met een proteïne reep oid en vanavond goed eten..

Gisterochtend weer een process foto gemaakt in mn ondergoed. Vanuit voor zie je vrij weinig verschil (alleen mn bovenbenen drukken wat minder tegen elkaar aan) maar van opzij zie je dat mn buik en mn kont wel echt een stuk minder bol zijn. En een vetrol op mn zij/rug is weg aan het gaan. It's something :D. Heb nu zo'n losse broek aan (die mn vriend vreselijk vindt lol, zo'n harembroek) en die zat eerst altijd strak om m'n bovenbenen, terwijl dat nu lekker los zit. Dus mn bovenbenen zijn toch dunner geworden.. terwijl het niet echt op de foto's te zien is.. haha. Zo zie je maar weer dat je niet alleen op 1 vergelijkingsding moet rekenen!
Eerste foto was overigens van 20 aug oid, tweede foto dus van gister. Zit dus een dikke maand tussen.

Ben nu zo'n 7 kg afgevallen, hang nu weer even stil op 76,4. Maar ik maak me geen zorgen ^^.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 15:17

Soms moet het ook even herverdelen na afvallen en zie je het ineens wel, heb ik het idee vaak. 7kg is hartstikke mooi!

En je vriendje heeft gelijk wbt harembroek :D sorry :+

Hier gaat t eindelijk naar beneden. Ik sport fanatiek vanaf januari ( hiit) vanaf juni omgegaan naar fitness en hardlopen. Ik raakte absoluut centimeters kwijt maar viel maar niet af of kwam soms aan. Sinds augustus heb ik mijn vermoedelijke lactose intolerantie serieus genomen en nu ben ik 4.5kg (eigenlijk 5.5kg het aankomen meerekenend) kwijt. Dus het zat m in de vertering, stoelgang, gas, vocht. Heb nu weer platte buik ipv bolle gasbuik.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 15:44

Haha groot gelijk dat t foeilelijke dingen zijn hoor, die harembroeken! Ze zitten alleen wel chill, doe ze nu ook alleen nog maar thuis aan. En ik vind het allemaal wel prima qua afvallen, heb nu het idee dat ik niet aan het crashen ben doordat de kilo's er zegmaar niet afvliegen, maar dat het mooi en geleidelijk gaat ^^. Gemiddeld zo'n 200gram per week.
En ben zeker al heel blij met die 7kg, nog 11,5 te gaan tot mijn streefgewicht :P.

Netjes die 4,5kg! Zeker als je met van zulke gezondheidsdingen zit!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:17

Afvallen kan maar beter niet snel hoor. 0.2kg per week is hartstikke keurig.
Als het snel gaat is het vaak ook veel vocht en spier, en vaak geinduceerd door een extreem verandert (vermindert) eetpatroon en de kans dat het er daarna snel weer opkomt als je iets meer gaat eten is zo groot. Die andere 11 gaan je ook nog lukken!

4.5kg zou ik op zich te snel vinden voor anderhalf tot 2 maand, maar ik zie het zelf over de 9 maanden dat ik al fanatiek sport. Ben vooral in cm's eea kwijt geraakt en das ook supertof (bil 10cm!)
Ik ben lactasepillen/druppels gaan gebruiken voor de gerechten die ik echt niet wil missen, zoals mijn yoghurt ontbijt en bij het uiteten gaan etc. Volledig lactosevrij gaan leven vind ik zo'n gedoe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:28

Hoe snel je afvalt ligt ook heel erg aan het eetpatroon wat je eerder aanhield en van hoever je moet komen. Als je 110 kilo weegt en je wilt naar 70 val je een stuk sneller af (aan het begin) dan wanneer je 75 weegt en je wilt naar 70.

Ik verlies de eerste weken dat ik bezig ben altijd gigantisch veel gewicht in hele korte tijd. Heel veel vocht, maar ook door de drastische aanpassingen in mijn patroon. Na verloop van tijd laat ik het allemaal weer iets vaker schieten en dan val ik ook minder snel af.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:30

Wauw zie je goed navatu! Je ziet er goed uit!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:30

xNavatu schreef:
Mijn lijstje;
O: sportpancakes met beetje nutella :o
L: 250gr skyr
T: proteine shake
A: uit eten, 3 gangen menu.. :o
B: Mn fietsritje :'D Heb 40 minuten in hartslag zone 5 (boven de 178) gefietst en 20 minuten hoog in zone 4 :'D

Zo ik zag net een foto van mn vakantie van van de zomer.. voor de grap die playsuit weer eens aangedaan en een foto gemaakt, kan het verschil best goed zien hahaha

[ [url=m/rVNZN0.png]Afbeelding[/url] ]

Ik had echt veel vet op mn schouders ook ofzo.. hier zie je dat nog niet zo heel goed maar heb ook process foto's in mn ondergoed en daar zie je het wel heel goed :'D Vreemde plek haha.

Heel netjes! Je kan inderdaad heel goed zien dat er al flink wat vanaf is. Knap hoor :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:33

Thanks! :D De worsten armen en benen zijn in ieder geval al een heel eind weg :)) Nu die buik nog hahaha.

Emmaa_ schreef:
Hoe snel je afvalt ligt ook heel erg aan het eetpatroon wat je eerder aanhield en van hoever je moet komen. Als je 110 kilo weegt en je wilt naar 70 val je een stuk sneller af (aan het begin) dan wanneer je 75 weegt en je wilt naar 70.

Ik verlies de eerste weken dat ik bezig ben altijd gigantisch veel gewicht in hele korte tijd. Heel veel vocht, maar ook door de drastische aanpassingen in mijn patroon. Na verloop van tijd laat ik het allemaal weer iets vaker schieten en dan val ik ook minder snel af.

Precies ja :j Eerste kilo's gingen heel snel, nu echt heel langzaam maar deze week weer wel íets na 4 weken stilstaan dus ik ben weer blij haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:33

Dat verschil is op de foto goed te zien!!

Hier vrijdag en zaterdag iets minder goed gegeten. Hier is kermis dus dat betekend op stap gaan. Gelukkig wel de nachtelijke vreetbuien kunnen vermijde. Alleen vrijdag paar hapjes kapsalon gehad en gisteren een handje chips.vandaag eigenlijk wel redelijk dagje ondanks dat ik dalijk friet eet. Wel heb ik iedere dag hele dagen gewerkt dus ook wel genoeg verbruikt.

O; 1 kiwi, 2 tarwe boterhammen creme pate
L: 1 ceasar salade van laplace met stukjes kalkoen en klein stukje stokbrood
A: friet, heb ik al lang niet meer gehad!!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:07

F_Orumster schreef:
Als het snel gaat is het vaak ook veel vocht en spier, en vaak geinduceerd door een extreem verandert (vermindert) eetpatroon en de kans dat het er daarna snel weer opkomt als je iets meer gaat eten is zo groot. Die andere 11 gaan je ook nog lukken!

4.5kg zou ik op zich te snel vinden voor anderhalf tot 2 maand, maar ik zie het zelf over de 9 maanden dat ik al fanatiek sport. Ben vooral in cm's eea kwijt geraakt en das ook supertof (bil 10cm!)
Ik ben lactasepillen/druppels gaan gebruiken voor de gerechten die ik echt niet wil missen, zoals mijn yoghurt ontbijt en bij het uiteten gaan etc. Volledig lactosevrij gaan leven vind ik zo'n gedoe.

idd! Een kennis van me die eet maar 800-900 kcal per dag, dat vind ik echt weinig. Die zit 's ochtends, 's middags en 's avonds aan de shake, met 's avonds een onbeperkt aantal gram groente erbij. Ze valt snel af volgens mij. Ten eerste zou ik dat niet eens kunnen, maar daarnaast lijkt het me dat zij dan wel weer heel snel bijkomt, als ze normaal gaat eten.. Nee ik houd het mooi bij mn 100-200gr per week afvallen haha.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:25

SharonIndezz schreef:
Mijn lijstje voor vandaag

O: magere yoghurt met druiven, eat natural boekweit ontbijtgranen. En beker melk.
T: Banaan + appel
L: 2 fjord crackers met filet american pesto en schijfjes komkommer erop.
T: wat pepernoten
A: 2 koppen verse tomatensoep en wat stokbrood met kruidenboter uit de oven.

B: paardgereden.

Lijstje wat aangepast. En woow nadine wat een verschil zeg!!!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:42

Wow xNavatu topper! Haha die 100 euro heb je maar weer even! En je ziet heel goed verschil tussen beide foto's, goed bezig hoor!

IMANDRA schreef:
F_Orumster schreef:

idd! Een kennis van me die eet maar 800-900 kcal per dag, dat vind ik echt weinig. Die zit 's ochtends, 's middags en 's avonds aan de shake, met 's avonds een onbeperkt aantal gram groente erbij. Ze valt snel af volgens mij. Ten eerste zou ik dat niet eens kunnen, maar daarnaast lijkt het me dat zij dan wel weer heel snel bijkomt, als ze normaal gaat eten.. Nee ik houd het mooi bij mn 100-200gr per week afvallen haha.

800-900 kcal? :wow: dat is echt heel weinig. Is een crashdieet. Ik vind dat jij goed bezig bent hoor. Da maar iets minder per week afvallen maar zo krijg je wel je voedingsstoffen binnen.

Daniellniewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:51

Navatu gefeliciteerd met je 100 euro (snel verdiend zo haha *D) en mooi verschil te zien op de foto's zeg!

Mijn lijstje van vandaag:

O: Havermout met lijnzaad
L: 4 crackers met ei, kipfilet,kaas en komkommer
T: Een banaan
A: Soep, broodje ham
B: halfuurtje workout

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:51

Gister overdag goed gegeten, maar s'avonds los gegaan met drankjes en lekkere hapjes.. Niet goed maargoed, vandaag en de rest van de week weer gezond. Vanochtend zag ik voor het eerst 62.8 op de weegschaal :):) maar ik was uitgedroogd door de drank maar ik zag voor het eerst minder dan 63 staan :')

Wat een mooi verschil navatu! Echt wauw <3

Vandaag:
L: 4 crackers met kipfilet, flesje yakult
T: 2 cracker met 30+ kaas, 1 cracker met kipfilet. 1 los plakje kaas, 1 plakje kipfilet
T: 3 smart protein cookies, 1 plakje cake
A: 100 gram varkensschnitzel, 150 gram worteltjes, rösti (geen idee hoeveel)

B: 10 min fietsen, 1,5 uur bezig geweest op stal.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:15

Navatu, sorry ik zie je post met je foto nu. Wat een fantastisch resultaat!

@ Emma, ja daar heb je ook gelijk in.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:35

Navatu wauw!!!

Mijn weekend was slecht :') jammer, had eerst ij het weekend ook prima motivatie.

O: 3 beschuiten; 2 met pruimenjam en een schuddebuiken (sliep niet thuis ;) )
L: 2 volkorenboterham met smeerworst, 1 afbak croissantje, glas karnemelk
T: stukje millionaires shortbread (wel echt klein) en op concours half bakje patat
A: gyros reepjes, 3 gekookte aardappelen en losse sla

B: gegroomd op concours en een rondje buitengereden

Naja zo bij elkaar nog best te doen. Morgen maar weer vitamines inhalen ofzo :o?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:25

Nou ik heb goed bijgegeten! Pap had super lekkere macaroni gemaakt, met courgette en cherrytomaat, mmm! En als toetje skyr met proteïnereep en aardbeien! 2 porties pasta gehad, maar mocht omdat ik natuurlijk nog maar weinig gegeten had.
Qua macro's, iets te veel koolhydraten en te weinig vetten, Maargoed, redelijk Ok.