[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 12:49

Ik heb Mandy een email gestuurd gister. Ben benieuwd wanneer ik een email terug krijg. Spannend.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 13:09

Morgen is mijn dag :D

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 13:25

Mijn nichtje heeft al een paar hele mooie schetsen. Ik wilde ook graag een shouldercap maar haar schetsen zijn meer geschikt voor bovenarm of schouderblad denk ik. Maar wie weet kan ik t ontwerp zo laten omvouwen dat er ook nog bloemen doorlopen boven op mijn schouder.
Nog iemand een shouldercap tattoo?
Behalve die van de prachtige rozen die gisteren voorbij kwam?

Jaleesaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 13:47

Wat voor tat ga je laten zetten ? Altijd spannend eerste tattoo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:05

Kan iemand mij een goede shop aanraden in/rond Rotterdam? Ik wil een tekst op mijn onderarm (buitenkant) en wil uiteraard dat die retestrak gezet wordt!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:11

Ik heb zelf jaren geleden een aantal tattoo's (ook teksten/namen) laten zetten door Tattoo Dex... ze werkte toen nog bij haar vader, Body Flair (de "nep" Tattoo Bob, die op loopafstand van metrostation Zuidplein zit)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:22

https://www.pinterest.com/pin/537969117961073944/

Een tree of life. Ik wil de rechterkant denk ik open, met een vogeltje er uit gevlogen. Voor mij heeft het de betekenis van het eeuwige leven, levende dingen die uit dode dingen voortkomen, het leven dat doorgaat. En een vogeltje eruit, je geest die verdwijnt wanneer je overlijdt.

Ik wil hem op mijn onderarm, zon 10 cm van mijn pols!

Een vriend van mijn broer is over uit Mexico, hij is echt een geweldige artist!

https://www.facebook.com/andres.juarez. ... ts&fref=ts Hier de artist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:24

Banjer schreef:
Ik heb zelf jaren geleden een aantal tattoo's (ook teksten/namen) laten zetten door Tattoo Dex... ze werkte toen nog bij haar vader, Body Flair (de "nep" Tattoo Bob, die op loopafstand van metrostation Zuidplein zit)

Ik heb even gegoogled, ziet er goed uit! Ik zie ook dat zij vrij kleine lettertjes kan tattoeeren in haar portfolio, dat is fijn want ik was bang dat de mijne te groot zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:25

Ik zou met kleine lettertjes wel rekening houden met het feit dat de kans groot is dat het snel gaat uitlopen. Vriendinnetje van mij heeft een tekstje op haar pols en dat is na drie jaar echt al half doorgelopen omdat ze het per se heel klein en priegelig wou hebben

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:28

Wat vinden jullie er van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:30

Emmaa_ schreef:
Ik zou met kleine lettertjes wel rekening houden met het feit dat de kans groot is dat het snel gaat uitlopen. Vriendinnetje van mij heeft een tekstje op haar pols en dat is na drie jaar echt al half doorgelopen omdat ze het per se heel klein en priegelig wou hebben

:j Klopt, daarom was ik juist zo bang. Het is een vrij lange zin die ik van mijn pols naar mijn elleboog wil laten lopen. Ben me bewust dat dat een zichtbare plek is met evt. banen etc. maar ik draag toch standaard lange mouwen als ik aan het werk ben.

Hij wordt ook niet heel klein gezet hoor maar ik dacht dat hij net iets groter zou worden dan zou passen. Ik ben er nu wel van overtuigd dat het past.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:34

Dat je een baan niet meer krijgen kunt dmv een tattoo is tegenwoordig ook wel erg achterhaald toch..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:35

Ligt heel erg aan je werkveld denk ik. Ik kan waarschijnlijk nog wel een baan krijgen, al zet ik ook dingen op mijn handen en in mijn nek. In de zorg zijn ze er vaak iets strenger over, maar in de zorg is het ook weer makkelijker om kleine dingen te verbergen. Mijn vader heeft een grote spin op zijn bovenarm en zijn collega heeft een tattoo die van zijn enkel over de hele achterkant van zijn lichaam tot op zijn borstkas (via zijn schouder) loopt. Super opzichtig in een korte broek en een tanktop, maar in een OK-outfit helemaal niks van te zien.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:39

Ik ben leerkracht, maar ga er zeker niets voor laten hoor. Wat vind je van mijn tattoo? Laat m vanavond zetten! Spannend vind ik het wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:39

denice schreef:
Dat je een baan niet meer krijgen kunt dmv een tattoo is tegenwoordig ook wel erg achterhaald toch..

:j Maar je weet het nooit. Laat je een foto van het resultaat zien? Ziet er leuk uit zo'n boom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:43

Vind het realistische werk van je artist er echt top uit zien! Ben heel benieuwd :j Ontwerp klinkt ook heel vet :D

En ja ik heb ook een tijd in het onderwijs gezeten. Liep toen samen met een klasgenoot stage op een intens conservatieve school (midden op de bible belt, alles super netjes). Hij had een gigantische Feyenoord Rotterdam tattoo op zijn kuit staan, gaf ook gewoon les in een korte broek en daar is nooit iets van gezegd. Ik ga zelf richting de sleeve en dat begint ook wel duidelijk te worden, en ik heb er ook nog nooit commentaar op gehad. Ook niet op het werk :n

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:47

Vind afgerekend worden op zulke dingen ook echt niet meer kunnen in deze tijd eigenlijk.

Doet het zeer, een tattoo zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:49

Dat is voor iedereen heeeeel anders. De een vindt het appeltje eitje, de ander vindt het ontzettend veel zeer doen. Mijn huisgenoot heeft drie uur liggen krijsen, ik kan nog wel redelijk stil liggen op de diepe zucht zo nu en dan na. Ligt ook nog eens aan de plek. Ik vind hoe dunner de huid, hoe meer zeer het doet. Binnenkant bovenarm was echt geen pretje maar vond m'n rug goed te doen

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:59

Rug was bij mij ook te doen, behalve ruggengraat, toen ging ik bijna van mijn graatje :')

Pols links +:)+
Pols rechts #)
Binnenkant onderarm links +:)+
Buitenkant onderarm links +:)+
lies #)
ringvinger #)

Het ligt er bij mij ook aan of ik iets te doen heb zeg maar. :j

(Telefoon mee met spelletjes? tv aanwezig? Muziekje aan?)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:01

Ach, we zullen wel zien! Je moet het toch volhouden haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:02

Ik heb altijd m'n telefoon (+ powerbank :') ) in m'n hand en als ik de pijn even niet meer trek doe ik gewoon even mijn eigen muziek op en probeer ik m'n ogen even een tijdje dicht te houden. Bij mij is het;

Rug: Goed te doen, stukjes over ruggengraat en schouderbladen waren idd even vervelend maar kon het nog steeds wel goed volhouden.
Pols rechts: Kon geen lekkere houding vinden om in te zitten, dus was ondanks dat het maar een kwartiertje duurde en alleen lijnen waren echt niet prettig.
Binnenkant onderarm links: Ook weer goed te doen. Beetje met de artist banketstaaf en anderhalf uur later waren we klaar.
Binnenkant bovenarm links: AU. Lijnen waren nog echt heel erg goed te doen, toen met een nog dunnere naald nerfjes in de blaadjes gezet en dat was echt de equivalent van doodgaan. Daarna natuurlijk ok nog even schaduwen in die blaadjes... Nope nope nope. Heb 3.5 uur gelegen en toen was ik het echt 100% zat.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:06

denice schreef:
Vind afgerekend worden op zulke dingen ook echt niet meer kunnen in deze tijd eigenlijk.

Doet het zeer, een tattoo zetten?

Hell yeah.
Ligt er wel per persoon aan hoeveel pijn,en waar je de tattoo laat zetten.
Is echt heel verschillend hoe mensen de pijn ervaren.
Ik vind het nogal pijnlijk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:07

Verschilt idd echt per persoon en per plek. Mijn enkel, onderrug en buik deden veel pijn. Nek en schouderblad niet.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:09

Wat is jouw sleeve gaaf bellatrix!! Wauw!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:10

Sleeve? Die heb ik niet hoor. :=