welshfan97 schreef:MISTRAL94 schreef:Goed bezig geweest supervixen!
Je scheen goed in de gaten houden, ik geloof eigenlijk niet zo in zooltjes. Dacht dat er nog iemand was die ook zooltjes in de schoenen heeft?
Hiero!ik heb ook zooltjes in mijn schoenen en ze zorgen er tot nu toe (3 maanden) voor dat ik geen enkele keer meer last heb gehad van m'n shinsplint. Je moet het (bij mij) meer zien als een versterking van de antipronatie die in hardloopschoenen (kan) zitten. Er zijn we schoenen die genoeg antipronatie hebben voor mij maar omdat ik een hele smalle voet heb kan ik daar niet mee hardlopen. Ik heb nu dus een vrij neutrale smalle schoen en dan een antipronatie zooltje.
Jij gelooft niet zo in zooltjes, maar mag ik eens vragen wat jij een oplossing zou vinden voor shinsplint? Ik ben namelijk ook niet zo erg voor het frutselen met zooltjes en hulpdingetjes maar na 6 maanden niets kunnen hardlopen/rennen(ook geen gym op school)/lange wandelingen, ben ik blij dat iemand bij deze oplossing wees.
Ik denk als je de juiste schoenen aangemeten krijgt. Al dan niet in combinatie met spierversterkende oefeningen dat dat voldoende moet wezen. Als je ondanks aangemeten schoenen toch last hebt van bijvoorbeeld overpronatie dan doen die schoenen naar mijn idee toch niet voldoende voor je. Wat niet hoeft te betekenen dat het slechte schoenen zijn. Maar niet voldoende voor jou situatie. Ik denk dat zooltjes ten koste van oa demping en comfort gaat. Maar ik heb natuurlijk niet alle wijsheid in pacht

Wilde vanavond met 1 van de honden lopen. Maar ben niet verder dan 2.7 km gekomen. Was nog behoorlijk warm had last van hartkloppingen, valt nog niet mee met warm weer lopen, balen! Komende dagen maar niet lopen iig!