Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:10

Ik heb het nu tot net op m'n schouders, was hiervoor een stuk korter. Had echt een hele korte bob, kon er niet eens een staartje in krijgen... Toen het nog zo kort was vond ik het wel cool en stoer, maar ik heb het nou een paar weken geleden ontkleurd en daardoor was het echt dood. Dus een verf overheen gedaan, is alleen groen uitgeslagen... Dus nu zit ik met groen haar en m'n kapper wilt het niet fixen omdat het al te dood is. Dus nu ga ik van het weekend naar een andere kapper, en als die het ook niet wilt doen ga ik thuis met verf aan de slag _O- Ben het echt zat, ziet er niet uit...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:11

Navatu, sjiek is die :)

DnT heb ik dus ook.
Gebruik pas sinds een kleine 2 jaar echt meer make-up en durf steeds meer met mijn kleding (had altijd erg weinig zelfvertrouwen) dus experimenteer nu graag met kleurtjes :j

Anoniem

Mijn haar groeit echt als kool, dus met een jaartje zal het wel weer op m'n oude lengte zijn. Maar ik wil niet een jaar wachten, ik wil gewoon NU mijn lange haar terug. Was er altijd zo trots op, op mijn dikke bos krullen |(

Anoniem

Grmbl...
Ik denk Jeeh! geen verzendkosten! Dodgy Girl, here I come!

Uitverkocht...
-O- ^)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:14

Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn haar gedoneerd en toen had ik een zeer korte bob.
Erg leuk, maar nu is het al weer een flink stuk over mijn schouders en ik vind het lang toch mooier.

Ik heb alleen heel veel, dik, springerig haar, dus nu het zo langzamerhand weer uit model is en aan een knip en uitdunbeurt toe is, is het echt mega zwaar en vooral heel warm.

Ik vind As you want Victoria van Rimmel ook zo'n gave kleur.
Lekker budget omdat Kruidvat regelmatig 1+1 gratis heeft en hij blijft ook nog eens super zitten zonder heel erg uit te drogen.

Anoniem

Ja het staat je wel echt super! Maar ik neem aan dat je het de tweede foto gekruld had, of de eerste foto gestijld? Dat maakt natuurlijk ook een verschil haha. Als mn haar lang is heb ik krullen,

Afbeelding

Zo'n idee. En nu met kort is echt zo'n half slag half stijl slap gebeuren. Vind er echt niks aan en wat als het kon zou ik er extensions in hangen

xNavatu

Emmaa_ schreef:
Ik heb het nu tot net op m'n schouders, was hiervoor een stuk korter. Had echt een hele korte bob, kon er niet eens een staartje in krijgen... Toen het nog zo kort was vond ik het wel cool en stoer, maar ik heb het nou een paar weken geleden ontkleurd en daardoor was het echt dood. Dus een verf overheen gedaan, is alleen groen uitgeslagen... Dus nu zit ik met groen haar en m'n kapper wilt het niet fixen omdat het al te dood is. Dus nu ga ik van het weekend naar een andere kapper, en als die het ook niet wilt doen ga ik thuis met verf aan de slag _O- Ben het echt zat, ziet er niet uit...

Mede haarmoordenaar! :))

Ik had mn haar zo kort geknipt omdat de onderkant heel droog was (3x ombre erin tikt lekker aan)

.. 3 dagen later besluit Nadine toch weer ombre te willen en het dus weer dihard te gaan bleken :+ Moet zeggen dat het nogsteeds verassend gezond is, geen dode punten dus ik ben al blij :))

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:15

Emmaa_ schreef:
Ja het staat je wel echt super! Maar ik neem aan dat je het de tweede foto gekruld had, of de eerste foto gestijld? Dat maakt natuurlijk ook een verschil haha. Als mn haar lang is heb ik krullen,

[ Afbeelding ]

Zo'n idee. En nu met kort is echt zo'n half slag half stijl slap gebeuren. Vind er echt niks aan en wat als het kon zou ik er extensions in hangen

Eerste is gestijld ja :j Tweede niet gekruld want mn haar heeft van zichzelf kruldagen haha :)) Ik kan echt de ene dag bijna stijl haar hebben en de volgende dag wakker worden met hele erge slag / softe krul :))

En waaauw mooi haar!

Djilna

Ik heb voor 26 aug een afspraak staan om er 20-25cm af te laten knippen :+ Komt nu tot over mijn BH bandje en dan knip ik het weer kort. Nu korter dan anders om het te kunnen doneren aan de Haarstichting zodat er een pruik van gemaakt kan worden voor vrouwen met borstkanker die geen geld hebben voor een pruik.

Van lang naar kort (net op schouders of iets korter) doe ik vaker, maar ga het nu voor het eerst doneren. Groeit bij mij zo hard!
Vind het nu alleen wel spannend omdat ik korter ga dan anders. Had ik eigenlijk deze zaterdag willen doen en dan afhankelijk van kapsel wat nieuwe mak-up erbij O:) Goed excuus. maar ze knippen alleen gratis op dinsdag. Dus dan in mijn weekje vakantie :D
Ik wil iets vrouwelijks, wat ook een beetje stoer staat. Moet dus wel een beetje te varieren kapsel zijn :)

Anoniem

Ik heb geen foto meer van het hele korte, dus met alleen een foto van hoe het vandaag is schieten jullie ook niks op :')
Er was in ieder geval 34cm vlecht (dus nog langer in een gewone start) vanaf.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-14 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:16

Mijn haar groeit niet zo lang, althans, ik heb er geen geduld voor :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:17

Ik dacht dat mijn haar niet dood was toen ik het net gebleekt had, want het zat wel mooi _O- Paar dagen later was het echt een bosje stro. Maar ik heb het ook wel echt diehard ontkleurt tot al het pigment eruit was, heb 2 en een half uur met waterstofperoxide + blondeerpoeder in mn haar gezeten :')

Vermoordde het daarvoor al regelmatig. Verfde het elke 5 weken oid omdat ik het donkerder dan mijn eigen haarkleur mooier vond, en daardoor had ik flinke uitgroei. Mijn eigen haarkleur is echt een beetje muis bruin. Vind het eigenlijk een hele mooie kleur maar nu kan ik het nooit meer zo krijgen tenzij ik het helemaal laat uitgroeien en dat gaat hem ff niet worden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:18

xNavatu schreef:
En waaauw mooi haar!

Zeg dat nou niet _O- Dan ga k het alleen nog maar meer missen :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:19

Emma, naar welke kapper ga je? The Graduates (volgens mij ook in Utrecht) vind dat altijd wel leuke uitdagingen. :D

Ik ga zaterdag weer. Ik heb een halve meter uitgroei en ik wil m'n ombre terug. Het is door de zon weer een soort egaal geworden. :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:20

Nou zeg, ik had dit topic gestipt om mee te lezen en eventueel te kijken naar hoe anderen dat doen (lees: ik ben een leek op het gebied van make up _O- ), en toen was die zomaar ontstipt. Stip again dan maar :')
Ik vind het echt knap en soms ook een wereldwerk om te zien wat jullie voor kunstwerken ervan kan maken zeg :oo

Afbeelding

Het ziet er niet uit, maar iemand ideeën om het nog wat meer levendig te maken?

@Emmaa_, die foto, wauw! Echt heel leuk!

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:21

En Nelleke ik ga naar Rob Peetoom in Utrecht :o Heb daar m'n vaste kapster en zij is buiten mezelf absoluut de enige die aan mijn haar mag experimenteren. Als ik weer bel is het ook automatisch "heb je weer zelf lopen prutsen?" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:22

Nayomie schreef:
[ Afbeelding ]

Misschien een wat meer donkere kleur in je crease om het wat meer diepte te geven? Of een lijntje eyeliner langs je bovenste wimperrand? En ik zou wat meer mascara op de onderste wimpers doen, maar ik draag sowieso belachelijk veel mascara haha

SuSem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:24

Die Pedro Lourenco Lipstick verkopen ze vast niet bij de Douglas?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:26

Emmaa_ schreef:
Ik dacht dat mijn haar niet dood was toen ik het net gebleekt had, want het zat wel mooi _O- Paar dagen later was het echt een bosje stro. Maar ik heb het ook wel echt diehard ontkleurt tot al het pigment eruit was, heb 2 en een half uur met waterstofperoxide + blondeerpoeder in mn haar gezeten :')

Vermoordde het daarvoor al regelmatig. Verfde het elke 5 weken oid omdat ik het donkerder dan mijn eigen haarkleur mooier vond, en daardoor had ik flinke uitgroei. Mijn eigen haarkleur is echt een beetje muis bruin. Vind het eigenlijk een hele mooie kleur maar nu kan ik het nooit meer zo krijgen tenzij ik het helemaal laat uitgroeien en dat gaat hem ff niet worden :')

Ja ik ben ook al heel lang een haar moordenaar.. op mn 8e begon ik al met highlights (en dat was in die tijd nog een zebrapad.. echt heel erg als ik het terug zie. Echt heel lichte blonde dikke strepen op bijna zwart haar), en toen op mn 11e voor het eerste geheel geverft, en dat 8 jaar lang om de zoveel weken. En toen op mn 19e ofzo ben ik daarmee gestopt omdat ik doorhad hoe dood dat het was (lol) en toen een half jaar later vond ik mn haar toch te saai dus toen ben ik begonnen met ombre :))

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:26

SuSem schreef:
Die Pedro Lourenco Lipstick verkopen ze vast niet bij de Douglas?

Nee helaas niet, anders had ik hem daar al lang besteld haha :))

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:27

Inderdaad een donkerdere kleur in je crease en buitenste ooghoek. Wat heb je een mooie kleur ogen trouwens! Heel lichtblauw.

Emma, ik had m'n haar echt mishandeld (lees: meerdere keren vermoord) met peroxide, henna, bleek, ontkleuring en verf. Het was 1 bos stro en een soort mosgroene ombre. Was al bij 2 kappers geweest die het wilde afknippen, bij Graduates hebben ze het weer gefixt. Wel 120,- armer, maar had een keratinebehandeling, verf met 0,4% ipv 4, 6 of 9% en een *weet de naam niet meer* iets waarmee je meer vollume krijgt. :+

Toen ik daar wegging had ik echt weer super hersteld mooi gekleurd haar.

Wel al een tijdje geleden maar toch. Super tevreden over Graduates (van B academy)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:27

Emmaa_ schreef:
Nayomie schreef:
[ Afbeelding ]

Misschien een wat meer donkere kleur in je crease om het wat meer diepte te geven? Of een lijntje eyeliner langs je bovenste wimperrand? En ik zou wat meer mascara op de onderste wimpers doen, maar ik draag sowieso belachelijk veel mascara haha

En een licht kleurtje in je ooghoek? Vind ik ook altijd ontzettend helpen om een lekker 'wakker' effect te geven :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:28

Ik heb het eigenlijk heel lang uitgesteld, het verven. Had op een gegeven moment wel een dipdye en toen begon ik weer met school en wou ik eens wat anders. Dus knalrood geverfd:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 4996_n.jpg

Dat rode was met een kleurspoeling dus werd natuurlijk super snel vaal en lelijk. Heb het toen nog 1 keer rood geverfd met permanente verf maar daarna donkerbruin erover gegooid en sindsdien ben ik eigenlijk altijd mijn winterchocolade bruin geweest:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 39509e74b6

Na een tijdje wou ik het dus gekleurd aan de onderkant en nu is het al een tijdje niet geverfd van boven, dus het ziet er nu niet uit. Heb het laatst geprobeerd maar met een totaal andere kleur dan ik normaal pak dus is natuurlijk niet gelukt. Hoop eigenlijk dat m'n mams nog een pot verf heeft staan en dat zij even kapster wilt spelen dit weekend, want na 2 keer wassen is de onderkant nu gewoon echt groen. Groen-groen. Niet een gloed, maar gewoon echt groen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:28

Ik heb heel lang mijn haar gekleurd, maar nu ook al heel lang niet meer.
Vind het wel best :')

Nayomie, ik zou iets meer mascara op je bovenste en onderste wimpers (ja, ik hou ook van een flinke laag), oogpotlood langs je bovenste wimperrand in een bruine, bronzige kleur en die dan ook langs je onderste wimperrand en in je waterlijn.

En ik zou aanraden om even een borsteltje door je wenkbrauwen te halen zodat ze allemaal dezelfde kant op staan ;)

Ik zou daar maar eens mee beginnen en nog niet gelijk met heel veel oogschaduw bezig gaan.
Dat komt wel als je iets meer ervaring hebt en vind ik voor iemand van 15 nog een beetje too much heel eerlijk gezegd ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-14 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt