Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik heb het nu tot net op m'n schouders, was hiervoor een stuk korter. Had echt een hele korte bob, kon er niet eens een staartje in krijgen... Toen het nog zo kort was vond ik het wel cool en stoer, maar ik heb het nou een paar weken geleden ontkleurd en daardoor was het echt dood. Dus een verf overheen gedaan, is alleen groen uitgeslagen... Dus nu zit ik met groen haar en m'n kapper wilt het niet fixen omdat het al te dood is. Dus nu ga ik van het weekend naar een andere kapper, en als die het ook niet wilt doen ga ik thuis met verf aan de slagBen het echt zat, ziet er niet uit...
Emmaa_ schreef:Ja het staat je wel echt super! Maar ik neem aan dat je het de tweede foto gekruld had, of de eerste foto gestijld? Dat maakt natuurlijk ook een verschil haha. Als mn haar lang is heb ik krullen,
[ Afbeelding ]
Zo'n idee. En nu met kort is echt zo'n half slag half stijl slap gebeuren. Vind er echt niks aan en wat als het kon zou ik er extensions in hangen
Emmaa_ schreef:Ik dacht dat mijn haar niet dood was toen ik het net gebleekt had, want het zat wel mooiPaar dagen later was het echt een bosje stro. Maar ik heb het ook wel echt diehard ontkleurt tot al het pigment eruit was, heb 2 en een half uur met waterstofperoxide + blondeerpoeder in mn haar gezeten
![]()
Vermoordde het daarvoor al regelmatig. Verfde het elke 5 weken oid omdat ik het donkerder dan mijn eigen haarkleur mooier vond, en daardoor had ik flinke uitgroei. Mijn eigen haarkleur is echt een beetje muis bruin. Vind het eigenlijk een hele mooie kleur maar nu kan ik het nooit meer zo krijgen tenzij ik het helemaal laat uitgroeien en dat gaat hem ff niet worden
Emmaa_ schreef:Nayomie schreef:
Misschien een wat meer donkere kleur in je crease om het wat meer diepte te geven? Of een lijntje eyeliner langs je bovenste wimperrand? En ik zou wat meer mascara op de onderste wimpers doen, maar ik draag sowieso belachelijk veel mascara haha