IMAY1990 schreef:Leuk, twee populaire data. We zouden als mensen het leuk vinden eventueel ook beide data kunnen prikken. In oktober kunnen namelijk meer mensen maar er is wel een groter risico dat het slecht weer wordt. Als we september ook kiezen dan kunnen de mensen die dan kunnen eventueel alvast een route uitproberen voor de tweede datum.
Wat mij betreft lijkt me dat een prima plan. Ik kan beide data dus ik zou een route kunnen maken en die kunnen we dan 6 september rijden. Als het te zwaar/te makkelijk is oid kan ik het nog wat aanpassen.
@Laura, stoppen bij de ijssalon is altijd een goed idee
Ik heb aan het einde van de straat een ijssalon zitten (helaas geen Van der poel, die zit in het centrum) dus af en toe vind ik dat ik wel een ijsje heb verdient na de training. De ijsboerderijen hier in Twente zijn vaak ook niet verkeerd als pauze stop.
@Zebrastreep, ik heb wel eens wandelaars (en recreanten op de e-bike) op de track gezien. Vooral toen in die mooie drukke weekenden tijdens Corona 'lockdown'. Vaak rij ik er langs en dan zeg ik wel dat het een MTB track is (en dus niet bedoeld voor wandelaars). Tijdje geleden ook gewoon mensen met een hond die al wisten dat het een MTB track is
@culacinno, ik gebruikte eerst de routeplanner van Strava (toen het nog gratis was). Toen overgestapt naar komoot met 1 gratis regio en inmiddels heb ik Gelderland/Overijssel/Flevoland en misschien nog wat extra stukjes (ook gratis via een actie van fietssport). Komoot heeft vooral als voordeel dat het ook de verschillende typen ondergronden aangeeft (asfalt, kasseien, gravel verhard, gravel onverhard). Dat ging bij de Strava routeplanner namelijk wel eens mis. Met komoot zou je dus ook leuk een rondje kunnen plannen met zo min mogelijk kasseien
De rest is al gezegd door de rest.
@scooby, leuk Montferland! Die staat ook nog op mijn lijstje voor de MTB. Wasborden heb ik eigenlijk niet echt last van. Meer de MTB'ers die niet snappen dat je juist vóór de bocht moet remmen ipv in de bocht
. Hier zitten er vaak gaten/hobbels in de (kom)bocht zelf waardoor de hele flow eruit wordt gehaald...
Herkenbare situatie met je zoon. Ik heb het vooral met mijn vriend die ook wedstrijdrenner is op de weg. Zowel als we samen fietsen als met de MTB training van de vereniging is het altijd de afspraak dat we op elkaar wachten aan het einde van een stuk singletrack. Nog nooit iemand hard over horen klagen gelukkig.