Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Nou ga dat dan doen.
Ik hoor echt nul plezier, niks lukt en het gaat nooit zoals je wilt. Ik snap echt helemaal niet waarom je er dan mee door gaat. Richt je op iets waar je plezier in hebt, je kwelt jezelf zo alleen maar.
Kwantiteit zegt ook weinig over kwaliteit trouwens.
ieris schreef:Lisitano, ik heb zelf nog bijna nooit op het strand gelopen, het lijkt me echt mega zwaar in de duinen.
Maar de zee vind ik wel erg mooi, kan me voorstellen dat het erg rustgevend is om daar langs te lopen.
Wij hebben beide, in de zomer, stand en bos zonder zee!
Sommige paden zijn hier zo mul, en van wit zand, dat ik ze strandpaden noem!
Het mooie van de Veluwe vind ik de afwisseling van dichte bossen met grote open heide velden.
Samantha wat interessant je sportonderzoek! Fijn dat je zones nu mooi in kaart gebracht zijn. Ja ik kan me nog herinneren dat het echt raar loopt, met masker op een loopband, knap gedaan hoor!
SV, klinkt inderdaad alsof je heel erg aan vakantie toe bent.
De laatste loodjes zijn het zwaarst.
Maar dan kun je heerlijk genieten van Engeland.
Suliko, zo wat een mega fietstocht heb jij er op zitten!
En tof dat de 31km goed voelde zondag, wat fijn dat je even kon afkoelen in het water.
Leonie, zo wat een snelle 400 meters!
Jammer van je ademhaling, maar toch mooi gelopen.
Goof ook mooie intervallen!
Er zijn veel loopjes afgelast afgelopen weekend vanwege de hitte.
Toen ik in April 50km in Drenthe liep, kwam ik 2 mensen tegen die aan het trainen waren voor de 100 mijl van st Annen, een dorp in Groningen.
Dat was dus afgelopen weekend, en ik keek op strava, met het idee, zal wel afgelast zijn, maar dat was niet zo, het was wel de warmste editie ooit.
Deze mensen zijn echt super goed getraind, en hebben ongeveer 24 tot 27 uur gelopen om 160km te maken, ik vind dat echt zo knap van ze!
Daar heb ik echt respect voor![]()