Heerlijk maar 22 graden in huis. Hier 25, heb alles potdicht want de zon staat er vol op nu. Vervelend dat je het te pakken hebt nu. Hopelijk snel weer wat beter.
moonsparkle
Geplaatst: 18-07-22 07:41
Heerlijk allemaal zo vroeg op pad, genieten met de zon in de morgen
S_imonee
Geplaatst: 18-07-22 07:58
Heel wat bijgelezen. Mooie foto's in Duitsland en van Parijs gezien! Parijs in 1 dag, drukke planning! Een leuke vos kwam voorbij
Mandyy, prachtige foto's van Kroatië!
Faringo, lekker vroeg op pad. Wat een leuke poezel! En bijna vakantie!
Beterschap Cayenne!
Wij zijn vanmorgen vertrokken naar Oostenrijk. Ik kan dan ook eindelijk wandelfoto's delen, haha.
Phoe het lukt me echt ff niet om alles bij te lezen en te reageren, sorry. Maar zag weer veel mooie wandelfoto's en vakantiefoto's voorbij komen.
Ik heb ook alweer een ronde van 4,5 km erop zitten vanmorgen.
Zaterdag was echt een leuke dag. Eerst een rondje plas gedaan van 4,5 km. Daarna gingen we met Marlinde, haar vriend, nog een vriendin en haar vriend en hond varen bij Harderwijk. Lekker 4 uur op het water doorgebracht en ook nog aangelegd op een eilandje waar we een rondje hebben gewandeld. Na afloop ben ik nog met Bo gaan wandelen bij het Beekhuizerzand. Nog 5 km gelopen.
Gisteren samen met mijn vriend ook een rondje plas gedaan en er liep nog een dam met haar hond mee. Bo heeft lekker de hele weg kunnen spelen met een andere hond. Dat doet ze het liefst!
Mandyy
Geplaatst: 18-07-22 08:35
Cayenne beterschap!
Dide wat een klim maar wel mooie foto’s! Hoe is het nu met je kat? Helemaal opgeknapt?
Mooie foto’s van de vroege ochtend!
Sure_Lee wat gezellig!
pien_2010
Geplaatst: 18-07-22 08:51
Ik zie allemaal zomerse zonnige foto's langs komen. Erg mooi buitenlandse foto's die het echte vakantiesfeertje hebben, leuke waterfoto's, mooie luchten en zonsopgang, poezels en hondjes. Genieten zo. En beterschap!
Veel foto's van deze ochtend. Het was nog heerlijk, warme zon maar een nog fris windje
Dat is echt aftellen Faringo!
Beterschap Cayenne, ziek zijn is met dit weer helemaal niks
Wat gezellig Sure_lee en Marlinde!
Fijne vakantie S_imoneee! Ik zie natuurlijk graag foto's van mijn favoriete land voorbij komen, begrijp je wel
Goof
Geplaatst: 18-07-22 09:44
Wat een prachtige vakantiefoto's En prachtige zonsondergang en -opkomst. Heel erg mooi zeg. En hele blije hondjes hierboven, ook leuk! Cayenne, beterschap!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 18-07-22 09:57
Geniet ervan S_imonee! Hopelijk heeft jullie auto airco? Dan is het geen straf om in de auto te zitten!
Sure_Lee: Ik vind Bo toch zo'n knappe hond! Wat een wijze kop zit erop!
Hier Mango even naar buiten geslingerd om wat frisse lucht en zon te pakken nu het nog niet te warm is. In de tussentijd kon ik mooi even stofzuigen en dweilen Maar binnen 3 kwartier is de temperatuur alweer 3 graden opgelopen buiten!
Dank jullie wel voor de beterschapswensen! Ach, manlief en ik zijn in gemeenschap van goederen getrouwd, dus hij dacht: dan delen we ook de griep maar
Nog even stiekem een illegale foto van onze groene terrorist die momenteel de hele buurt laat weten dat hij buiten mag spelen Op dit moment zingt hij een opera medley
Een opera medley Nou ja, je kan het slechter treffen.
Ik ben vanmorgen meteen het bos in gegaan, honden hebben al een lekker rondje gemaakt en hoeven er niet meer uit vandaag.
moonsparkle
Geplaatst: 18-07-22 10:48
Ik ga vanavond als het weer wat is afgekoeld nog uitgebreid met de hond. Ik vind het nu trouwens nog meevallen er staat wel een beetje wind
gaucho
Geplaatst: 18-07-22 11:19
Ik ga vanavond denk ik ook nog een rondje in het bos
Eelmo
Geplaatst: 18-07-22 11:28
Jullie kletsen net zoveel als jullie wandelen Maar ik zag de poezels, en de paddenstoelen, ezeltjes en bergen. En mooie zonsonder- en opkomsten, in binnen en buitenland
Wij zijn de warmte ontvlucht naar mijn schoonouders (die op vakantie zijn). Het wordt bij ons binnen net zo warm als buiten, dus even een paar dagen housesitten. Gisteravond laat hebben we nog een lange ronde met de woef gedaan, en vanmorgen liepen we om 6.30 alweer buiten. En de rest van de dag lekker slapen Woef heeft ook heerlijk gezommen, maar de na foto's zal ik jullie besparen
Beide rondjes door het Goudse hout en de polders eromheen
Cayenne: wij hebben gelukkig airco in de auto! En net gerepareerd hihi. Vorig jaar deed hij het wat minder goed. We waren toen op Corsica. Dat was wel even afzien soms haha.