Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimphyl schreef:Ander staartje virus waanzin:
Hoe kan het dat een formule 1 wél doorgaat (met 65% bezoekers, nog steeds kneiterveel dus, uit het hele land) net als de voetbal etc, maar een avondje uit, of zelfs een zeilwedstrijd (sks kampioenschap) niet door kan ?
Dimphyl schreef:Ander staartje virus waanzin:
Hoe kan het dat een formule 1 wél doorgaat (met 65% bezoekers, nog steeds kneiterveel dus, uit het hele land) net als de voetbal etc, maar een avondje uit, of zelfs een zeilwedstrijd (sks kampioenschap) niet door kan ?
Focussed schreef:Ik moest weer denken aan dit topic.
Bij Filemon en de complotten kwam een tijdje geleden kwam Nadia Duinker aan het woord, welke de splinterpartij van Viruswaanzin, Moederhart, had opgericht.
Haar argument tegen de maatregelen was destijds: "Er zijn landen die helemaal niets aan maatregelen doen, zoals Wit-Rusland. Ik heb hun cijfers vandaag nog bekeken en die wijken niet substantieel af van Nederland." Filemon sprak haar meteen tegen en er kwam toen ook grote ophef over haar vergelijking met Wit-Rusland op social media maar ze bleef Wit-Rusland verdedigen. Die cijfers waren gewoon betrouwbaar en inzichtelijk, aldus Nadia.
(https://www.npostart.nl/wit-rusland-ver ... V_16498550)
En toen dit stuk vandaag op NOS...
"Coronacijfers Wit-Rusland kunstmatig laag: 'Ik mag niet iedere dode registreren'"
https://nos.nl/artikel/2394160-coronaci ... egistreren
Cer schreef:Ik heb geen idee hoe dat kan... en ik vind het ook lastig te snappen dat het verschil de placering zou zijn... 1daagse festivals mogen maar max 750 bezoekers hebben.. dat is geen doen.
Is de Formule 1 (die volgens mij in Zandvoort gehouden gaat worden, dus geen idee hoe internationaal dat precies is?) eigenlijk 1 dag ?
loriene schreef:Dimphyl schreef:Ander staartje virus waanzin:
Het gaat allemaal om het geld en elite.
Formule 1 en koningshuis?
vienna1987 schreef:In het theater of alles wat binnen is weet ik wel een goed argument omdat dit binnen in en er altijd minder ventilatie is als buiten. Grote besmettingen kunnen plaats vinden op moment dat de ventilatie niet goed is en er veel wordt gezongen/gelachen/ gefeest wordt. 1 iemand met covid kan echt grote aantallen dan besmetten