Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eukje schreef:Even een andere vraag aan de ervaringsdeskundigen: wat nemen jullie te eten en drinken mee voor een lange sessie( 5 uur of meer)?
En dan met name de suikers, in welke vorm? Gewoon van die dextro snoepjes ?
Ik ben over 2 weken aan de beurt maar heb geen idee wat ik nou allemaal mee moet gaan nemen!
Goof schreef:eukje schreef:Even een andere vraag aan de ervaringsdeskundigen: wat nemen jullie te eten en drinken mee voor een lange sessie( 5 uur of meer)?
Ik ben over 2 weken aan de beurt maar heb geen idee wat ik nou allemaal mee moet gaan nemen!
Niks anders dan wat je normaal gesproken binnen dat tijdsbestek eet??
deksel schreef:eukje schreef:Even een andere vraag aan de ervaringsdeskundigen: wat nemen jullie te eten en drinken mee voor een lange sessie( 5 uur of meer)?
Niks anders dan wat je normaal gesproken binnen dat tijdsbestek eet??
eukje schreef:Even een andere vraag aan de ervaringsdeskundigen: wat nemen jullie te eten en drinken mee voor een lange sessie( 5 uur of meer)?
Natasjaa schreef:eukje schreef:Even een andere vraag aan de ervaringsdeskundigen: wat nemen jullie te eten en drinken mee voor een lange sessie( 5 uur of meer)?
Ik neem eigenlijk altijd wat pakjes appelsap en n zak spekjes (snoepjes, niet t vlees) mee. Kom k de tijd makkelijk mee door
LWDaisy schreef:Hier last minute voor zaterdag een afspraak kunnen maken.
Mijn tante is 3 weken geleden bij een verkeersongeval om het leven gekomen. De verslagenheid is ontzettend groot.
We hebben daarom met de familie beslist om allemaal een tattoo te laten zetten, een vlinder. Verschillende mensen, verschillende wensen; maar dus wel allemaal een vlinderIk vind het een mooi idee. Ik wist direct wat ik wil, mijn vader ook. Dus we gaan zaterdag samen
eukje schreef:LWDaisy schreef:Ik heb hoogstens druivensuiker bij
Allereerst heel veel sterkte met het verlies van je tante....
Maar alleen druivensuiker voor een hele dag? Dan rol ik zonder tatoeëren al om!