Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ontherun schreef:Wat? 170/180?? Hoe moet ik dat ooit halen? Volgens mijn polar loop ik nu met gemiddeld 70-80hoewel ik me afvraag of dat klopt, want als ik zie dat iedereen met minstens 150 loopt kan dat bijna niet. Nu weet ik dat ik een (te) grote pas heb, maar ik maak geen reuzensprongen. Zelfs als ik echt heel erg bewust snellere en kleinere stappen probeer te nemen kom ik niet boven die 100 uit...
Katharinaa schreef:ontherun schreef:Wat? 170/180?? Hoe moet ik dat ooit halen? Volgens mijn polar loop ik nu met gemiddeld 70-80hoewel ik me afvraag of dat klopt, want als ik zie dat iedereen met minstens 150 loopt kan dat bijna niet. Nu weet ik dat ik een (te) grote pas heb, maar ik maak geen reuzensprongen. Zelfs als ik echt heel erg bewust snellere en kleinere stappen probeer te nemen kom ik niet boven die 100 uit...
Die passen van Polar mag je maal 2 doen. Denk dat die dat per been meet. Als het dan op Strava is geüpload, is het altijd gewoon maal 2.
Ik let niet op m'n aantal passen, maar zit wel tussen 170-180 denk ik.
Katharinaa schreef:Neen ik betaal niet. Raar, ik kan wel overal analyse openen, ook bij Memuska, maar daar staat cadans er gewoon niet tussen.
Anna79 schreef:Gaat bij mij ook om het opbouwen, ik heb echt niet het beste lijf en wil er verstandig mee omgaan en dat ik niet heel snel blessures heb ofzo.
Ik was vanmorgen bij de fysio (voor mijn rug) en we hadden het even over het aantal stappen per minuut. Letten jullie daar ook op? Ze zei dat 170 a 180 het beste is voor je lijf.