Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shizzel schreef:Djilna schreef:CP heeft komende 48uur weer free international shipping zag ik net.
.... oliebol.
bescheiden gehouden met BFF pencil en een liquid van Becky G.
) die hoop ik vandaag af te kunnen halen. Hou hoop
Heb 2 orders geplaatst. 1 met een highlight, brow gel en brow dip en 1 met 4 super shocks. Welke liquid heb je genomen van Becky G?
Shizzel schreef:Ik heb gister 2 CP pakketjes binnen gehad van de free shipping. Mijn vault is nog onderweg.
Gister ook bescheiden gehouden.Heb 2 orders geplaatst. 1 met een highlight, brow gel en brow dip en 1 met 4 super shocks. Welke liquid heb je genomen van Becky G?

Ik ga de gekke kleurtjes niet vaak gebruiken maar leek me wel handig om te hebben, zeker voor 16 euro
Marrit13 schreef:Shizzel schreef:Ik heb gister 2 CP pakketjes binnen gehad van de free shipping. Mijn vault is nog onderweg.
Gister ook bescheiden gehouden.Heb 2 orders geplaatst. 1 met een highlight, brow gel en brow dip en 1 met 4 super shocks. Welke liquid heb je genomen van Becky G?
Mija![]()
En wat heb jij gekocht? Die sss peachy set in dat kerstboompje is ook zo schattig. Maar. Ik. Mag. Niet.

Falling up, IRL en ZZZ (en Cattitude) zijn nu dus onderweg. 

Is voor mij ook heerlijk om zo te kunnen oefenen. 
Echt precies de kleur die ik zocht, alleen nu nog kijken of ik hem morgen op durf te doen naar mn graduation haha

lemanthia schreef:ik gebruik nu foundation van de heme rose 2.
maar ik wil over naar een beter merk. wat ook met veel regen goed blijft zitten en die je bijna niet ziet.
die makkelijk aan te brengen is. budget tot ong 20 euro.
een matte foundation