Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:44

Emmaa_ schreef:
Oh nee die UD vind ik echt niks :n Veel te veel felle kleurtjes :))

Ben normaal ook niet echt van de felle kleuren maar vind deze wel tof! :D

Heb vorige week van m'n ouders Palette van Kat von D gekregen uit LV. Die is ook echt liefde. :D

http://www.temptalia.com/kat-von-d-shad ... s-swatches

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:04

Haha Jolien, die foto indd :')
Ik vind die UD ook heel mooi maar zou niks met die blauwe kleuren kunnen..

Dyphusion

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:13

Helaas, ik ben ook de zak :+

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:34

Ik heb wel besteld onder de 22€ dus hoop dat ik geluk heb.. Er staat iig nu bij de track & tracé received by destination post. Wat het mag betekenen mag Joost weten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:35

Onder de 22 euro ben je in principe safe. Tenzij ze een waarde hoger dan je betaalde waarde erop zetten (en die ook hoger is dan 22)

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:37

Ja klopt maar volgens mij is er tot nu toe bij iedereen de waarde van de lippenstiften inclusief de korting erop gezet. Dus dan moet het goedkomen. Als het komt ;).

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:58

Balen zeg dat jullie allemaal bij mogen betalen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:30

Nou, ik hoop dat mijne ook snel komen. Ik had ze op beautybay besteld, er stond dat het 5-7 dagen duurde, maar ik heb nog steeds niks(de 10e besteld). -O- En gister had ik trouwens nog een make up workshop, maar dat was helaas wel een teleurstelling.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:43

Beautybay was bij mij ech super snel :j 4 dagen oid.

Mijn Jeffree's liggen bij customs clearance sinds gister ochtend, ik zal morgen maar geld bij de hand hebben :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:45

Heb nog nooit iets van een workshop of in een winkel door een verkoopster geleerd. Beste manier om te leren blijft naar mijn idee toch veel lezen en kijken op internet (blogs en filmpjes) en zelf uitproberen.

Als je dan helft van tijd idee hebt dat verkoopsters in een ici of douglas maar wat banketstaaf ipv echt kennis te hebben, vraag ik me echt af waarom zulke meiden zijn aangenomen :')

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:54

Een vriendinnetje van mij heeft heel lang bij douglas gewerkt en zij gaf mensen ook echt advies over make-up enzo. Maar zij had ook nooit daarover iets geleerd, gewoon improvisatie en met de jaren gaat het dan steeds beter.
Zover de goede adviezen bij de Douglas :=. Al zullen er echt wel mensen bij zijn die echt wat er vanaf weten, hoop ik..

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:07

Die UD spectrum ligt bij mij volgende week op de deurmat <3 <3

Eens kijken of ik voor die ene bokker (ff naam kwijt) de l'oreal palette hier niet in Belgie vind :)

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:08

Als je dat palet van L'Oréal vind zou ik m ook willen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:16

Oh die Spectrum palette, prachtig. <3 <3

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:17

Oyeru schreef:
Als je dat palet van L'Oréal vind zou ik m ook willen :o

Ligt het nu aan mij of is ie in plaats van de dupe van tartelette de dupe van naked 3? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:17

Nou ik vond het vooral onhygiënisch, na afloop moesten we de kwasten die we gebruikt hadden zelf schoonmaken, er werd niet gecontroleerd of dit wel goed gedaan werd o.i.d., dus als er dan mensen voor jou zijn geweest die niet zo netjes schoon gemaakt hebben. En mascara en oogpotlood vond ik ook echt niet lekker om te gebruiken als al weet ik het hoeveel andere voor jou dat hebben gebruikt. Gel/vloeibare eyeliner, wimperkrullers of nepwimpers waren trouwens ook niet aanwezig.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:27

Ohjee, dat is inderdaad een tegenvaller, daar ben ik ook bang van, gebruikte spullen door andere mensen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:44

Ja he? Je weet nooit wat iemand anders er mee heeft gedaan :\

Trouwens, die nieuwe essence lipsticks die ik een tijdje terug had gepost moet als het goed is nu verkrijgbaar zijn. Alleen mijn moeder had gekeken in ons Kruidvat filiaal maar daar stonden ze er nog niet. Nu heb ik maar een bestelling op Kruidvat online gedaan, aangezien het nu bij Essence make up 2e voor 1 euro is. Ben ik een tientje kwijt voor 5 lipsticks en een mono oogschaduw, dat is ook wel eens een keer leuk denk ik zo. :))

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:44

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:07

[***] schreef:
Nou ik vond het vooral onhygiënisch, na afloop moesten we de kwasten die we gebruikt hadden zelf schoonmaken, er werd niet gecontroleerd of dit wel goed gedaan werd o.i.d., dus als er dan mensen voor jou zijn geweest die niet zo netjes schoon gemaakt hebben. En mascara en oogpotlood vond ik ook echt niet lekker om te gebruiken als al weet ik het hoeveel andere voor jou dat hebben gebruikt. Gel/vloeibare eyeliner, wimperkrullers of nepwimpers waren trouwens ook niet aanwezig.

Was dat bij superlooks oid? Ik ben daar ook eens geweest en we moesten gewoon vieze kwasten gebruiken, gewoon vol met poeder en foundation enzo. :r Heb gelukkig een nieuwe foundation kwaad gekregen toen, en had een make-up tasje bij me dus ook m'n eigen make-up gepakt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:10

Ja klopt Loose! De steel van de kwasten voelde ook heel vet aan, vond het best goor. Toen ik thuis was heb ook alles er meteen weer afgehaald en een goede olie op mijn huid aangebracht.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:16

Oja, ik had ook helemaal een droge huid daarna. Ze hadden een of andere make-up remover die heeeeel mild was volgens hun. Iedereen had prikkende ogen en m'n hele huid werd rood. :') Nooit weer. :') Er waren ook mensen die daar make-up gingen kopen trouwens, terwijl die oogschaduw gewoon begon te creasen zodra je m aanbracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:20

2a54z6e45r6r schreef:
Dames gevonden!
http://www.feelunique.com/p/Loreal-Pari ... lette-Nude

Super goedkope verzending en je krijgt 15 % via een vriend (ik kan je de email doorsturen zodat je de korting krijgt!)

Edit: heb zelf al bij deze shop besteld en is erg goed!

awesome, die korting ontvang ik graag :D dan ga ik zsm bestellen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:21

Bij ons werd de huid inderdaad ook super rood door de make-up remover! Maar het was allemaal anti allergeen zeiden ze.. :') En wenkbrauwpoeder was volgens hun ook heel onnatuurlijk, nou ik gebruik dat altijd en heb er alleen maar positieve reactie's over gehad, en het ziet er alles behalve onnatuurlijk uit.

Edit: heb overigens helemaal niet echt veel slechte recensie's gelezen, dus dat vind ik ook raar.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:40

Zeker eentje schrijven dan. :j
Om mensen ervoor te behoeden daar ook heen te gaan.