Ja ik blijf goed bij de nagelriemen weg, en ontvet ook netjes en gebruik ook de primer op de toppen. En volg alle stappen ook netjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remark schreef:Brrr glasvijlen krijg ik echt de rillingen van
@kusvoorjou ik zie dat je slechte nagelriemen hebt. Misschien dat je die dmv verzorging beter kan krijgen? Daar worden je nagels ook beter van.
Remark schreef:@kusjevoorjou echt waar? Wat vervelend zeg dat ze ondanks het verzorgen zo beschadigd zijn. Zit je vaak met je handen in irriterende spulletjes? Zeep? Schoonmaakmiddelen?
Ik zou eigenlijk niet weten wat je nog meer kan doen. Misschien 2x per dag? De velletjes weg knippen zal ook iets kunnen helpen. Dan blijf je er nergens mee achter haken.
nikilover schreef:Ladies, een vraagje![]()
Ik ben gefascineerd door water marble en ben hier ook met mijn voorbeeldnagels heerlijk mee aan het freubelen geweest.
Nu zou ik het ook graag op mijn nagels doen, maar ik wil de stevigheid houden van mijn gellak met de builder gel eronder, en ook graag de houdbaarheid van de lak.
Kan ik gewoon een laag builder gel laten uitharden, goed afnemen en dan met normale lak een water marble maken, en deze dan aflakken met een gellak topcoat en deze uitharden onder de lamp? Blijft dit dan goed zitten denken jullie?