Madeira_ schreef:Wouw meiden.. ik wil dit even met jullie delen.. (dit staat op mijn fb kopieer het even)
Oke.. WOUW! Ik sta helemaal versteld...
Ga naar het UMC, ze doen het kapje/verband van mijn oog af, en ik zie gelijk zoveel/scherp dat ik er half emotioneel van wordt! Dit is héél anders dan ik gewend ben!
Alles zag er goed uit in mijn ogen, meet hij op hoeveel ik zie.. geschat 10%! 10, 10%! (Het was 3%). En mijn andere oog is van 1% naar 5% gegaan!!
We gaan terug, in de auto vraagt pap nog: ''wil je even langs Madeira?'' (Wat een lieved hé?) komen we op stal.. zie ik een paard in de bak lopen!! Ik zie het paard, en dat het dier een wit voetje heeft!! Nou de emotionele achtbaan is nog niet over![]()
Daarnet met Diez naar de winkels geweest (wisten jullie dat er veel stipjes op de stoeptegels zitten?!) en een lekkere taart gehaald. Vanavond feestje!![]()
Dankjulliewel lieve ouders, dokters, familie en vrienden voor alle goede zorgen en steun!!
Super zeg!!! Ben echt blij voor je, letterlijk een wereld die voor je open gaat! Geniet van je taart, alle reden voor een taart
Mandy517, hahaha dat viel dus wel tegen level 2

Interessant om te lezen wat ieder betaald voor de sportschool. Ik betaal echt veel als ik het hier zo lees
, maar ze zijn echt top. Hiervoor ging ik bij een ander, maar daar werd je echt aan je lot overgelaten. Nu betaal ik 20euro p/m meer, maar de begeleiding is top!
Elke euro waard

dat ik elke maand moet betalen om te sporten is voor mij de stok achter de deur. Zelfs als ik echt geen zin heb ga ik toch iig 1x per week 

hij had een blikje voor me meegenomen maar heb wel gezegd dat ik echt niet dat hele blikje leeg ga drinken dus hij had een bodempje voor me over gelaten
ik zie wel hoe of wat haha