[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 16:47

Aranel, ik kan wel begrijpen dat je flink baalt inderdaad!

Mijn opa ligt op dit moment in het ziekenhuis en het ziet er niet best uit :(... Dit heeft me wel aan het denken gezet over het leven en zo komen er ook weer tattoo-ideeën omhoog... Ik houd van symbolische tattoos, maar daarvoor moet ik research doen, ben benieuwd wat er uit gaat komen...

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:16

Ohh Aranel dat is rot!! Kan me het helemaal voorstellen.

Mirth sterkte met je opa, ben benieuwd welke tattoo er uit gaat komen.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 17:42

Ik verklap mijn tattoo die ik wil gaan zetten maar eens.. :)

Hij is voor sommige waarschijnlijk heel standaard maar voor mij zit er een grote betekenis achter,
ik wil Amor vincit omnia laten tatoeëren op mijn heup.
Ik heb ruim 8 jaar een relatie, ik had mijn eigen leven net op een rails gekregen zaten zo nu en dan nog wel strubbelingen maar het ging eigenlijk perfect.
Toen begon alles bij mijn vriend hij woonde toen nog op een flinke afstand ik in Sneek hij in Nijmegen (ken hem van de basisschool) aangezien we nog brug piepers waren konden we niet zomaar even naar elkaar toe dit was in het begin dan ook enkel in vakantie periodes. Zijn vader had zelfmoord gepleegd, er bleek daar in de familie al van alles gaande te zijn. Achteraf ben ik blijkbaar bij de verschrikkelijkste schoonfamilie terecht gekomen, een schoonzus die een baan in de ero wereld opzocht waar mijn vriend wel goed mee geconfronteerd werd zoals naakt foto's van haar op zijn pc hier bleek zij op te kicken, een schoonmoeder die loog, de familie van vaders kant zich helemaal perfect praatte terwijl daar ook wel het een en ander gaande was.
Een schoon oma die mij altijd af zou keuren, en dat terwijl ik van betere huize kom maar ze me liever 60 uur in de week had zien werken of dat ik aan de uni zou hebben moeten studeren. Belachelijk ze zal het er maar mee moeten doen haar eigen klein kinderen zijn ook laag geschoold. De zus van me vriend heeft zelfs geen enkel papiertje in the pocket en enkel een slechte werk verleden en profiteert nu dik van een Wajong uitkering. Schandalig allemaal!

Mijn moeder en ik hebben het uit eindelijk voor elkaar gekregen om mijn vriend bij ons te kunnen laten wonen, wat een opluchting!
We hebben nog 1 jaar een eigen huisje gehad in Sneek maar wouden terug naar Nijmegen nu zitten we wel weer dichter bij die familie en worden we zo nu en dan nog wel geconfronteerd met het verleden.
Er gebeuren zo af en toe nog wel eens dingen die mij stijf naar achteren laten slaan, maar wij zijn gelukkig samen en onze liefde maakt onze relatie alleen maar sterker. We zitten nu ook te kijken om te gaan trouwen, wat we absoluut niet in Nederland willen, maar dit zal nog wel een aantal jaar duren aangezien het kosten plaatje.
Dit is ook de aller eerste keer dat ik het verhaal op internet pleur, ik ben er klaar mee om het in mij op te kroppen en klaar met die familie.
Wou dat ik een gummetje had en het weg kon gummen.

Afbeelding

Over de lettertype ben ik nog wel wat in twijfel, maar dit is wel aardig mijn stijl.
De plek die ik omcirkeld heb zou eigenlijk ietsje meer naar rechts mogen, en het roze hartje wil ik gewoon zwart of heet dat roze wel iets? :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:42

Sjonnie :D Heeft mijn tattoo echt geweldig opgeknapt !
Super stoer angelique !

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:47

Rudina en mirth :(:)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:58

Mooie betekenis erachter :)

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:58

Stoer hoor Angelique, zag er mooi uit!

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 21:42

Hee, ik ben een stille meelezer en wil op lange termijn een keer een tattoo laten zetten op mijn voet.
Nu ben ik op zoek naar een artist en is mijn oog op Iris van Kynst gevallen.
Wat vinden jullie van haar werk en heeft iemand ervaringen?

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 21:59

Ik vond het verschrikkelijk whaha ! Vreselijk om je zelf terug te zien ! Maar deed t voor me papa !

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 14:09

IrisBikkel schreef:
Hee, ik ben een stille meelezer en wil op lange termijn een keer een tattoo laten zetten op mijn voet.

Zij is een goeie hoor :j Alleen was ze dus mijn afspraak vergeten in de agenda te zetten, controleer dat dus goed :')

Op Facebook kun je zoeken op Iris Tentacles, daar zie je wat van haar werk. Ik ga donderdag om mijn tattoo op mijn voet af te laten maken door haar :)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 14:15

_Mondy_ schreef:
En toch denk ik dat het sonde is dat je daardoor klanten misloopt ;) Het is je eigen keus natuurlijk en je zit nu helemaal vol begrijp ik dus zal het misschien iets minder uit maken, maar het is jammer voor degene die graag iets bij je wil laten zetten. ik zou zelf liever een auto reply hebben met daarin een bericht met hoe en wat (niet alleen ik heb t druk dus het kan even duren) en dan een max aantal tijd dat je zeker weten reactie terug hebt. Zodat men weet dat het drie weken kan duren en ze niet nog 6 keer hoeven te mailen.

Ik lees al een tijdje mee en wil jullie graag vertellen dat bij iedere goede / goed bekend staande artist je heel lang moet wachten op antwoord en op een afspraak.
Ik geloof dat mijn man 7 maanden moest wachten bij Rob Deut en hij vond dat wachten het waard omdat er niemand in zijn soort is die het beter kan
Pas na 1 maand na de mail antwoord met een afspraak en toen nog eens heel lang moeten wachten op een afspraak voor het zetten van de tattoo.

De echte liefhebbers die weten dat wel en hebben dan ook het geduld om te wachten.

Ik snap wel hoor dat ze het persoonlijk wilt houden :j

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 18:09

Hallo allemaal,
Ik heb al in de zoek balk gezocht maar kon niet echt antwoord op mijn vraag vinden.
Ik wil binnen kort een tattoo laten zetten en zit te denken aan een klein hartje met een klein zonnetje er schuin boven. Ik zoek een shop waar ze het geheel naar mijn smaak maken, ik ben namelijk al een keer ergens anders geweest en heb toen bijna de fout van mijn leven laten zetten, ik kwam voor iets kleins en ze hadden iets groots gemaakt wat zij mooi vonden. Ik heb het op het laatst afgezegd. Natuurlijk moeten ze de tattoo ook mooi zetten en steriel werken. Ik hoop dat iemand mij veder kan helpen want op internet zie ik echt teveel shops staan.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 18:17

Kijk eventjes in de openingspost bloementje3.. :) Staan veel shops in die als goed bekend staan.

Daarnaast, wat de één al goed vind, kan voor de ander maar matig zijn. Kynst en Low Voltage zijn in mijn ogen echt goede shops.

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 18:22

Sorry! Dan ga ik even op die websites kijken

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 20:02

Afbeelding
:').

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:55

haha die zag ik inderdaad ook op 9gag staan... :')

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 14:00

hahaha geweldige foto, en toch ook zo waar (helaas!!)

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:38

Aranel schreef:
IrisBikkel schreef:

Zij is een goeie hoor :j Alleen was ze dus mijn afspraak vergeten in de agenda te zetten, controleer dat dus goed :')

Op Facebook kun je zoeken op Iris Tentacles, daar zie je wat van haar werk. Ik ga donderdag om mijn tattoo op mijn voet af te laten maken door haar :)

Nice, ik was al bang dat niemand haar zou kennen ofzo.
Ben benieuwd naar het eind resultaat! Zou ik een foto ervan mogen zien donderdag? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:16

Hallo allemaal! Ik ben weer terug met een vraagje haha. Heb hier al eens een tijdje wat meegekletst en wat adviezen gevraagd, maar nu met een wat concretere vraag. Ik ben op zoek naar een goede (in de trant betrouwbaar maar betaalbaar) shop in Utrecht. Ik ben een paar dagen geleden naar binnen gewandeld bij Bodycult op de Bakkerstraat, maar na een kort gesprekje met één van de tatoeëerders en een vriendin die er ervaring heeft ben ik er toch vanaf gestapt. Zelfs de tatoeëerder gaf aan dat de prijzen daar vrij hoog liggen omdat het midden in het centrum is. Ik heb al een vrij specifiek idee, ben dus alleen op zoek naar een goede shop in Utrecht of omstreken. Ben het lijstje in de opening al een beetje af gegaan maar ben toch op zoek naar wat specifiekere ervaringen en adviezen :)

Edit: Het fijnste zou zijn als ik er op relatief korte termijn (lees: voor het einde van het jaar) terecht zou kunnen. Heb niet het zekerste financiele plaatje ter wereld als keihard werkende student die op zichzelf woont en wil het het liefst zo snel mogelijk achter de rug hebben zeg maar

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:23

Attitude dat je voor het zetten van een tattoo lang moet wachten vind ik geen enkel probleem. Als het hetgeen is wat je wilt en ze het daar precies zo kunnen doen is het het wachten wel waard ! Maar een mail terug krijgen vind ik wel iets wat binnen twee weken moet kunnen. Zo geeft het mij het gevoel gewenst te zijn als klant en laten ze imo zien dat ze ermee bezig zijn. Zeker als er lange wachttijden zijn vind ik dat de mail vlug beantwoord moet zijn, anders heb je onnodig langere wachttijden. En t maakt me nietuit of t joy, adam of keesie van de hoek is... ik vind het een hele grote afknapper.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:47

Emmaa_ schreef:
Hallo allemaal! Ik ben weer terug met een vraagje haha. Heb hier al eens een tijdje wat meegekletst en wat adviezen gevraagd, maar nu met een wat concretere vraag. Ik ben op zoek naar een goede (in de trant betrouwbaar maar betaalbaar) shop in Utrecht. Ik ben een paar dagen geleden naar binnen gewandeld bij Bodycult op de Bakkerstraat, maar na een kort gesprekje met één van de tatoeëerders en een vriendin die er ervaring heeft ben ik er toch vanaf gestapt. Zelfs de tatoeëerder gaf aan dat de prijzen daar vrij hoog liggen omdat het midden in het centrum is. Ik heb al een vrij specifiek idee, ben dus alleen op zoek naar een goede shop in Utrecht of omstreken. Ben het lijstje in de opening al een beetje af gegaan maar ben toch op zoek naar wat specifiekere ervaringen en adviezen :)

Edit: Het fijnste zou zijn als ik er op relatief korte termijn (lees: voor het einde van het jaar) terecht zou kunnen. Heb niet het zekerste financiele plaatje ter wereld als keihard werkende student die op zichzelf woont en wil het het liefst zo snel mogelijk achter de rug hebben zeg maar

Bij een goede shop zul je toch zeker wat langer moeten wachten. Als je nu gewoon je geld opzij zet voor de tattoo, dan maakt het toch niet uit dat je financieel onzeker bent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:53

Misschien verwoordde ik dat laatste ook niet helemaal lekker :P Het gaat me absoluut niet alleen erom dat ik het financieel gezien zo snel mogelijk wil hebben. Ben er gewoon heel erg bevlogen en enthousiast over en in mijn hoofd wil ik iets dan altijd zo snel mogelijk hebben

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 19:17

"Snel" en "goedkoop" is vragen om mislukking....

Ik wacht liever driekwart jaar op een goede artiest en betaal 120 euro per uur dan dat ik morgen terecht kan voor 70 en met een flut tattoo loop zoals 75% van getatoeëerd Nederland.... ;) Zo ben ik al duizenden euro's kwijt en maanden bezig geweest met iedere (grote) tattoo, maar je kan wel stellen dat ik echt kunstwerken op mijn lichaam heb.

Dan blijft het ook leuk om naar uit te kijken en weet je zeker dat het mooi wordt. Besef je goed dat je je lichaam aan iemand toevertrouwd. :)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 19:20

_Mondy_ schreef:
Attitude dat je voor het zetten van een tattoo lang moet wachten vind ik geen enkel probleem. Als het hetgeen is wat je wilt en ze het daar precies zo kunnen doen is het het wachten wel waard ! Maar een mail terug krijgen vind ik wel iets wat binnen twee weken moet kunnen. Zo geeft het mij het gevoel gewenst te zijn als klant en laten ze imo zien dat ze ermee bezig zijn. Zeker als er lange wachttijden zijn vind ik dat de mail vlug beantwoord moet zijn, anders heb je onnodig langere wachttijden. En t maakt me nietuit of t joy, adam of keesie van de hoek is... ik vind het een hele grote afknapper.

Ik snap dat dat voor jou een afknapper kan zijn maar ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die dat er voor over hebben.
Zeker als het ook vermeld staat op de site.
Van Rob Deut is het bekend dat hij zeker niet altijd in NL is.

Dus als je echt iets wilt is lang wachten naar mijn idee niet erg.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:14

Ik ben druk bezig met een afspraak. Vind het reuze spannend :D