Mijn opa ligt op dit moment in het ziekenhuis en het ziet er niet best uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IrisBikkel schreef:Hee, ik ben een stille meelezer en wil op lange termijn een keer een tattoo laten zetten op mijn voet.
Nu ben ik op zoek naar een artist en is mijn oog op Iris van Kynst gevallen.
Wat vinden jullie van haar werk en heeft iemand ervaringen?
_Mondy_ schreef:En toch denk ik dat het sonde is dat je daardoor klanten mislooptHet is je eigen keus natuurlijk en je zit nu helemaal vol begrijp ik dus zal het misschien iets minder uit maken, maar het is jammer voor degene die graag iets bij je wil laten zetten. ik zou zelf liever een auto reply hebben met daarin een bericht met hoe en wat (niet alleen ik heb t druk dus het kan even duren) en dan een max aantal tijd dat je zeker weten reactie terug hebt. Zodat men weet dat het drie weken kan duren en ze niet nog 6 keer hoeven te mailen.
Aranel schreef:IrisBikkel schreef:Hee, ik ben een stille meelezer en wil op lange termijn een keer een tattoo laten zetten op mijn voet.
Nu ben ik op zoek naar een artist en is mijn oog op Iris van Kynst gevallen.
Wat vinden jullie van haar werk en heeft iemand ervaringen?
Zij is een goeie hoorAlleen was ze dus mijn afspraak vergeten in de agenda te zetten, controleer dat dus goed
Op Facebook kun je zoeken op Iris Tentacles, daar zie je wat van haar werk. Ik ga donderdag om mijn tattoo op mijn voet af te laten maken door haar
Emmaa_ schreef:Hallo allemaal! Ik ben weer terug met een vraagje haha. Heb hier al eens een tijdje wat meegekletst en wat adviezen gevraagd, maar nu met een wat concretere vraag. Ik ben op zoek naar een goede (in de trant betrouwbaar maar betaalbaar) shop in Utrecht. Ik ben een paar dagen geleden naar binnen gewandeld bij Bodycult op de Bakkerstraat, maar na een kort gesprekje met één van de tatoeëerders en een vriendin die er ervaring heeft ben ik er toch vanaf gestapt. Zelfs de tatoeëerder gaf aan dat de prijzen daar vrij hoog liggen omdat het midden in het centrum is. Ik heb al een vrij specifiek idee, ben dus alleen op zoek naar een goede shop in Utrecht of omstreken. Ben het lijstje in de opening al een beetje af gegaan maar ben toch op zoek naar wat specifiekere ervaringen en adviezen
Edit: Het fijnste zou zijn als ik er op relatief korte termijn (lees: voor het einde van het jaar) terecht zou kunnen. Heb niet het zekerste financiele plaatje ter wereld als keihard werkende student die op zichzelf woont en wil het het liefst zo snel mogelijk achter de rug hebben zeg maar
_Mondy_ schreef:Attitude dat je voor het zetten van een tattoo lang moet wachten vind ik geen enkel probleem. Als het hetgeen is wat je wilt en ze het daar precies zo kunnen doen is het het wachten wel waard ! Maar een mail terug krijgen vind ik wel iets wat binnen twee weken moet kunnen. Zo geeft het mij het gevoel gewenst te zijn als klant en laten ze imo zien dat ze ermee bezig zijn. Zeker als er lange wachttijden zijn vind ik dat de mail vlug beantwoord moet zijn, anders heb je onnodig langere wachttijden. En t maakt me nietuit of t joy, adam of keesie van de hoek is... ik vind het een hele grote afknapper.