[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:37

Haha, hier ook Lous :j Komt ook omdat ik bijna elke dag sport of ga paardrijden, en een paardenlucht of zweetlucht in bed wordt niet zo gewaardeerd door vriendlief denk ik.

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:56

Hebben jullie nog ideeën voor mijn haar?
ik wil het verven en in een ander model hebben.
ik heb nu lang donkerblond haar tot op mn kont en hou wel van extreem

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:57

Heb je een foto van jezelf en je haar?

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:45

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 00:14

Ik borstel het er vrij gemakkelijk uit, heb ook dun en fijn haar maar wel veel waardoor t vrij gemakkelijk eruit komt.. voelt idd niet heel fijn :=

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 06:54

pien2010 je instagram doet het bij mij niet?

Ik heb altijd het idee dat volumepoeder de volgende dag weer weg is. :') Ik was m'n haar 2x per week en ik rij ook dagelijks paard, loop de hele dag op Schiphol voor m'n werk en ben verder ook nog vrij actief. M'n haar is nooit vies of vet. Ik spoel het wel elke dag uit.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 15:01

Pien je instagram is privé...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 17:21

Hey, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een week terug een permanentje in m'n haar laten doen door een kapper, en dat is nogal verkeerd uitgepakt. Het hoorde ongeveer vier maanden te krullen, maar de krul is er nu al uit (terwijl ik er wel zestig euro voor heb betaald...), ook is mijn haar nogal dood. (Wat ook kan komen omdat ik het al tijden verf).

Ik zat er sowieso al een tijdje aan te denken om het kort te knippen, maar ik durf(de) het niet. Nu het toch al dood en lelijk is, zat ik te denken dat ik het misschien vrijdag ga laten knippen. Ik weet alleen niet of het me staat. Vaak vind ik dat kort haar bij vrouwen hun hoofd zo bol laat lijken.
Ik heb een paar (niet super scherpe, sorry daarvoor!) foto's gemaakt, waar ik mijn haar op gestoken heb. Zouden jullie enigszins in kunnen schatten of het leuk staat?

http://oi60.tinypic.com/2a69fo1.jpg
http://oi58.tinypic.com/idyb07.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 17:30

Zo snel als je kan terug gaan naar je kapster... Is de permanent er niet uit omdat je het nog niet gewassen hebt in de tussentijd? Bij mij kwam het altijd weer terug als ik het net gewassen had. Andere tip is zo min mogelijk borstelen, alleen onder de douche met een hele lading cremespoeling. Maar als hij er echt nu al uit is, is hij gewoon niet goed gezet. In dat geval heb je dus gewoon recht op een nieuwe behandeling of op z'n minst je geld terug...

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 17:31

Ik zou teruggaan naar de eerste kapper en het laten zien. Verder denk ik dat je kort prima kan hebben!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 17:33

Hoe kort zou je het willen knippen en hoe lang is het nu? Heb je daar foto's/plaatjes van? :) Ik denk namelijk dat kort haar je heel mooi staat, je hebt een vrij "lange/ovale" gezichtsvorm en dat vind ik altijd wel mooi staan icm korter haar :j

En wat Emma zegt: als de bliksem terug naar de kapsalon. Dat hoort echt niet en het is heel zonde van je geld.. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 17:34

Ik denk dat kort je wel heel goed zou staan maar ik zou het ongelofelijk zonde van je mooie haar vinden _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 17:37

Nou ik heb één keer gewassen en mijn haar borstel ik dus niet meer, omdat ik één keer een plukje borstelde en het toen helemaal begon te pluizen. Teruggaan naar de kapper kan helaas niet, omdat ze als opmerking hebben gezet dat ik mijn haar moest knippen. Dus als ik terug ga dan zeggen ze 'tja, dan had je je haren maar moeten knippen', oftewel, ze doen er niets aan.

Ik zou het heel kort willen knippen, dus echt jongensachtig kapsel. Nu komt het tot iets over mijn schouders, maar het is wel heel dood dus ik denk dat er sowieso acht centimeter af moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 18:02

Ik zou als ik jou was eerst een weekje of twee proberen te redden wat er te redden valt met een hele verzorgende shampoo en een uitspoelmasker. Of iedere avond slapen met kokosolie ofzo. Mijn haar was echt doder dan dood (handen er doorheen was het halve volume van m'n haar meetrekken) maar ik heb het nu nog redelijk kunnen redden :)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 19:32

Omdat je (net zoals mijn zus) een redelijk 'lang hoofd' hebt, denk ik dat het je heel goed staat!
Mijn zus heeft het laatst heel kort geknipt ('jongensachtig') en het staat haar prachtig!
Denk dat jij het heel goed kan hebben!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 21:04

Ik vind een pixie cut zó gaaf. Maar ik heb er gewoon de ballen niet voor :') Als vriendje het nou helemaal geweldig zou vinden had ik het misschien nog gedaan, maar hij is zo iemand die van stereo types houdt: vrouwen moeten lang blond haar hebben (ongeacht of het dan nog gezond en mooi is :+ )

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 22:44

Lestrange01 schreef:
Nou ik heb één keer gewassen en mijn haar borstel ik dus niet meer, omdat ik één keer een plukje borstelde en het toen helemaal begon te pluizen. Teruggaan naar de kapper kan helaas niet, omdat ze als opmerking hebben gezet dat ik mijn haar moest knippen. Dus als ik terug ga dan zeggen ze 'tja, dan had je je haren maar moeten knippen', oftewel, ze doen er niets aan.

Ik zou het heel kort willen knippen, dus echt jongensachtig kapsel. Nu komt het tot iets over mijn schouders, maar het is wel heel dood dus ik denk dat er sowieso acht centimeter af moet.

Ten eerste wat vervelend wat er gebeurt is , ik zou zeker iets exstreems verzorgend gliss kur en coco's olie een avondje mee slapen en een masker 20 in laten trekken wel zou ik gliss kür heel erg goed spoelen na het wassen het word snel vettig als dat niet goed gebeurt! Denk dat kort je best staat :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 23:48

Frummels schreef:
Ik vind een pixie cut zó gaaf. Maar ik heb er gewoon de ballen niet voor :') Als vriendje het nou helemaal geweldig zou vinden had ik het misschien nog gedaan, maar hij is zo iemand die van stereo types houdt: vrouwen moeten lang blond haar hebben (ongeacht of het dan nog gezond en mooi is :+ )

Ik heb het toen gewoon gedaan. Vriendlief zei toen: ik vind het zonde, maar ik houd je niet tegen, dat moet je zelf beslissen.

Dus als jij het echt wilt gewoon doen :)

Alleen moet je wel meegeven, er hoeft maar iets wind te staan en je hele kapsel is uit model met dun, fijn en weinig haar.
Je bent dan wel vaak bezig het weer goed te doen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 08:54

Als hij het echt zo verschrikkelijk vindt dan wil ik het niet.. ik vind het niet leuk als mijn eigen vriend mijn kapel vreselijk vindt. :=
Haha dat van dat dunne haar herken ik nu al, bij een klein zuchtje wind zit het al vreselijk. :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 09:06

Mijn ervaring met mannen is dat ze zeggen dat ze het allemaal heel stom vinden maar als je het eenmaal hebt vinden ze het ineens allemaal heel sexy.... 8)7

Mijn ex was er destijds ook op tegen dat ik m'n (piekhaar) zou afknippen. Toch gedaan en hij bleef ineens maar zeggen hoe sexy het vond. :')

Volgens mij hebben ze bij kort haar gelijk zo'n huismoederkapselassociatie... :')

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 10:30

Hahahahaha!!! Ik moet altijd zo lachen om die 'huisvrouwen met kortpittig kapsel'. "ik krijg kinderen, dat haar gaat er meteeeen af!"

Ik ben absoluut niet van de jongens kapsel. Bij sommige sommige meiden staat het prachtig en komt hun gezich geweldig vrouwelijk uit (zag laatst een meisje in de trein met zo'n haar, wauw. Dat was alleen niet kort geschoren). Maar verder ben ik er niet weg van :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:24

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:28

Ik denk dat zoiets je echt leuk zou staan Frummels! Jammer dat je vriend het niet mooi vindt :(

Ik had een andere haarstichting mail gestuurd of ze geblondeerd haar aannemen, maar nog niks gehoord.
Ik heb sowieso besloten dat ik het laat groeien en nu nog niet eraf haal (hoe er ik me ook erger).
Vind het zonde als ik zo ver ben gekomen en maar 20-25cm doneer :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:40

En als je eens een foto van Jennifer Lawrence laat zien? De helft van de mannelijke bevolking krijgt al een harde plasser als je die naam alleen al noemt en zij heeft ook zo'n heel kort pittig kapsel gehad :j Stond haar ook echt fantastisch

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:44

Dan zegt hij: "lekker wijf, maar zonde van dat kapsel". :')

Hij is daar gewoon een beetje een noob in. Hij vindt dat vrouwen lang haar horen te hebben, bij voorkeur blond. Alles wat boven de schouders komt vindt hij lelijk, al was het adriana lima. :n
Hij snapt er gewoon helemaal niks van, laten we het daar maar op houden haha.