Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DnT schreef:Ik heb ook wel genoeg oogschaduw en ik heb ook hooded eyes, maar toch...
Er is altijd ruimte voor meer
Ik wil nog wel heel graag wat knallender kleuren, ik heb Naked, Naked3 en W7 In the Buff (Naked2 dupe), dus neutrale kleuren genoeg.
Verder heb ik nog een paar Sleek palettes, een paar MUA palettes en wat losse oogschaduws, maar wat ik mis, zijn echte knal kleuren.
En dan vooral paars en kobalt blauw.
_Nelleke_ schreef:Korenblauw vind ik geweldig. Maar dan wel echt eentje die heel diep donker korenblauw is. Lichblauw met frost doet me teveel aan de 90's denken![]()
Die kleur heb ik trouwens nooit gevonden dus mocht iemand nog suggesties hebben…
Ging er trouwens nou iemand bellen voor de Mac workshop?
Santigo_ schreef:Edit: waar in België woon je Hvelreki? Ik ben binnen 10 min. in Lanaken
DnT schreef:Ik experimenter juist heel erg met kleuren in mijn make up.
Vind het vooral bij en outfit die wat kleurloos is, erg gaaf staan als je wel een knalkleur in je make up hebt.
Hetzij op je oog hetzij op je lippen.
Heb nu bijvoorbeeld een donker shirt aan, alleen zwart oogpotlood en zwarte mascara, beetje blush en highlight en Candy Yum Yum op mijn lippen
(En mega donker, bloedrood op mijn nagels, maar ik hou wat betreft nagellak echt nergens rekening mee)