Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:38

Ik heb ook wat hangende oogleden, daarom werk ik vaak met 1 kleur op het hele ooglid, anders valt het meer op. Maar ik wil toch wat meer experimenteren met kleurverloop en andere kleur crease/ooglid.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:39

DnT schreef:
Ik heb ook wel genoeg oogschaduw en ik heb ook hooded eyes, maar toch...
Er is altijd ruimte voor meer :')

Ik wil nog wel heel graag wat knallender kleuren, ik heb Naked, Naked3 en W7 In the Buff (Naked2 dupe), dus neutrale kleuren genoeg.
Verder heb ik nog een paar Sleek palettes, een paar MUA palettes en wat losse oogschaduws, maar wat ik mis, zijn echte knal kleuren.
En dan vooral paars en kobalt blauw.

Dat met die knallende kleuren had ik dus ook.. ik had eerst van mac al die aarde tinten die op mn lijstje staan (incl sumptuous olive) , en toen zijn humid, antiqued en cranberry er nog bijgekomen :j

En later heb ik nog wat meer besteld van Makeupgeek waaronder een beetje licht groen / donker mint achtig kleurtje die met vol licht erop meer goud word.. erg mooi kleurtje. En een koraal rood achtig kleurtje :))

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:41

Ik ben echt totaal niet van het experimenteren met spannende kleurtjes :') Ik weet wat me goed staat, koper, bruin, een beetje rood/roze-achtig en daar blijf ik bij _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:42

Ik vind het soms wel eens leuks om wat nieuws te proberen :))

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:47

Korenblauw vind ik geweldig. Maar dan wel echt eentje die heel diep donker korenblauw is. Lichblauw met frost doet me teveel aan de 90's denken :')

Die kleur heb ik trouwens nooit gevonden dus mocht iemand nog suggesties hebben… :D

Ging er trouwens nou iemand bellen voor de Mac workshop?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:48

Ik voel me altijd een beetje een circusclown met bepaalde kleuren. Blauw, groen en dergelijke zou ik ook nooit dragen. Maar ik ben in mijn kleding al niet zo kleurrijk, draag vooral zwart en wit en grijs, en heel soms een keer bordeaux rood ofzo. Vind het al heel wat dat ik roze etc draag in mijn ooglooks _O- Dat is voor mij al gewaagd :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:48

_Nelleke_ schreef:
Korenblauw vind ik geweldig. Maar dan wel echt eentje die heel diep donker korenblauw is. Lichblauw met frost doet me teveel aan de 90's denken :')

Die kleur heb ik trouwens nooit gevonden dus mocht iemand nog suggesties hebben… :D

Ging er trouwens nou iemand bellen voor de Mac workshop?

Ik heb er vandaag geen tijd voor, maar ik ga na het weekend even een telefoontje plegen. Tenzij iemand anders die verantwoordelijkheid op zich wilt nemen, heb wel opgeschreven wat er allemaal precies gevraagd moet worden

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:52

MAC heeft nu trouwens gratis verzending.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:53

Gratis verzending?! *gaat pedro blabla lipstick bestellen*

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:53

Wel met code ;)
heb je nieuwsbrief?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:54

Nee daar moet ik me nog even voor aan gaan melden _O-
Krijg alleen elke dag de amerikaanse nieuwsbrief maar daar heb ik nu niks meer aan en word ik alleen maar chago van :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:54

Hahahaha lekker typisch weer _O- Ik heb net een grote bestelling gedaan en ben een beetje blut dus ik houd me voorlopig gewoon even in.

Zijn er hier meiden die Face en Body hebben trouwens? Ik wil een nieuwe foundation, maar ik heb echt niet zo heel veel coverage nodig en wil een lichte textuur die niet cakey wordt op mijn vettige huid... Kan nergens vinden of er in face & body nou olie zit of niet

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:55

xNavatu schreef:
Nee daar moet ik me nog even voor aan gaan melden _O-
Krijg alleen elke dag de amerikaanse nieuwsbrief maar daar heb ik nu niks meer aan en word ik alleen maar chago van :+

Even gekopieerd: livechat!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:56

Thanks!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:00

Yay besteld :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:00

Welke heb je nu besteld dan?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:02

Afbeelding

Pedro Lourenco collectie in True Red <3

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:06

Santigo_ schreef:
Edit: waar in België woon je Hvelreki? Ik ben binnen 10 min. in Lanaken <<)

Heel erg lief! Alleen naar Lanaken ben ik met OV al iets van een 3 uur onderweg. Dus wordt voor mij toch echt iets te ver :)

Haha wat een wishlist DnT. :D Ik heb op dit moment niet echt een wishlist. Ben eerst voor wat anders aan het sparen. :) Make-up komt daarna wel weer.

Mooi <3 xNavatu

Anoniem

Ik experimenter juist heel erg met kleuren in mijn make up.
Vind het vooral bij en outfit die wat kleurloos is, erg gaaf staan als je wel een knalkleur in je make up hebt.

Hetzij op je oog hetzij op je lippen.
Heb nu bijvoorbeeld een donker shirt aan, alleen zwart oogpotlood en zwarte mascara, beetje blush en highlight en Candy Yum Yum op mijn lippen :D

(En mega donker, bloedrood op mijn nagels, maar ik hou wat betreft nagellak echt nergens rekening mee :') )

Anoniem

So pretty <3 Ik zou hem alleen al om die huls kopen... Maar dat had ik ook met de YSL Rouge Volupte Shine. Draag hem echt nooit maar die huls staat zo mooi op mijn kaptafel <3

Dames... Ik wil mijn lange haar terug |(

Afbeelding

Heb echt spijt dat ik het ooit heb afgeknipt, het is nu net op zo'n lengte dat ik er niks mee kan en ik wil het zo graag weer krullen... Krijg die verdomde krultang er nu niet in :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:07

DnT schreef:
Ik experimenter juist heel erg met kleuren in mijn make up.
Vind het vooral bij en outfit die wat kleurloos is, erg gaaf staan als je wel een knalkleur in je make up hebt.

Hetzij op je oog hetzij op je lippen.
Heb nu bijvoorbeeld een donker shirt aan, alleen zwart oogpotlood en zwarte mascara, beetje blush en highlight en Candy Yum Yum op mijn lippen :D

(En mega donker, bloedrood op mijn nagels, maar ik hou wat betreft nagellak echt nergens rekening mee :') )

Dat doe ik wel :j Op mijn lippen draag ik heel vaak een knalkleurtje. Als ik gewoon naar school moet of iets dergelijks ga ik voor Please Me, maar als ik iets anders ga doen ga ik liever voor Heroine of Russian Red. In ieder geval iets met kleur. Vind Viva Glam II ook nog steeds zo mooi, is qua donkerheid net Heroine, maar dan in het rood. So vampy, so pretty <3

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:08

Hahaha ja de huls is ook eigenlijk wel een beetje waarom ik hem koop :o En dat is ook de reden waarom ik ook zo'n YSL lipstick heb ja _O-

Haha ook kort geknipt? :)) Heb ik laatst ook gedaan, zit alleen nog in mn periode waar ik er blij mee ben :P

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:08

Ik vind dat halflange juist heel stoer Emma!! (Maargoed, ik ben bevooroordeeld met mijn altijd korte coupe.)

DnT, dat is ook vaak mijn 'outfit', alles basic, en dan candy yum yum ofzo op. :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:10

Oh ik ben altijd verdrietig als het langer wordt en weer blij als het eraf is. Al bijna 10 jaar. (En toch leer ik het nooit, ik zeg toch elke x weer: 'nou, ik ga m'n haar maar eens laten groeien, heb ik zo lang niet gehad!'. Zodra het over m'n schouders komt vind ik het stom maar vind ik het ook weer zonde om af te knippen, want het duurt zo lang voordat het dan weer lang is. Uiteindelijk beland ik toch altijd maar weer in de kappersstoel en knippen ze het weer af. :D

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 13:10

Ooh wat een mooi kleur rood is dat!