Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susan88 schreef:@T2T, als ik fruit neem probeer ik eraan te denken om een ijzertabletje a 15gr erbij te nemen. Daarnaast gebruik ik af en toe Roosvice Ferro. Een soort van aanmaak limonade met veel ijzer (ferro). Daar hebben mijn darmen over het algemeen ook net wat minder last van en neem ik ook af en toe gewoon mee in de bidon.
Peulvruchten bevatten idd lekker wat eiwitten. Als is 100 gram peulvruchten wel wat heftiger weg te krijgen dan 100 gram kwark. In de winter neem ik vaak rode linzensoep of broccoli soep met groene linzen mee voor lunch. Vult goed, bevat eiwitten en ook nog eens wat ijzer. Dubbel winst![]()
@uggy, je kan zeker wel beter worden en meer ontspanning vinden in het afdalen als je het oefent. Met de vereniging gaan we elk jaar naar de Vogezen in Frankrijk en dan zie je mensen daar ook steeds mee in groeien/beter worden. Je kan bijvoorbeeld de lijn afkijken (in de bocht) van degenen die voor je fietsen en je kan ook achter een ervaren/stabiele afdaler gaan rijden. Dan hoef je zelf niet 100 dingen tegelijk te doen, waardoor je meer ontspannen en op een hogere snelheid naar beneden kan.
culaccino schreef:Jij bent echt goed in je fiets rechtop laten staan, MuSLi!Gave foto, kan zo aan de muur!
Wat een heeeerlijke avond, hè. Ik heb net weer een uurtje geroeid, dat was ook geen straf. Merk wel dat het mooi past bij wielrennen qua spiergebruik; toch nog meer beenwerk dan ik dacht. Morgen maar weer lekker op de fiets!
Lauraennala schreef:@T2T, vind je het niet lastig dat je nu net met dit prachtige weer deze week rustweek hebt? Kan je daar in schuiven?
Time2Tri schreef:Lauraennala schreef:@T2T, vind je het niet lastig dat je nu net met dit prachtige weer deze week rustweek hebt? Kan je daar in schuiven?
Nee hoor , daar heb ik geen probleem mee .
Rust pakken is ook belangrijk .
En rustweek betekend niet helemaal niets doen .
Ik was maandag zwemmen , dinsdag een uur fietsen , woensdag 1 uur hardlopen , gisteren fiets intervallen alleen een paar minder . Vandaag rustdag . Morgen open water zwemmen en 1 uur lopen , en zondag 2 uur fietsen half uur lopen .
Dat is dan mijn rustweek
Volgende week word het ook nog mooi .
Schuiven in TrainingPeaks is lastig zonder overleg met mijn coach . Dan loopt het uploaden helemaal scheef .
twee favoriete dagen in de datum prikker
Een mooi clubje is het al .
scooby09 schreef:Ziet er idd uit als leuke groep al.
Gezellig..
Kom eigenlijk nooit wandelaars tegen of zo op de tracks...Zie soms wel paarden sporen best link.
Net een rustig rondje op de racefiets gedaan
Stond alleen nog best veel wind.
Zo even mijn levende Ros verblijden met een ritje.
Lauraennala schreef:Rust pakken is ook heel belangrijk, maar enige flexibiliteit zou ik ook heel erg waarderen. Zou het niet leuk vinden om op bijvoorbeeld zaterdag verplicht een duurtraining te moeten doen in de regen omdat het nou eenmaal op het programma stond, terwijl 2 dagen later de zon schijnt en je dan ineens een rustdag hebt..
Bnet schreef:Dat klinkt nog behoorlijk actief voor een rustweek T2T!