Lisitano, met dit soort temperaturen is het ook direct zweten geblazen. Klinkt wel als een groep waar je flink uitgedaagd wordt! Fijn dat je nog een proefles kan meelopen, dan kan je beter inschatten of je de trainer gaat begrijpen, of dat zijn manier van coachen, tja, niet helemaal de jouwe is zegmaar

Samantha_, fijn dat het lopen zo vroeg goed ging! En wat leuk dat je je een proeftraining bij de atletiekvereniging gaat doen. Al eens eerder gedaan? Veel plezier alvast! (Hopelijk is je trainer iets motiverende dan die van Lisitano

Goof, heb ik ook geen ervaring mee, wel leuk om mee te lezen hierover.
Leonie87, hopelijk kan de fysio iets betekenen voor je scheen. Goed dat je daar langs gaat

Ik heb vorig weekend op citytrip in Brugge met een vriendin hardgelopen. Nooit eerder gedaan, maar was een erg leuke manier om een stad te verkennen! We voelden ons helemaal locals. Haar basistempo ligt hoger dan die van mij, dus een beetje te hard vertrokken én 's ochtends vroeg op een nuchtere maag maakte een beetje misselijk. Dat ken ik eigenlijk niet. Aan het eind nog wel versneld, maar toen werd ik echt misselijk dus lekker rustig uitgelopen.

Gister in de warmte ook een klein rondje gedaan door de wijk. Ik vind dat dus heel leuk, lekker naar tuinen en huizen kijken

Goed ik lees weer rustig verder, maar dit motiveert al om aankomende week echt tijd te maken voor een rondje!