Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Juist voor mensen zoals Orkaan zou de grote meerderheid moeten vaccineren, ipv alleen aan hun zelf te denken.
CharleyT schreef:bigone schreef:Juist voor mensen zoals Orkaan zou de grote meerderheid moeten vaccineren, ipv alleen aan hun zelf te denken.
Ik zie dat effies anders, ik vaccineer voor mezelf en prettige bijkomstigheid is dat mensen als Orkaan hopelijk mede beschermt worden.
Dus Bigone, als we allemaal gewoon aan ons zelf denken en de vaccinatie halen is dat ook goed nieuws voor de kwetsbare mensen onder ons.
pien_2010 schreef:Laten we hier niet indirect de vaccinatie discussie gaan houden
Het fijnste vind ik nl in dit topic dat er ook respect is voor mensen die normaliter niet vaccineren, die twijfels hebben, en hier ook mee mogen praten om uiteindelijk een besluit te nemen. Ik vind dat een verademing en ik denk dat daarom meer en meer dat mensen een prikkie gaan halen. Met mijn vriendin veel over voor en tegen gesproken irt covid en ze weet dat ik van haar hou en dat dit los staat van haar besluiten.
Vaccineren doe je voor jezelf, voor een ander of voor een ander reden.
Mijn zoon gaat het doen voor zijn kwetsbare vader maar vindt het voor zich zelf niet nodig. Alles mag en kan.
Voor mij begint het aftellen. Vrijdag 2de prikkie halen..yeeeeeeeh
pien_2010 schreef:Laten we hier niet indirect de vaccinatie discussie gaan houden
Het fijnste vind ik nl in dit topic dat er ook respect is voor mensen die normaliter niet vaccineren, die twijfels hebben, en hier ook mee mogen praten om uiteindelijk een besluit te nemen. Ik vind dat een verademing en ik denk dat daarom meer en meer dat mensen een prikkie gaan halen. Met mijn vriendin veel over voor en tegen gesproken irt covid en ze weet dat ik van haar hou en dat dit los staat van haar besluiten.
Vaccineren doe je voor jezelf, voor een ander of voor een ander reden.
Mijn zoon gaat het doen voor zijn kwetsbare vader maar vindt het voor zich zelf niet nodig. Alles mag en kan.
Voor mij begint het aftellen. Vrijdag 2de prikkie halen..yeeeeeeeh