Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ReadTheRulez schreef:Ik heb een vraag.
Ik was gister in de action waar ik een vrouw zag lopen met een tattoeage op de onderarm. Ik kon het niet laten en ben naar haar toegestapt om hem beter te mogen bekijken, die was zo gaaf gezet!!
Ze vertelde me dat die was gezet bij een nieuwe shop in een plaatsnaam beginnend met een B. (Regio friesland gok ik)
Naam uiteraard niet onthoudeniemand enig idee?
ReadTheRulez schreef:Ik heb een vraag.
Ik was gister in de action waar ik een vrouw zag lopen met een tattoeage op de onderarm. Ik kon het niet laten en ben naar haar toegestapt om hem beter te mogen bekijken, die was zo gaaf gezet!!
Ze vertelde me dat die was gezet bij een nieuwe shop in een plaatsnaam beginnend met een B. (Regio friesland gok ik)
Naam uiteraard niet onthoudeniemand enig idee?
ReadTheRulez schreef:Ik zou niet weten wat voor stijl het is,het was black en grey denk ik
Baal zo dat ik de plaatsnaam vergeten ben
njcgregoor schreef:TessJazz schreef:binnenkant elleboog is snijdend he. Elleboog zelf vond ik al helemaal niet te doen.[ [url=m/tuOmUO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier foto van hoever we zijn gekomen niet makkelijkste foto maar een idee haha...
Nog 2 wekenik kan nu al niet wachten tot hij af is!
Alleen net de rot plekken moeten afgemaaktecht in de binnenkant van je elleboog my god
![]()
Shop in Friesland zou ik niet weten......
Kom zelf uit Utrecht sorry!