[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:41

Schemerdier

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:53

Wow mooie kleurtjes, ik had ze ook wel eens op de lippen willen zien, om een beter gevoel van de finish te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 18:18

Net de JS lipsticks bekeken... nou... daar word ik totaal niet hebberig van.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:02

Jeetje mina ik heb denk ik echt al wel 10 kleuren van die nieuwe serie van Mac die ik wil hebben :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:12

Echt geweldige kleuren van Mac! Driftwood lijkt me echt super, sowieso heel veel mooie neutrale kleuren

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:09

Tijd terug heb ik ze mogen testen. E zijn echt heel fijn! Die lila paarse is echt heel tof. En inderdaad veel mooie nudes :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:21

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:52

Ik zie wel wat kleurtjes die ik wil ja! Cremesheen vind ik tot nu toe de fijnste finish :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:54

Hmmm. Opzich wel gave kleurtjes. Vooral die nudes. Maar niet super vernieuwend ofzo.
Wat is trouwens het verschil tussen deze lipsticks en de 'orginele' mac lipsticks?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 22:36

Eight schreef:
Potverdorie Shiz, wat ben je toch knap :D vind je lippen heel mooi zo! Ben ik niet van jou gewend :) meestal heb jij warmere kleuren op je lippen toch? Meer richting roze/rood?

<3
En ja klopt! Tegenwoordig veel rood, en anders roze! Vond dit wel weer eens wat anders. :))

Ik snap wat er bedoelt wordt vanuit een aantal hier. :j Had ik bij een ander wellicht ook mooier gevonden hoor! Ik ben alleen heel erg van uitersten. Of ik ga helemaal over the top of helemaal nude en dat trek ik dan door in alles, ik heb niet echt een middenweg en daar geniet ik heel erg van en vind het altijd net wat anders. :)) Maar ik snap dus heel goed wat er gedacht wordt, smaken verschillen en dat waardeer ik alleen maar meer! :)

Niniane schreef:
Mooie ooglook Shiz. Neutraal staat je ook heel goed. :j

Damn ik lees nu net dat Youtubers met heel veel volgers per review 300.000 dollar kunnen vragen. :oo :oo

Vind het leuk dat ze zo op kunnen klimmen inderdaad, maar sluit me verder aan bij Lino. Ik vraag me dan echt af in hoeverre ze objectief kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld een Nikkie. Dan kijk ik liever naar iemand zoals Tati die genoeg verdient door gewoon 5 keer per week te uploaden. :j

Tot nu toe vind ik Marsala, Claretcast, Mulling Spices en Cordovan het gaafste, heel leuk! Ben benieuwd.

Jellybeans, normale MAC lipsticks zijn bullets, dus kogelvormig. :)

Heb vandaag overigens weer inkopen gedaan bij Urban Decay, morgen ga ik terug want dan word ik opgemaakt door een iemand daar, aangezien ik woensdag jarig ben maar dan niet kan gaan ivm werk. Ik ben benieuwd wat anderen van mijn gezicht zullen maken. :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 22:52

Ik vind het juist jammer dat mac de huls heeft veranderd maar ik ben daarin echt enorme autist, in m'n lipstick houders mogen alleen dezelfde zitten, als alles door elkaar staan qua merk en verschillende verpakkingen dan raak ik lichtelijk overstuur :')

Mooie kleuren maar ik vind de finish te nat naar mijn smaak :j

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 22:53

Jellybeans schreef:
Hmmm. Opzich wel gave kleurtjes. Vooral die nudes. Maar niet super vernieuwend ofzo.
Wat is trouwens het verschil tussen deze lipsticks en de 'orginele' mac lipsticks?

Nee, niet vernieuwend, maar als alles vernieuwend moet zijn kan geen make-up lijn ooit meer wat uitbrengen, want zowat elk kleurtje die bestaat is wel uitgebracht ergens door een merk :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 23:26

En normaal is de basis van een lipstick ondoorzichtig , deze hebben een doorzichtige basis die het pigment dragen
Dus je pigmenten tonen zuiverder/directer

Las ik in 1 van de eerste links die gegeven is

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 00:04

Niniane schreef:
Zitten echt prachtige kleuren tussen ja. :j

Vind Marsala, Dionysus, Burnt Violet en Driftwood het mooiste denk ik. En Stallion lijkt me ook echt héél gaaf.

Nog een link gevonden met lipswatches: http://www.temptalia.com/sneak-peek-mac ... -swatches/

Daar heb ik ze vorige week ook gevonden en doelde ik in 1 van mijn vorige posten op. Jammer dat die niet in de winkel komen nu ik nog op Curaçao zit :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 00:06

Shizzel ik kan je volgen, heel uitgesproken of super neutraal. Je kunt het beide heel goed hebben :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:23

linoleum schreef:
Niniane schreef:

Ik wil swatches ipv computer bewerkte plaatjes! En lekker interessant doen ook met die trechonogwattes :')

Dat is jammer genoeg gewoon een persberichtje dat er door Mac uit is gestuurd en waar Elle niet echt creatief mee is omgesprongen := Zonde..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:30

Vind de MAC lipsticks tot nu toe niet heel bijzonder, maar ik moet zeggen dat er op het moment ook niet veel lipsticks zijn waar ik echt enthousiast van word. De Lip Ammunition van Jeffree vond ik ook erg onorigineel (veel roze idd), wil wel al een tijdje Celebrity Skin bestellen in liquid vorm dus van die kleur werd ik wel enthousiast.

Ik moest echt lachen om de description van deze video:
https://www.youtube.com/watch?v=rny7UTyAt4A

Viel mij ook al op, maar superleuk dat ze het zelf ook even zo opmerkt haha :)

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 13:44

En mijn makeup van vandaag, de paarse van Kiko oa gebruikt :)

Afbeelding

@Shizzel, ik ben ook helemaal weg van deze look van jou hoor! Heel gaaf je lippen ook! :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:33

Vind die mac lipsticks wel heel gaaf eigenlijk. Ik ga in Londen eens een poging wagen om er 1 te kopen.

Mooie look shiz, vind de lipstick niet mijn ding maar jij kan t goed hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:35

Ik vind ze ook wel mooi, zitten echt wel een paar kleurtjes tussen waar ik misschien destijds wel naar ga kijken. Moet wel zeggen dat alle kleuren die ik mooi vind, eigenlijk ook kleuren zijn waar ik er al 50 van heb. En ik draag de laatste maanden bijna geen make-up dus mag het eigenlijk ook niet meer kopen van mezelf :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:40

Ik hou niet van de cremesheen finish, dus ik denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan.
Kleuren zijn mooi, maar zit wat mij betreft geen must have tussen.

Gelukkig maar, anders had ik flink gebaald van de finish :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:43

Hmm. Ik dacht dat ze in ieder geval semi-matte waren (heb niet zo goed bijgelezen). In dit geval laat ik ze ook aan me voorbij gaan, heb echt een hekel aan niet-matte lipstick.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 15:26

Mooie look Donnar!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 15:31

Donnar mooi je ogen zo!