Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lancelot07 schreef:Hey!
Ik volg het topic nu al enkele maanden, en heb ondertussen ook al een mooie voorraad Rituals ingeslagen.
Vorig jaar heb ik een nieuwe set Anahata (foam en bodycream) overgekocht van iemand, maar dit is toch niet helemaal mijn ding, ik heb beide max 2x gebruikt.
Is er hier animo om deze set te ruilen met een set Yalda (bodycream en foam, ook in dezelfde staat)?
Ik ben van Belgie (Oost Vlaanderen)
Oscar schreef:Je wilt eigenlijk een Skoda Octavia ruilen tegen een Ferrari Testarossa?
Tsja, er zijn altijd Skoda-liefhebbers te vinden
Maar zonder flauw te doen: ik zou 'm gewoon te koop zetten op een Vlaamse site en kijken wat je er voor krijgt. Met de opbrengst kun je dan een stukje van je Yalda-set financieren.
Kimalian schreef:Ik ben ook nog steeds hopeloos opzoek naar yalda foams maar ga er geen 25 euro voor betalen, dat vertik ik haha.
Dallista schreef:Kimalian schreef:Ik ben ook nog steeds hopeloos opzoek naar yalda foams maar ga er geen 25 euro voor betalen, dat vertik ik haha.
En gelijk heb je hoor, ik bedoel, dan sta je toch niet lekker onder de douche. Ff wat foam in mijn hand spuiten, oops, daar gaan twee euros “down the drain”. Letterlijk.![]()
Maar als ‘investering’ voor de toekomst... is net als aandelen of zo, misschien gaan ze over een jaar wel voor 50 euro per stuk!