Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:49

Shenavallie schreef:
chantalboes schreef:
Oei.. ik vind dit niet zo'n mooie kleur, lijkt een beetje of je schimmel nagels hebt :oo
Wel een mooie lengte!

De kleur komt op de foto ook niet zo duidelijk over, waardoor het inderdaad een beetje vreemd oogt.

Ben vanavond nog aan het tuttelen geweest met een parelmoer-kleurtje er overheen. Moet zeggen dat ik deze variant wel mooier vind dan de effen kleur.
[ [url=m/UrGazY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaaa! Veel mooier

Neej

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:19

In de herhaling, maar nu met een witte basis ipv zwart, ook wel leuk geloof ik :)

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 00:20

Net eem bestelling geplaatst weer voor gelish, had ik wel verdiend, vorig jaar voor t laatst besteld. Met gelaze en pink gellak bestelde ik regelmatig maar met merken als gelish doe je dat vanwege t prijs kaartje toch minder snel :') tevens 2 kleuren van IBD. Nog nooit gebruikt maar bij gelish mis ik best veel kleuren, IBD heeft echt veel keuze ben dus heel benieuwd! :j tevens eindelijk matte topcoat *\o/*

Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:31

Gelish had dit keer bij het Nail Design tijdschrift een folder mee laten sturen van Polygel. Verkrijgbaar in 7 verschillende kleuren.

"Gelish Polygel is geen acryl of hard gel. Het combineert de belangrijkste eigenschappen van deze twee producten in een revolutionair alles-in-één-systeem. Geen monomeer, geen geurtjes, loopt niet uit, geen stofdeeltjes in de lucht."

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:38

Zijn dat jou nagels friemel? Erg mooi, vooral die onderste twee.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 12:51

Ik heb een vraag onder de stylistes hier of iemand met enorme ervaring :P

Ik heb een klantje met haviksnagels. Vaak laat het al snel los bij haar, de gellak. Ik denk dat dit komt omdat er een bolling zit en mij het niet lukt om dit strak af te lakken. Er komt steeds lucht onder. Ik geef een week garantie en ik heb haar al meerdere keren terug gehad. Ook zijn haar nagels enorm breed en lang, dus er gaat al 2 keer zoveel op als bij een ander. Toch vraag ik voor haar ook maar 5 euro. Maar omdat ze vaak ( niet altijd, het gaat ook wel eens goed, ongeveer 50/50 )terug komt en ik het dan weer gratis doe, gaat het mij geld kosten ipv dat ik qiet speel.

Dit heb ik met haar overlegd en gezegd dat ik hier gewoon niet ervaren genoeg voor ben en heb op internet opgezocht en gelezen dat je zoiets met kunstnagels moet verbeteren, en dit kan ik gewoon weg * nog * niet. Ik heb haar gezegd dat ze eens bij een styliste moet langs gaan. Nu weet ik dat zij niet zoveel over heeft voor gellak en het prima vind bij mij. Nu heeft ze toch wat rond gevraagd en hoop dat ze iemand vind die haar kan helpen.

Nu heb ik haar een bericht gestuurd dat ik in het geval ze niemand kan vinden ik het wl wil blijven doen, maar dan zonder garantie. Dan is het elke keer een gok ( maarja het is ook maar 5 euro natuurlijk en ik ka gewoon niet aan de gang blijven om het gratis te doen als het weer fout gaat ).

Hebben jullie verder nog tips? Of denken jullie dat ze idd bij een ervaren styliste die ervaring heeft met probleem nagels op de juiste plaats is?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 13:14

Als je het mij vraagt heb je goed gehandeld door haar door te verwijzen naar een ervaren styliste. Ook super dat je aangegeven hebt er nog geen (voldoende) ervaring in te hebben om haar van kunstnagels te voorzien. Het lijkt erop dat ze het wel makkelijk vindt bij jou: kost niets en toch regelmatig bijgewerkt. Je doet er goed aan om voet bij stuk te houden, anders kost het jou inderdaad alleen maar. En niet alleen aan materiaal en tijd, maar ook aan energie.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 13:16

Shenavallie schreef:
Als je het mij vraagt heb je goed gehandeld door haar door te verwijzen naar een ervaren styliste. Ook super dat je aangegeven hebt er nog geen (voldoende) ervaring in te hebben om haar van kunstnagels te voorzien. Het lijkt erop dat ze het wel makkelijk vindt bij jou: kost niets en toch regelmatig bijgewerkt. Je doet er goed aan om voet bij stuk te houden, anders kost het jou inderdaad alleen maar. En niet alleen aan materiaal en tijd, maar ook aan energie.

Ik sluit me hier bij aan.
Je hebt aangegeven dat je haar best wilt helpen, voor een oplossing meegedacht.
Nu is het in mijn ogen, haar keuze wat ze wel wilt of niet. :) +:)+

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:01

LadyMadonna schreef:
Nieuwe kleurtjes *\o/*
[ [url=m/kVvWKB.jpg]Afbeelding[/url] ]

die rode is mooi!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:21

Dankjullie wel. ja toch wel netjes opgelost he?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 15:27

Vind het al heel wat dat je voor het bedrag dat je vraagt ook nog garantie geeft eerlijk gezegd.
Maar een haviksnagel hoeft geen problemen te geven met de hechting. Ja, hij is bol, ja, hij groeit naar beneden, maar gellak is dermate dun dat dat geen probleem zou moeten geven. Bij een kunstnagel is dat anders omdat je hier om de juiste verhouding te bewaren de bolling wat anders moet leggen (te ver naar voren en de nagel is binnen no time topzwaar aan de voorkant en zal dus breken).
Ik zou het eerder zoeken in bijv een vette nagelplaat of misschien een habbit-tic

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 15:43

Ik breek even in om een vraag te stellen over het lakken van teennagels. :+

Mijn teennagels zijn echt compleet waardeloos, zo heb ik bij het minste een bloeding onder mijn grote teennagels (grote zwarte vlek eronder dus). Dit gebeurt al bij het minste dat ik mijn voet stoot of zelfs nog maar een iets knellende schoen aan heb. Gevolg van jaren bloedingen hebben is dat mijn teennagels wat vreemd zijn gaan groeien. Er zit een soort van reliëf in, de bovenkant is totaal niet glad. Ik heb graag mijn teennagels mooi gelakt, ook zodat je de vlekken niet ziet, maar het is dus een ramp om mooi te lakken als het niet glad is. Iemand tips? Zou ik de bovenkant glad kunnen vijlen of beschadig ik daar te veel nagel mee?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 16:16

Weleens een basecoat met ridgefiller geprobeerd? (Is wat dikker)

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 17:20

Hi meiden ik heb even een vraag. Ik heb gellak en gebruik het ook regelmatig, maar het hecht niet heel goed en het blijft dan ook niet twee weken zitten. Nu last ik dat buildergel of ibd lak misschien een optie kan zijn (ik gebruik nu alleen pink gellac base 2) iemand daar toevallig ervaring mee?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 17:37

LadyMadonna schreef:
Vind het al heel wat dat je voor het bedrag dat je vraagt ook nog garantie geeft eerlijk gezegd.
Maar een haviksnagel hoeft geen problemen te geven met de hechting. Ja, hij is bol, ja, hij groeit naar beneden, maar gellak is dermate dun dat dat geen probleem zou moeten geven. Bij een kunstnagel is dat anders omdat je hier om de juiste verhouding te bewaren de bolling wat anders moet leggen (te ver naar voren en de nagel is binnen no time topzwaar aan de voorkant en zal dus breken).
Ik zou het eerder zoeken in bijv een vette nagelplaat of misschien een habbit-tic

Wat is een habbit-tic?
Ja en ik vind garantie erbij horen...krijg eigenlijk nooit iemand terug ;) Alleen zij kwam steeds...
Maar juist omdat het zo naar beneden groeide had ik er moeite mee met strak lakken...ze waren ook enorm lang....Maar ze heeft iemand gevonden die haar voor 10 euro helpt.
Heb nog meegegeven dat ze wel moet kijken hoe ze werken..eigen vijl, desinfecteren van handen en materialen etc etc.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 18:13

Nagelbijten of pulken is bijvoorbeeld een habbit-tic. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 18:14

_Ilsee_ schreef:
Hi meiden ik heb even een vraag. Ik heb gellak en gebruik het ook regelmatig, maar het hecht niet heel goed en het blijft dan ook niet twee weken zitten. Nu last ik dat buildergel of ibd lak misschien een optie kan zijn (ik gebruik nu alleen pink gellac base 2) iemand daar toevallig ervaring mee?

Heb je de nagelplaat goed ontvet en de nagelriemen ontzien? En is het wel gel lak die je onder een lamp moet doen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 18:43

Shenavallie schreef:
Nagelbijten of pulken is bijvoorbeeld een habbit-tic. ;)

Of op de tafel trommelen, of met 1 vinger de ander "laten schieten"

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 18:45

oooh ok, dankjewel

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 20:59

Lastige kleuren om op de foto te krijgen, maar m'n nieuwe aanwinsten :j

Afbeelding
Coral Sea heeft een mooie shimmer, maar die is bijna niet vast te leggen

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 21:04

Het moment dat je wel kan huilen. |(

Afbeelding

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 21:36

_Ilsee_ schreef:

Ik gebruik een builder gel en hier zit het als een huis!
Gebruik je de primer? En blijf je goed bij de nagelriemen weg?

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 21:36

youaremystar schreef:
Het moment dat je wel kan huilen. |(

[ [url=m/fQ0JOk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat zijn inderdaad mweh momentjes :(

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:01

Mooie kleurtjes LM

@ youaremystar....oooh wat zonde

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:55

Netjes opgelost hoor Cinnepin!

Youaremystar, zonde zeg, zo'n hele hoek eruit!

Friem, die donkerpaarse is echt heel gaaf! Ben ook wel heel benieuwd hoe die glanzend is!