Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:31

Rebel_Jits schreef:
Vandaag zelf een alternatieve pizza gemaakt *\o/* Scheelt me 200 kcal en een berg zout en berg suiker als ik dezelfde hoeveelheid kant-en-klaar zou halen. En het smaakte lekkerrr :D
Heb ook weer eens shred, level 1 gedaan. Poef, dat was pittig :wow: Grappig dat je bepaalde oefeningen zo snel weer verleerd (spieren; use it or lose it, I know).
En ik heb een tumblr gemaakt, zie onderschrift.

Superleuke tumblr! Die ga ik even opslaan, voor extra motivatie!

Zo beginnen met dag 2 van 30ds. Gelukkig niet heel veel spierpijn zoals het nu lijkt, maar dat kan natuurlijk anders zijn als ik ga beginnen. Voel het nu alleen een beetje in m'n bovenbenen. Dus we gaan er gewoon weer voor!

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:37

Na een tijd hier te hebben meegelezen en eindelijk overtuigd te zijn, ben ik afgelopen dinsdag begonnen met 30ds. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt heel gemotiveerd ben, ik heb alleen na dag twee zo'n vreselijke pijn in mijn kuiten gekregen dat ik werkelijk nauwelijks meer kan lopen. Dag 3 heb ik alleen de oefeningen gedaan die mijn kuiten niet belasten, maar dag 4 was de pijn nog helser. Iemand een idee of ik iets verkeerd heb gedaan of dat dit er maar gewoon bij hoort? Ik voel overigens ook helemaal niets in mijn onderste buikspieren, alleen helemaal aan de bovenkant?

Joanne1987

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:40

Ik voel nergens wat qua buikspieren, bij mij ging het vanaf dag 4 beter. Ik had vooral last van m'n bovenbenen

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:42

Ik liep ook heel moeilijk! Vooral trappen lopen ging slecht! En laat ik dat nu veel doen op het werk......
Nu veel last van mn buikspieren door het hoepelen! Beurs, blauw en pijnlijk maar merkbaar strakker!

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:47

Ik heb ook veel last gehad van mijn kuiten en bovenbenen bij level 1 :j Nu dag 3 level 2, pff wat zwaar :o Straks nog even naar de sportschool op de crosstrainer!
Ik ben nog steeds niks afgevallen, wel zie ik wat verlies in cm.. Ik let ook echt op mijn eten, probeer zo rond de 1600 uit te komen elke dag.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:52

Medea schreef:
Na een tijd hier te hebben meegelezen en eindelijk overtuigd te zijn, ben ik afgelopen dinsdag begonnen met 30ds. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt heel gemotiveerd ben, ik heb alleen na dag twee zo'n vreselijke pijn in mijn kuiten gekregen dat ik werkelijk nauwelijks meer kan lopen. Dag 3 heb ik alleen de oefeningen gedaan die mijn kuiten niet belasten, maar dag 4 was de pijn nog helser. Iemand een idee of ik iets verkeerd heb gedaan of dat dit er maar gewoon bij hoort? Ik voel overigens ook helemaal niets in mijn onderste buikspieren, alleen helemaal aan de bovenkant?

In dit topic zijn veel meer mensen die in het begin veel moeite hebben met lopen... :D

Buikspieren heb ik tijdens de hele shred niet gevoeld. Met de spieren zelf is dan ook niks mis, enkel met het laagje vet ervoor. :+

Waar je spierpijn hebt en waar niet is heel wisselend/persoonlijk.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 12:07

Zo dag 6 level 1 van shred zit er alweer op tijd gaat echt snel!nou ben ik morgenochtend vroeg tot savonds laat weg en ik wil niet voor 10 uur beginnen omdat ik onderburen heb, zou ik vanavond na het werk dan nog keertje doen ipv morgenochtend? dus rond 20.00/21.00, of juist beter maandag ochtend en dan in de avond nog keer extra? :o

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 12:18

Ik heb ook veel spierpijn gehad, maar dat was niet hels.
Nu met ripped heb ik ook weer spierpijn, net dag 3 gedaan. :)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 12:41

Zooo, jullie gaan snel! Wel alles bijgelezen hoor! Zag -2 kilo bij Kelly, en veeeeel mensen die een hekel hebben aan level 2.

Hier ook! Vind er niks aan, level 1 vond ik beter. Heb nu 8 x gedaan, maar ook 2 dagen overgeslagen (Niet meegeteld natuurlijk) dus plak er misschien nog 1 of 2 keer achteraan. ALs ik de motivatie kan vinden. :')

Ga ook nog even kijken naar de Tumblr van Rebel_Jits. :D

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 13:10

Net dag 2 gehad en had eigenlijk alleen last van spierpijn in m'n bovenbenen. De vorige keer dat ik een paar dagen begonnen ben had ik ook enorm last van m'n kuiten, kon haast niet lopen en inderdaad vooral traplopen was een hel! Toen had ik geen schoenen aan, nu wel en nu gaat het beter. Weet niet of het daar aan ligt of dat er toch nog iets is blijven hangen van die paar dagen van de vorige keer.
Maar inderdaad, iedereen heeft spierpijn op andere plaatsen. Dat is erg persoonlijk. Je merkt zo in ieder geval waar je spieren wel getraind zijn en waar niet. En waar je dus nog aan moet werken.

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 13:27

Gister laatste dag shred gedaan en vandaag gewogen en gemeten!! :j
Ben 1.8 kilo kwijt, al deed ik het niet om af te vallen en 17.5 cm waarvan 6.5 cm van mn navel helemaal weg. *\%/*
Kijk daar ging het even om, en mn billen zitten weer een beetje waar ze moeten zitten, is ook leuk. :D

Nu maar is verzinnen wat ik ga doen maar eerst vandaag banaan toblerone taart!!! Weet niet meer van wie het recept kwam maar DANKJEWEL!!!! +:)+

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 13:28

Marjolein29 schreef:
Ben 1.8 kilo kwijt, al deed ik het niet om af te vallen en 17.5 cm waarvan 6.5 cm van mn navel helemaal weg. *\%/*
Kijk daar ging het even om, en mn billen zitten weer een beetje waar ze moeten zitten, is ook leuk. :D

Nu maar is verzinnen wat ik ga doen maar eerst vandaag banaan toblerone taart!!! Weet niet meer van wie het recept kwam maar DANKJEWEL!!!! +:)+

Jeee, super zeg! Eet smakelijk straks ;)

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 13:36

Wauw, wat een super resultaat Marjolein!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 13:37

Marjolein29 schreef:

Wauww! Fijne resultaten hoor! Dan mag je wel genieten van die taart. Laat je even weten hoe hij smaakt? :D

Vandaag laatste dag level 2 van ripped. Morgen level 3 alweer :oo Overmorgen ga ik meten, dan ben ik halverwege namelijk.

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 13:41

Whoa, net dag 1 van level 1 gedaan. In het begin vroeg ik me af waar ik aan begonnen was, maar op het eind viel het allemaal wel mee. Het kan alleen maar beter gaan. Vermoed wel dat ik morgen spierpijn heb ik mn rechter kuit. Nu lekker naar de paardjes toe :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 13:43

Mooie resultaten zeg!
Ik houd het nu ook beter vol als eerste 2 dagen. Vond alleen die side lunges k u t

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:06

Marjolein29 schreef:

Wauw proficiat!

Ik heb net dag 1 van level 2 gedaan, waaaaaaaaaaaattt is dat zeg!! }> het zweep droop van mijn gezicht!

Intussen al wel -1.6kg *\o/*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:07

Toppie Marjolein, gefeliciteerd! _/-\o_
Des te meer kan je lekker gaan genieten van de lekkere taart. Eet smakelijk alvast. :)

Ik zit nu lekker een groot stuk komkommer weg te happen. Ik ben verse meerzadenbolletjes aan het bakken, maar die moeten eerst 60 minuten rijzen, dus het gaat even duren voor er gegeten kan worden. Dus tot die tijd maar even m'n maag bezig houden met gezonde hapjes.
Ook heb ik voor vanavond in de bios lekker snoeptomaatjes, komkommer en wortels meegenomen. Daar kan ik dus een lekker bakje van maken voor tijdens de film, in plaats van naar de popcorn en chips te grijpen.
En zuslief staat momenteel verse tomatensoep te maken voor vanavond. Het belooft dus weer een gezond dagje te worden vandaag. :D

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:13

Theake schreef:
Wauw proficiat!

Ik heb net dag 1 van level 2 gedaan, waaaaaaaaaaaattt is dat zeg!! }> het zweep droop van mijn gezicht!

Intussen al wel -1.6kg *\o/*

Oooow ik ook! Heb net dag 2 level 2 gedaan en zit nu nog even na te trillen. Ik ga helemaal stuk op die plank jacks -O-
Zweet komt in straaltjes naar beneden

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:30

Zeg dat wel.. Ik heb net dag 3 gedaan pfff.. Moest echt gewoon bijkomen..
De nu al 3 dagen dubbel, ochtend level 1 en middag level 2 (l1 dag 9 en l2 dag 3 vandaag).. Pittig, maar voelt wel goed :)

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:34

Dames, door een spierblessure in mn kuit kan ik de cardio van ripped niet meer doen. Ik heb nu net gewoon alle kracht en abs achter elkaar gedaan. Dat is bij elkaar 12 minuten. Hierna heb ik een uur gefietst op lage weerstand, met een snelheid van 25 km/pu en een hartslag van ong 140. Is dit ook een goede vervanging?

Zal wel meer een vraag voor Raponsje zijn. Want dit is niet de circuittraining van jillian en ik vraag me af of het net zo effectief zal zijn?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:55

Jolien87 schreef:
Toppie Marjolein, gefeliciteerd! _/-\o_
Des te meer kan je lekker gaan genieten van de lekkere taart. Eet smakelijk alvast. :)

Ik zit nu lekker een groot stuk komkommer weg te happen. Ik ben verse meerzadenbolletjes aan het bakken, maar die moeten eerst 60 minuten rijzen, dus het gaat even duren voor er gegeten kan worden. Dus tot die tijd maar even m'n maag bezig houden met gezonde hapjes.
Ook heb ik voor vanavond in de bios lekker snoeptomaatjes, komkommer en wortels meegenomen. Daar kan ik dus een lekker bakje van maken voor tijdens de film, in plaats van naar de popcorn en chips te grijpen.
En zuslief staat momenteel verse tomatensoep te maken voor vanavond. Het belooft dus weer een gezond dagje te worden vandaag. :D

Wauw! Moet er niet aan denken maar wat knap :D

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:59

Jolien87 wauw kan je dat echt heb je gewoon zoveel zelfbeheersing dat je de popcorn kan weerstaan?
Ik heb gister gezondigd door maccie te eten maar als nog ben ik hele dag binnen 1500 kal. Gebleven haha!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 15:09

Ik was gisteren ook best trots op mezelf :) op verjaardag de taart overgeslagen! :)
En er stonden 2 bakken chips op tafel...niets van gegeten! :)
Alleen water en thee gedronken (was de bob, dus kon ook gewoon :) ) en 3 blokjes kaas gegeten :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 15:51