Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Supervixen schreef:Bij de colorrun die ik zondag heb gedaan, waren er al mensen na 500m aan het wandelen, dus je hoeft je echt niet te schamen als je het niet volhoudt. Maar ik snap het wel, ik loop liever ook makkelijk iets hardlopend uit. Iedereen heeft ook hetzelfde shirt aan en bril op. Niemand die je herkent!
Hoe is de haar kleur nu?
Macchiato schreef:Hallo allemaal, ik meld mij hier ook. Heb laatst meegedaan aan de strong viking run en merkte dat ik toch wat hardloopconditie tekort kom. Wil graag volgend jaar weer meedoen, maar dan zal ik toch wat moeten trainen. Hopelijk kom ik hier wat goede tips tegen om een goede start te maken met hardlopen.
Wel heb ik een probleem met mijn schenen. Het zijn of die spieren aan de voorkant die ontzettend snel pijn gaan doen of het is scheenbeenvliesontsteking. Kortom: erg langzaam en goed opbouwen is een must.
MISTRAL94 schreef:Supervixen schreef:Bij de colorrun die ik zondag heb gedaan, waren er al mensen na 500m aan het wandelen, dus je hoeft je echt niet te schamen als je het niet volhoudt. Maar ik snap het wel, ik loop liever ook makkelijk iets hardlopend uit. Iedereen heeft ook hetzelfde shirt aan en bril op. Niemand die je herkent!
Hoe is de haar kleur nu?