Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je krijgt het vaak bij de koffie.
het is heel anders dan in de sneeuw, hele andere drukverdeling, t is meer linkerbeen duwen, rechterbeen duwen, maar het is zeker leuk om een keer gedaan te hebben voor de fun! Misschien met vriendinnen oid. (Er gaat geheid iemand op zn plaat dus lachen kun je zeker). 
)
dus ja dan ben je later dan normaal in de sportschool en dan wil het niet 
heb wel een waanzinnig leuk rokje gekocht. maar ooo wat is hij kort en hij zit een beetje strak, dus een reden om goed te blijven sporten 
Frummels schreef:Winner, fudge is een soort zachte caramel in de vorm van een blokjeJe krijgt het vaak bij de koffie.
Mootje: haha ik denk dat dat wel een fiasco wordt ja.het is heel anders dan in de sneeuw, hele andere drukverdeling, t is meer linkerbeen duwen, rechterbeen duwen, maar het is zeker leuk om een keer gedaan te hebben voor de fun! Misschien met vriendinnen oid. (Er gaat geheid iemand op zn plaat dus lachen kun je zeker).
Bij mijn sportschool betaal ik 17,95 per maand en de zonnebank kost 2 euro per tien minuten.
Alle groepslessen zijn virtueel, wat opzich wel handig is, maar wel lastig omdat niemand je corrigeert als je het niet goed uitvoert. (er hangt een groot projectie scherm met daarop een instructeur die alle oefeningen met de groep doet, en bij spinning heb je een projectie met bergen enzo, net of je er echt fietst)
quajoggen doe ik ook wel eens, vind ik erg leuk samen met een vriendin, lekker kleppen maar toch aardig verbranden ondertussen!
Of nouja, heel veel mensen zitten daar geloof ik dus eigenlijk valt het wel mee 

maar toch maar even passen misschien.. haha
leuk!! Frummels schreef:Kiannah haha wat toevalligOf nouja, heel veel mensen zitten daar geloof ik dus eigenlijk valt het wel mee
dipstaartje: ja het vergt wel wat discipline inderdaad, maar voor mij werkt het tot nu toe prima
Eleionomae: eetsmakelijk! Dat herken ik wel hoor, van dat sporten. Als alles dan even anders loopt dan gepland dan wil het allemaal niet meer zo. Wat voor rokje heb je gekocht? Is wel een goede motivatie inderdaad om te blijven sporten!
dus wat dat betreft vind ik het prima. (na drie keer herhalen dat je ergens op moet letten wordt het overigens wel snel vervelend, maar beter te vaak dan te weinig). Maar bv bij spinning of bbb gaat alles via aanwijzingen en herhaaldelijke waarschuwingen voor bepaalde houdingen (bv niet je rug krom trekken bij sit ups etc.) , en dat werkt voor mij prima

Ik ben nogal competitief dus dat werkt wel
ik ben een van de meest luie schepsels op deze planeet
tis nog een wonder dat ik niet enorm veel te zwaar ben zeg maar