[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:00

als je het leuk vind moet je het ook zeker niet doen

hier kan ik zoveel lessen volgen, en vooral 3 keer per week die aqua lessen vind ik heerlijk en daarna de body balance les er achter aan.
dan lekker de sauna in
en op andere dagen de fitness.

ze doen ook bootcamp en hardloop lessen maar dat lukt me gewoon niet dat is veel te zwaar

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:05

Ik betaal voor de sportfaciliteiten 70 euro in het jaar, maar dat komt doordat ik student ben en sport wordt bij het universitair sportcentrum gestimuleerd. Alles is onbeperkt, fitness, groeplessen en zwemmen dus ook. Ideaal.

Vanmorgen weer even lekker wezen fitnessen, door mijn ontstoken vinger en antibioticakuur had ik daar eerder vd week geen behoefte aan.

dipstaartje

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:21

dat is geen geld.
ik sport bij een health city maar vind het die 62 euro per maand echt wel waard voor een reguliere sportschool met alles wat je erbij krijgt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:37

Ik betaal 44 euro en dat is onbeperkt incl. groepslessen en zonnebank. Voordelig abbo hebben ze ook, maar dat is alleen haalbaar voor huisvrouwen: Van 9 tot 5 door de weeks :+
Ik mis alleen een zwembad en sauna, maar vond het niet waard om daar 20 tot 30 euro meer voor te betalen bij een sportschool verder weg. De thermen staat bij mij in de straat, dus ga 1x in de zoveel tijd daar een avondje uit het werk naar toe.
Spannend Madeira. Succes :)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:38

voor mij is het zwembad heel belangrijk
met reuma kan je niet altijd alles en aqua joggen kan meestal wel altijd
en voor mijn spieren is de sauna er achter aan ook erg lekker

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:47

Winner, fudge is een soort zachte caramel in de vorm van een blokje :) Je krijgt het vaak bij de koffie.
Mootje: haha ik denk dat dat wel een fiasco wordt ja. :D het is heel anders dan in de sneeuw, hele andere drukverdeling, t is meer linkerbeen duwen, rechterbeen duwen, maar het is zeker leuk om een keer gedaan te hebben voor de fun! Misschien met vriendinnen oid. (Er gaat geheid iemand op zn plaat dus lachen kun je zeker).

Bij mijn sportschool betaal ik 17,95 per maand en de zonnebank kost 2 euro per tien minuten. :)
Alle groepslessen zijn virtueel, wat opzich wel handig is, maar wel lastig omdat niemand je corrigeert als je het niet goed uitvoert. (er hangt een groot projectie scherm met daarop een instructeur die alle oefeningen met de groep doet, en bij spinning heb je een projectie met bergen enzo, net of je er echt fietst :j )
quajoggen doe ik ook wel eens, vind ik erg leuk samen met een vriendin, lekker kleppen maar toch aardig verbranden ondertussen!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:31

ik betaal 2 tientjes per maand voor onbeperkt sporten, groepslessen en sauna :j
Sporten wilde ook helemaal niet vandaag. had nog niet gegeten en was eerst even wezen shoppen :') dus ja dan ben je later dan normaal in de sportschool en dan wil het niet :+
Nouja beter als helemaal niet want het shoppen was uitstel gedrag voor het sporten :') heb wel een waanzinnig leuk rokje gekocht. maar ooo wat is hij kort en hij zit een beetje strak, dus een reden om goed te blijven sporten :))

Ben nu even een eitje aan het koken voor in mn rauwkost lunch en dan ga ik even lekker tv kijken en niks doen :))

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:36

Frummels, dan zitten wij bij dezelfde sportschoolketen :D

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:41

Frummels schreef:
Winner, fudge is een soort zachte caramel in de vorm van een blokje :) Je krijgt het vaak bij de koffie.
Mootje: haha ik denk dat dat wel een fiasco wordt ja. :D het is heel anders dan in de sneeuw, hele andere drukverdeling, t is meer linkerbeen duwen, rechterbeen duwen, maar het is zeker leuk om een keer gedaan te hebben voor de fun! Misschien met vriendinnen oid. (Er gaat geheid iemand op zn plaat dus lachen kun je zeker).

Bij mijn sportschool betaal ik 17,95 per maand en de zonnebank kost 2 euro per tien minuten. :)
Alle groepslessen zijn virtueel, wat opzich wel handig is, maar wel lastig omdat niemand je corrigeert als je het niet goed uitvoert. (er hangt een groot projectie scherm met daarop een instructeur die alle oefeningen met de groep doet, en bij spinning heb je een projectie met bergen enzo, net of je er echt fietst :j )
quajoggen doe ik ook wel eens, vind ik erg leuk samen met een vriendin, lekker kleppen maar toch aardig verbranden ondertussen!

dat virtueel zou voor mij al niets zijn

ik moet echt in de gaten gehouden worden hoe en wat ik doe

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:49

Kiannah haha wat toevallig :D Of nouja, heel veel mensen zitten daar geloof ik dus eigenlijk valt het wel mee :P

dipstaartje: ja het vergt wel wat discipline inderdaad, maar voor mij werkt het tot nu toe prima :j

Eleionomae: eetsmakelijk! Dat herken ik wel hoor, van dat sporten. Als alles dan even anders loopt dan gepland dan wil het allemaal niet meer zo. Wat voor rokje heb je gekocht? Is wel een goede motivatie inderdaad om te blijven sporten! :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:55

Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 11-04-13 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:57

Wow super mooi rokje, die had ik nog niet gezien!
Ik heb ook hele lange benen dus dat wordt hem dan niet denk ik.. := maar toch maar even passen misschien.. haha

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:59

Het is de 2e link, maar die kon ik op de tablet versie niet vinden haha

Als ik m toch te kort vind ga ik even kijken of ik er een stukje bij aan kan zetten of dat ik nog zo'n 5,- rokje kan vinden in dezelfde kleur :)
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 11-04-13 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:01

oh hij lijkt er wel op :)) leuk!!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:11

Frummels schreef:
Kiannah haha wat toevallig :D Of nouja, heel veel mensen zitten daar geloof ik dus eigenlijk valt het wel mee :P

dipstaartje: ja het vergt wel wat discipline inderdaad, maar voor mij werkt het tot nu toe prima :j

Eleionomae: eetsmakelijk! Dat herken ik wel hoor, van dat sporten. Als alles dan even anders loopt dan gepland dan wil het allemaal niet meer zo. Wat voor rokje heb je gekocht? Is wel een goede motivatie inderdaad om te blijven sporten! :+

het gaat me niet op de discipline maar om de houding
als ik wat verkeerd doe kan ik daar heel lang last van houden

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:51

Oh, maar het zijn geen dingen waarbij je bepaalde ingewikkelde houdingen aan moet nemen waarbij je ergens goed op moet letten. Ja squats, maar je staat bij een spiegel en er wordt herhaaldelijk gezegd dat bv je knie niet voorbij je tenen mag etc. :j dus wat dat betreft vind ik het prima. (na drie keer herhalen dat je ergens op moet letten wordt het overigens wel snel vervelend, maar beter te vaak dan te weinig). Maar bv bij spinning of bbb gaat alles via aanwijzingen en herhaaldelijke waarschuwingen voor bepaalde houdingen (bv niet je rug krom trekken bij sit ups etc.) , en dat werkt voor mij prima :j

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:55

Ik heb wel een poosje virtueel spinning gedaan, maar ik mis dan net die extra schop onder mn kont vd instructeur haha.

Squats etc vind ik zo hatelijk haha. Ik ga gewoon 2x per week 20min in de achteruit op de crosstrainer, werkt prima :))

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:56

Wouw meiden.. ik wil dit even met jullie delen.. (dit staat op mijn fb kopieer het even) :)

Oke.. WOUW! Ik sta helemaal versteld...

Ga naar het UMC, ze doen het kapje/verband van mijn oog af, en ik zie gelijk zoveel/scherp dat ik er half emotioneel van wordt! Dit is héél anders dan ik gewend ben!

Alles zag er goed uit in mijn ogen, meet hij op hoeveel ik zie.. geschat 10%! 10, 10%! (Het was 3%). En mijn andere oog is van 1% naar 5% gegaan!!

We gaan terug, in de auto vraagt pap nog: ''wil je even langs Madeira?'' (Wat een lieved hé?) komen we op stal.. zie ik een paard in de bak lopen!! Ik zie het paard, en dat het dier een wit voetje heeft!! Nou de emotionele achtbaan is nog niet over ;)

Daarnet met Diez naar de winkels geweest (wisten jullie dat er veel stipjes op de stoeptegels zitten?!) en een lekkere taart gehaald. Vanavond feestje! :)

Dankjulliewel lieve ouders, dokters, familie en vrienden voor alle goede zorgen en steun!! :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:57

Wat super madeira!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:58

Aah wat fijn Madeira! jeetje lijkt me echt rot als je zicht zo slecht is...
Maar wat goed zeg!! heerlijk voor je!

en geniet maar lekker van de taart!

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:59

Wauw Madeira wat goed !!! En geniet maar lekker van de taart hoor, heb je driedubbel verdient!!

Ik heb net voor de eerste keer level 2 gedaan van de 30day shred.. gevoel alsof ik dood ga nu :=
Het zweet gutst me letterlijk overal vandaan haha!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:59

told you so!!! (maar wordt vanzelf beter hoor!)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:06

Wat fijn madeira!! Dikke knuffel :))

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:13

Wat goed madeira! Die taart heb je zeker verdiend, lekker van genieten!

Eleionomae haha, ja dat kan ik me wel een beetje voorstellen. Ik ga meestal met een vriendin/vriend dan kun je elkaar een beetje stimuleren :) Ik ben nogal competitief dus dat werkt wel :o

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:17

Dat scheelt frummels :j ik ben een van de meest luie schepsels op deze planeet :') tis nog een wonder dat ik niet enorm veel te zwaar ben zeg maar :))