[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 12:06

Weet iemand of on edge in Den Haag ook ontwerpt als je een idee in je hoofd hebt? Iemand bekend met de wachttijden?
:D

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 12:07

tot nu toe is fearless wel het mooiste. tattoomania vond ik ook mooie ontwerpen hebben.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 12:07

Ik heb voor vanmiddag 16:00 afspraak bij magic tattoo om de naam van onze kleine te laten zetten.
Ben benieuwd.. Zal later wel foto posten.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 12:16

Dit is trouwens 1 van mijn tattoo's, foto is niet zo mooi lijkt erg licht maar in het echt mooi gekleurd.
In de toekomst zal er nog wat omheen komen.
Afbeelding
Tsja en mijn huid ziet er niet uit, maar ja net bevallen dus moet nog in shape komen...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 14:17

Ik kan er niet echt uithalen waar de tattoo geplaatst is of hoe netjes 'ie gezet is... Geen ideale foto.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 14:29

Nee is idd geen goede foto. Heb niet beter.
Hij staat op mijn heup.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:47

Rianne1994 schreef:
tot nu toe is fearless wel het mooiste. tattoomania vond ik ook mooie ontwerpen hebben.

Vincent zit zowel bij tattoomania als bij l'extremiste en kan hele mooie realistische dingen zetten. :j

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:10

Joolien schreef:
Rianne1994 schreef:

Vincent zit zowel bij tattoomania als bij l'extremiste en kan hele mooie realistische dingen zetten. :j

l'extremiste is voor mij makkelijker bereikbaar met openbaar vervoer dan tattoomania.
ga daar maar eens overna denken dankjewel *\o/*

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:51

Zal vast aan mn telefoon liggen maar kom niet op de site van tattoomania.
Heb wel even op FB gekeken. Vincent maakt zeker prachtige dingen.
Tot nu toe zie ik steeds meer super goede artiesten. Ik vind het alleen wel moeilijk om over te stappen, met mn eigen artiest heb ik erg veel vertrouwen. Alleen mijn nieuwsgierigheid naar andere artiesten heeft soms de overhand ;)

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:17

_Dressage, ja dat ken ik! Ikben dan toch zo'n trouwe hond die bij de vertrouwde artiest blijft :')

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:29

Iemand ervaring met Tattooshops in Almere. Ik wil eind van de maand een Tattoo laten zetten namelijk :)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:59

Samsie schreef:
Iemand ervaring met Tattooshops in Almere. Ik wil eind van de maand een Tattoo laten zetten namelijk :)

In almere zitten naar mijn weten niet echt goede shops. Zie alleen maar slechte werkjes langskomen. Ik ben zelf naar A'dam gegaan. Maar voor iets ingewikkelders zou ik misschien nog wel verder reizen voor qualiteit.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:00

Angeliquee18 schreef:
Gut ik zou daar echt niet tegenkunnen onder me voet haha. Bij mij kietelt het al als iemand er naar kijkt.
Had het op me zij al, legde die ze hand neer en ik schoot zowat van de stoel af :+
Ik denk dat ik trouwens ergens heel binnekort op tattoo stories kom,
De 2 mensen waarmee ik die dag was zijn al geweest ;p

Ik geloof dat ik je zag in het voorstukje voor morgen :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:20

Ik zag je ook in het voorstukje Angelique :)

JoyDewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:24

Marsha!! Ik hoorde van Saskia dat ik behoorlijk gedist werd hier op bokt.. En dat jij een enorm lief bericht hebt geschreven!! Echt heel lief! Dankjewel! <3 Je slaat de spijker op z'n kop....

't Is niet dat ik niet wil reageren lieve mensen.. Ik werk op 't moment echt te veel en trek 't gewoon niet.. En mijn klanten die hun tattoo afspraak hebben gaan gewoon voor... Die verdienen al mijn aandacht..
Daarbij zit ik heel 2014 al volgepland, alleen kleine tat2s plan ik tussendoor dus zodra ik je daarvoor mail heb je kans dat je al binnen een maand terecht kunt.. Je kunt ook altijd naar Needle Art Gorinchem mailen, daar heb ik nog wel gewoon plek!

Ik ben er persoonlijk ook nog niet aan toe om mijn mails uit te besteden (beetje een controle issue), omdat ik vind dat iedereen het verdient om persoonlijk contact met mij te hebben.. 't Gaat tenslotte wel om je tattoo die je de rest van je leven mee draagt dus ik wil 't ook goed doen!

Sorry voor iedereen die wacht.. Antwoord komt echt.. Maar 't is ook niet dat je meteen terecht kunt, dus even geduld heb je sowieso nodig bij mij...

Liefde voor Marsha!! <3

XoXo!!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:32

Gedist is wel een apart woord om te gebruiken maar ok.
Ik vind het voor jou super leuk dat je zo vol zit, dat zal niet voor niks zijn ;) Maar ik blijf erbij dat ik het niet vind kunnen dat mensen na drie keer mailen nog steeds geen reactie hebben. Dat je zelf met de mensen wilt mailen snap ik, maar waarom dan niet iets bedenken dat het eerste mail contact wel door anderen gedaan wordt. En dan de laatste uiteindelijke mail door jouzelf. Het is toch sonde dat je zoveel mensen erover hoort. Het zou voor mij iig een afknapper zijn (maakt niet uit bij wie hoor ,niet alleen bij jou). Mensen willen echt wel wachten voor de perfecte tattoo, maar er moet dan wel duidelijkheid zijn of ze wachten tot ze een ons wegen.

JoyDewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:45

Als eerst iemand anders die mensen gaat mailen raak ik helaas 't overzicht kwijt in mijn mailbox... Dan zie ik niet meer wie ik moet mailen.. Dus dit werkt voor nu nog het beste..

Gelukkig geef ik overal aan (website & FB) dat antwoord op de mail lang kan duren...

Ik snap dat sommige mensen daar geen geduld voor hebben.. Geen probleem natuurlijk, er zijn genoeg andere goeie collega's/shops waar zij terecht kunnen... Ik vind 't echt jammer om te horen/lezen dat mensen er zo fel op reageren, ik probeer gewoon mooie tattoos te zetten.. En iedereen komt aan de beurt, is 't niet bij mij dan wel bij een andere goeie collega/shop.. Ik doe gewoon wat ik doe en dwing niemand te wachten op mijn email terug....

XoXo!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:49

En toch denk ik dat het sonde is dat je daardoor klanten misloopt ;) Het is je eigen keus natuurlijk en je zit nu helemaal vol begrijp ik dus zal het misschien iets minder uit maken, maar het is jammer voor degene die graag iets bij je wil laten zetten. ik zou zelf liever een auto reply hebben met daarin een bericht met hoe en wat (niet alleen ik heb t druk dus het kan even duren) en dan een max aantal tijd dat je zeker weten reactie terug hebt. Zodat men weet dat het drie weken kan duren en ze niet nog 6 keer hoeven te mailen.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:52

Eigenlijk is dat wel ideaal voor mij, er gaat binnenkort even een mail naar jou toe.
Zit toch niet te wachten op een tattoo op kort termijn + donderdag is altijd mijn vrije dag en ga 't liefste naar needle art. Dus aangezien je dan altijd daar zit is dat perfect.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:03

Zit gelijk even op needle art te kijken maar wow <3

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:04

Zolang het duidelijk is dat de mail na een tijd pas beantwoord wordt, zie ik er geen probleem in. Voorlopig is er nauwelijks tijd voor nieuwe tattoos. Snap dan goed dat de tattoos die nu gepland staan, voorgaan.
Ik heb de mazzel gehad dat ik bij Joy bij Needle Art 2,5 maand na mijn mail al terecht kon, maar was al uit gegaan van een zeer lange wachttijd. Dat is dan de keuze die je maakt... Op antwoord wachten of verder zoeken.. voor mij is de keuze snel gemaakt.
Wel zou het wellicht nog fijn kunnen werken een autoreply aan te hebben staan en bv eens in de 5 wemen 'mail tijd' in te lassen. Duidelijker dan dat kan het dan niet zijn dat antwoord lang kan duren

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:12

Ik heb ook absoluut geen haast, moeten nog wat kilo's af hihi.
Vind het zelf alleen wel prettig als er een datum vast staat. Geeft me om een of andere reden wel een beter gevoel. :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:20

Ik heb needle art een mail gestuurd :D

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 14:38

Klopt ik ben vanavond op tv, ik stress hem echt dooood haha :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 16:25

Pff ik had gisteren een afspraak bij Kynst, waren ze vergeten het in de agenda te zetten en de artiest bij wie ik zou, was ziek.. Heb dus in totaal anderhalf uur voor jan banketstaaf in de auto gezeten! Nu kan ik volgende week terecht maar ik baalde op zn zachtst gezegd wel..