Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Rianne1994 schreef:tot nu toe is fearless wel het mooiste. tattoomania vond ik ook mooie ontwerpen hebben.
Vincent zit zowel bij tattoomania als bij l'extremiste en kan hele mooie realistische dingen zetten.
Samsie schreef:Iemand ervaring met Tattooshops in Almere. Ik wil eind van de maand een Tattoo laten zetten namelijk
Angeliquee18 schreef:Gut ik zou daar echt niet tegenkunnen onder me voet haha. Bij mij kietelt het al als iemand er naar kijkt.
Had het op me zij al, legde die ze hand neer en ik schoot zowat van de stoel af
Ik denk dat ik trouwens ergens heel binnekort op tattoo stories kom,
De 2 mensen waarmee ik die dag was zijn al geweest ;p
Je slaat de spijker op z'n kop....
Maar ik blijf erbij dat ik het niet vind kunnen dat mensen na drie keer mailen nog steeds geen reactie hebben. Dat je zelf met de mensen wilt mailen snap ik, maar waarom dan niet iets bedenken dat het eerste mail contact wel door anderen gedaan wordt. En dan de laatste uiteindelijke mail door jouzelf. Het is toch sonde dat je zoveel mensen erover hoort. Het zou voor mij iig een afknapper zijn (maakt niet uit bij wie hoor ,niet alleen bij jou). Mensen willen echt wel wachten voor de perfecte tattoo, maar er moet dan wel duidelijkheid zijn of ze wachten tot ze een ons wegen.
Het is je eigen keus natuurlijk en je zit nu helemaal vol begrijp ik dus zal het misschien iets minder uit maken, maar het is jammer voor degene die graag iets bij je wil laten zetten. ik zou zelf liever een auto reply hebben met daarin een bericht met hoe en wat (niet alleen ik heb t druk dus het kan even duren) en dan een max aantal tijd dat je zeker weten reactie terug hebt. Zodat men weet dat het drie weken kan duren en ze niet nog 6 keer hoeven te mailen.