Mijn ogen zijn grijs-groen-blauw, hangt van mijn make up, mijn bui of het weer af. Maar over het algemeen zijn ze groen.
Eight
Geplaatst: 07-08-14 11:50
Kan iemand mij vertellen hoeveel een Mac pro palette kost? En hoeveel kost een na vul oogschaduw? Dit op mijn telefoon en dacht dat moet iemand hier wel weten!
Ik ga nog even plaatjes kijken en mijn wishlist bijwerken
linoleum
Geplaatst: 07-08-14 11:51
Volgens mij staan niet alle kleuren er in. En ook een aantal dubbel. Maar het is wel een redelijk duidelijk en compleet overzicht, ik gebruik die altijd om wat uit te zoeken en dan kijk ik verder swatches op internet.
linoleum
Geplaatst: 07-08-14 11:52
Eight schreef:
Kan iemand mij vertellen hoeveel een Mac pro palette kost? En hoeveel kost een na vul oogschaduw? Dit op mijn telefoon en dacht dat moet iemand hier wel weten!
Losse refill is 13 euro Insert is 10 euro En palette zelf 20 euro?? Die weet ik niet helemaal zeker uit mijn hoofd. Duo is 30 euro dacht ik.
Djilna
Geplaatst: 07-08-14 11:53
DnT, jij dus soortgelijke kleur als ik Dan kan Steamy prima
Pro X15 Insert is 10 euro, palettecase 20,50. Dus samen 30 euro.. Erg duur aangezien ze in US blijkbaar 17dollar kosten samen? Maar goed, toch maar aangeschaft, maar een 2e komt via het buitenland Ga wel de quad nog bestellen, voor travelsize. Neem ik toch niet alles mee.
Ik heb steamy en satin taupe ook op mijn wishlist. Heb blauw/grijze ogen. Meestal draag ik voornamelijk bruin/taupetinten
linoleum
Geplaatst: 07-08-14 11:59
Ik heb het zelf nu nog in een Z-Palette zitten. Maar wil toch nog een keer de echte, met insert. Staat toch mooier, en vind dat dat wel mag. Nu al die mooie dure eyeshadows en blushes in simpel kartonnen doosje.
Djilna
Geplaatst: 07-08-14 12:01
Ik heb allerlei tinten aan oogchaduws: bruin, koper, brons, goud, taupe, paarstinten, groentinten, enz Nu via MAC ook wat meer richting roze en daar komt nog Coppering en Cranberry bij (Star Violet lijkt me ook mooi), dus al meer koper/oranje en roodachtig. Vind ik wel spannende kleuren
En nog wat groen-blauwige tinten die een beetje special effect hebben, zoals die Tilt (paarsig met blauwig) en Steamy. Gulfstream en Big F lijken me ook mooi
Laatst bijgewerkt door Djilna op 07-08-14 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt
_Nelleke_
Geplaatst: 07-08-14 12:02
Ik ben denk ik de enige die geen oogschaduwwishlist heeft. Ik heb genoeg oogschaduw en hele indrukwekkende looks zie je toch niet. Ik heb echt van de enorme jennifer lawrence overhangende oogleden. Ik hou van blush en lipstick!! (L)
Ik heb van MAC - Satin Taupe - White Frost - Concrete (volgens mij) - Charcoal Brown (volgens mij) - Prussian - Plum en nog 2
Anoniem
Geplaatst: 07-08-14 12:19
Ik dacht, laat ik vandaag even een lichtroze oogschaduw proberen, maar je ziet het bijna niet! Kan het wel 10 keer over elkaar aanbrengen, en dan nog denk ik dat het over een uurtje helemaal niet meer zichtbaar is
Anoniem
Geplaatst: 07-08-14 12:20
Ik heb Nylon (super mooie inner corner highlight), Naked Lunch (perfect voor op mijn bewegende ooglid), Charcoal Brown, Mythology en Goldmine. Mythology is meer een aanvulling op mijn Naked 3 pallet, miste daar echt nog zo'n soort kleur in En Goldmine is voor stappen e.d. Met die andere drie maak ik eigenlijk altijd looks voor overdag
Ik heb ook wel genoeg oogschaduw en ik heb ook hooded eyes, maar toch... Er is altijd ruimte voor meer
Ik wil nog wel heel graag wat knallender kleuren, ik heb Naked, Naked3 en W7 In the Buff (Naked2 dupe), dus neutrale kleuren genoeg. Verder heb ik nog een paar Sleek palettes, een paar MUA palettes en wat losse oogschaduws, maar wat ik mis, zijn echte knal kleuren. En dan vooral paars en kobalt blauw.
xNavatu
Geplaatst: 07-08-14 12:24
Ik heb van MAC; - Naked Lunch, - All That Glitters - Sable - Satin Taupe - Woodwinked - Omega - Soft brown - Charcoal brown - Cranberry - Antiqued - Espresso - Handwritten - Sumptious olive - Humid - Carbon
en dan nog wat Makeupgeek pans erbij
ontherun
Geplaatst: 07-08-14 12:25
Charcoal brown en concrete zijn ook erg mooi... wordt toch eens tijd voor zpalette of pro palette . Stond laatst met een MUA palette in mijn handen, maar toch niet gekocht.
xNavatu
Geplaatst: 07-08-14 12:35
Charcoal brown vind ik ook geweldig, want die kan ik ook voor mn wenkbrauwen gebruiken, perfecte kleur ervoor Dus das bij mij echt zo'n multitask kleurtje..
Sable is ook ontzettend mooi, zit qua kleur een beetje tussen woodwinked en satin taupe (twee favorieten van me) in En ik zou ook echt niet zonder soft brown kunnen.. wat een prachtige crease kleur